Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hoi dames :D.
    Eindelijk jullie ook weer zomer weer lees ik :), fijn! We zitten ondertussen al meer dan een week in Moskou, wat gaat het toch snel!

Iedereen veel plezier met wat jullie gaan doen vandaag :), of succes met werken (of winkelen in Corina's geval ;) ).
    Mijn zus is ziek dus we moeten zo even bij haar in de buurt blijven, ze is nu bij mijn oma thuis (zelfde flat gebouw, een verdieping lager) maar mijn oma's verzorgster die er 24/7 is gaat zo boodschappen doen dus vroeg ze ons of wij er even bij konden blijven.

En nu kan ik even reageren omdat mijn vriend iets lekkers voor me aan het klaar maken is :D. Yummie :), wat wordt ik verwend ;).

Loes & Corina, inderdaad hopen dat het raak is!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Vanmiddag komt mijn vader even langs en dan gaan we denk ook nog even naar buiten.
    Dus tot vanavond meiden!
    Fijne dag allemaal!

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Veel plezier met je vader :)!

4. Chaotic

Chaotic Lid

22 nov 2008
    88
    0
    0
    Noord-Brabant
    #4004 Chaotic, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Isabel, Wij wonen nu in een tussenwoning met 3slaapkamers, en een klein tuintje. Dus mij hoor je niet meer klagen :) Leuk zeg een webshop! Loopt het allemaal een beetje? Ben ook wel benieuwd wat je verkoopt?

Love06, Balen zeg :( Snel naar de volgende ronde!

Corina, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Jammer dat je zo erg verbrand bent, Hoop dat je er niet te veel last van hebt. Hopelijk inderdaad innestelingsbloed!! Veel plezier vandaag bij je paard ;)

Wonderwensje, Naar zeg van je oma :( Heel veel sterkte!

Maxellera, Ah wat lief van je vriend :D laat het je smaken!

Bloem, heel veel plezier vanmiddag!

Ik weet nog niet zo goed wat wij straks gaan doen, Tygo moet eerst naar de psz, heeft iemand nog een leuk idee voor daarna?

Liefs,
    Chaotic

5. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Chaotic: Bedankt :). Fijne dag vandaag!

Maxerella: Veel plezier nog in Moskou! Sterkte met je zus en je oma!
    Wat heeft je vriend voor lekkers gemaakt voor je?

Zo, ik heb de boodschappen weer binnen. En ooooh wat deed het zeer om een t-shirt aan te trekken :(. Niet leuk.
    Zo maar even naar stal. Paardje weer gedag zeggen :).

En ik bloed nog best wat. Inmiddels al een maandverbandje verwisseld. Is wel erg donkerrood bloed...

6. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

We zitten alweer een de 4000 reacties :D ik denk dat ik zo een nieuw topic open! Kunnen we 'fris' beginnen met alle nieuwe meiden.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Gesloten ivm geopend deel 2.

Deel Deze Pagina