Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Wat goed! Echt verstandig om alles wat je voelt op te schrijven en ik hoop dat als hij het gelezen heeft hij het allemaal wat beter snapt.

Wow, 40 graden! Krijg daar altijd een beetje hoofdpijn van als het zo warm is :) Vooral door de lucht/benauwdheid.

Ah nee, jij bent een schat! En ik hoop oprecht dat jullie er snel uitkomen. Je kan altijd hier je verhaal kwijt en ik zal er altijd op reageren, niet vergeten hoor :)

Leuk :D Veel plezier alvast! En dan is het alweer bijna zondag...

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Ja ik heb niet heel lang buiten gezeten hoor, mijn te warm. :p
    Nu is het wel lekker buiten. maar ga zo naar bedje .

slaap lekker iig alvast allemaal en tot snel.!
    Morgen wel echt werken haha.

xxx knuff

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Heb btw veel krampen, en spierpijn gevoel! en afscheiding! word gek..... voor de rest nergens last van.... nja Truste!

4. Isabel Olivia

Ga maar lekker slapen meis! Heerlijk uitrusten en dan morgen weer fris en fruitig :)P) werken haha.

Spreek je morgen avond weer! Liefs Bekijk bijlage 247579

5. Isabel Olivia

Oei.. spierpijn gevoel had ik ook tijdens mijn zwangerschap. Maar probeer je nergens aan vast te klampen.. Is alleen zo rot als je het duidelijk voelt.

Wel even in de gaten houden natuurlijk :)

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Doe ik ook niet hoor :) maar meld het gewoon even, kan nog 2 weken mee praten wat ik voel:), zou het wel willen maar ook weer niet... zo dubbel.!

Mja schatteke ik ga slapen! spreek je / jullie snel!

7. Isabel Olivia

Kan ik me helemaal voorstellen! Als je dan ook nog eens zulke dingen voelt.. Ik zou er alleen maar mee bezig zijn denk ik eerlijk gezegd :) Vind dat je er super knap mee omgaat!

Ga maar heerlijk slapen meis! xxx

8. miepeltje

miepeltje Niet meer actief

Nou even een berichtje van mijn kant...
    Vanacht bij de spoed geweest omdat de buikkrampen
    zo hevig waren dat ik niets meer kon dan inelkaargedoken
    liggen en de pijn was zo hevig dat het doorging naar mijn rug.
    Ben zojuist weer thuis aangekomen en ik moet verplicht een week rust nemen.
    Ze hebben mijn buik goed onderzocht zowel inwendig als via de echo.
    De doktoren zeiden mij dat het eitje zich aan het innestelen is
    en dat ik moet afwachten wat er nu gebeurd, of het blijft zitten of toch los gaat laten... Dus komende dagen worden erg spannend en pijnvol.

Hoe is het met jullie nu??

9. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oewwww wat spannend miepeltje!! Die buik kramoen kunnen erbij horen!! Hopen dat het een plakbeeb is!!!!

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Spannend miepeltje!!
    Alleen wat naar dat het zo veel pijn doet bij je!!! :(

Duim voor je ! :D

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hallo!

Miepeltje: Jeetje wat een heftige nacht! Heb je pijnstillers mee gekregen? Hoe gaat het nu?
    Hopelijk blijft de kleine plakken!! Zal voor je duimen.

An: Wat lastig dat je dan ook nog zulke klachten hebt. Voor je het weet is het zover en dan kan je testen of je ongi verwachten. Sterkte!

Isabel: Hoe is het gegaan bij de HA?

Ik nog steeds niet ongi dus getest. Negatief. Misschien toch een lange cycles? Ik heb wel sinds gisteravond erge (lage) rugpijnen. Deze pijn had ik ook altijd (voordat ik aan de pil ging) voordat ik ongi werd. Weer afwachten....

De BBQ was gisteravond wel gezellig. Ik zonet op stal geweest en al even paard gereden. De wedstrijd organiseren we 1x per jaar. Hele voorbereiding. Nadien ook BBQ en komen best veel mensen!
    Straks even boodschappen doen en dan in huis nog even gauw stofzuigen en dweilen... * geen zin * :p

12. Isabel Olivia

Wow! Kunnen ze dat zien op een echo? Wauw, wat bijzonder! Ik hoop dat het kleintje heel goed mag blijven plakken.. Hebben ze ook gezegd dat je pas op je NOD mag/kan testen?

Lief dat je het vraagt! Ging goed gelukkig :) Baarmoedermond is netjes gesloten, ik bloed ook niet meer.. had alleen net nog wat lichtroze afscheiding. Alleen is het wel even afwachten wat mijn cyclus nu gaat doen.. kan allebei de kanten op. Ik hoop wel dat ik gewoon een eisprong heb deze maand!

Ah, wat balen van je negatieve test zeg :( Afwachten is inderdaad helaas het enige wat je nu kan doen. En als er nog geen bloed is is er nog hoop!

Wat leuk zeg, alvast heel erg veel plezier toegewenst! Ook fijn dat het gister gezellig was. Haha bah, nee daar heb ik ook geen zin in. Ga mezelf toch maar dwingen strakjes :) Moet toch gebeuren helaas.

13. Isabel Olivia

Hier trouwens verder stom nieuws; mijn vriend moet voor een familieaangelegenheid naar het buitenland voor 4 (!!!) weken :$ Hij plakt er gelijk een soort mini vakantie achteraan samen met zijn vader aangezien hij al 4 jaar niet meer is geweest, en zullen ze meer familie bezoeken aangezien die verspreid door het hele lang wonen.

Super kut, want ik kan niet mee door de drukte van het bedrijf. En dat betekent ook dat er in juli (waarschijnlijk, misschien augustus..) geen kansje is voor ons. :(

14. Isabel Olivia

#394 Isabel Olivia, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2012
    Wonderwensje en An hoe is het met jullie?

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Nou spannend miepeltjeee..

@ isabel, jammer dat je vriend weggaat maar misschien kan je tot dan even rust nemen, je lichaam laten rusten ofzo..

@andere meiden, hoe is het met jullie?

@hier,mijn temp is nog steeds zelfde 37.2
    Heb vandaag op NOD een test gedaan..
    Knaller of knaller :p:D

Hooooooooop zo dat het een tweeling is :D

16. Isabel Olivia

Klopt Roos. Eigenlijk heb je ook helemaal gelijk.. is alleen zo jammer als je iets zo graag wil, liever vandaag dan morgen haha.

KNALLER!! Bekijk bijlage 247712 Super mooie test! Nu maar op naar zondag he.. En wauuuuw haha een tweeling, dat zou wat zijn!

17. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Isabel: Aaah wat balen dat je vriend weg gaat voor 4 weken! En opzich is dat misschien niet zo erg. 4 weken zijn ook zo weer om. Maar om de zwangersschapswens te voldoen, heb je toch je vriend nodig. Hopen dat je cycles weer snel op gang is en dan je voor die tijd al een positieve test hebt gehad!!

Inmiddels al wat in huis gedaan? Ik nog niet. Even gegeten en net even gedouched. Zo even gauw stofzuigen en dweilen en dan even boodschappen doen.

Roosje: Zoo wat een goede positieve test!! Overduidelijk nu :D . Een tweeling? Nou ja, je weet maar nooit he!!
    Ik ben zelf 1 van een tweeling. Heb nog een zusje (twee-eiig). Zij heeft inmiddels al een kleine van bijna 4.

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Isabel! gelukkig is het weer gesloten en het bloeden gestopt!! :D heel fijn!... wauw 4 weken my god!!!

Roos Wauw wat een knaller !!! :D

Hier gaat het wel....
    we hadden gisteren nieuwe fietsen bestelt en zijn nu al binnen!!!! dus zo even lekker fietsen.. :)

En hoe is het daar??
    xx

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Jaa meiden hoop het hihi.. Ik heb een twee-eiig tweeling broertjes dus misschien kan het.
    Jaa het is bijna zondag, manlief twijfelt al. Hij zegt ik denk dat je zwanger bent maar je zegt het niet. Ik zeg uhmm ik moet pas zondag testen :D
    Misschien weet hij het al maar van die kado weet hij er niks van

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjeeeee :D

Ik denk dat ik zondag misschien 3+ ga krijgen op cb test

Deel Deze Pagina