Even onze nieuwe fietsen showen!! Vriend heeft zelfde maar zonder versiering haha super blij mee! View attachment 247735 Dan kan ik iig naar me werk fietsen als het een feestdag is of een zondag haha.
Roosje: Haha je man heeft het al door . Leuk om het nog even voor jezelf te houden. An: Mooie fiets!! Altijd makkelijk een goede fiets . Ik fiets weinig, maar heb een broer die fietsenmaker is en mijn fiets krijgt elk jaar even een grote beurt. Veiligheid is toch ook belangrijk . Haha, ik moest vanochtend ook wel lachen. Ik zei tegen mijn vriend dat ik ging testen en dat het met ochtendurine beter is. Hij zegt, ach je merkt/ziet het vanzelf wel zonder testen. Maar wij vrouwen zijn te nieuwsgierig, dus ik doe de test. En ineens krijg ik allemaal vragen van mijn vriend. Hoe de test werkt en wat die aangeeft als het positief of negatief is. Hij ook kijken naar de test, zelfs na een paar minuten. Vond het wel grappig. Ineens was het toch wel interessant! Ik vanmiddag toch nog in huis bezig geweest. Ook nog even bij mijn ouders geweest. Net weer thuis en zo even eten koken.
haha ja mannen doen wel stoer.. maar onder tussen haha Ja ik heb een vouwfiets voor me werk, maar ik loop steeds tegen het probleem met openbaar vervoer dat het later gaat op feestdagen en weekenden enz is gewoon vervelend want moet 7 uur beginnen, bij me oude baan kon het altijd de avonddiensten maar nu helaas niet meer.. dusja moet je wat he! en vriendlief had ook een nieuwe nodig haha.
Ja! Beetje jammer.. maar goed, komt wel weer goed.. 4 weken zijn inderdaad voor je het weet om (hoop ik haha). Lief! Dankjewel, ik hoop het ook. Het ligt er echt een beetje aan of mijn ei op tijd komt.. Ik ben lekker bezig geweest in huis Stofzuigen, dweilen, afstoffen, daarna nog met een sopje alles afnemen. Dus is weer lekker fris hier. Ik erna niet meer haha dus lekker gedoucht. Van een beetje inspanning al helemaal bezweet bah haha. Bij jou inmiddels ook al gelukt allemaal? Wat leuk trouwens dat je zus een kindje van 4 heeft! Yesss i am very happy dat alles oke is! Neemt niet weg dat ik nog steeds wel verdrietig ben, maar omdat het nog zo vroeg was is het denk ik toch anders dan dat je bijvoorbeeld 5,6,7 of meer weken zwanger bent geweest. Wat leuk Je fiets is super mooi! Hebben jullie samen gefietst? Haha, nog heel eventjes en dan mag je het eruit schreeuwen Alhoewel ik het echt echt echt niet zou kunnen inhouden hoor haha Denk trouwens ook dat je wel 3+ op je test krijgt! Weet het wel zeker eigenlijk. Leuk!!
Nja al was je 2 dagen bij wijzen van het blijft net zo erg vind ik! Ja we hebben samen gefiets hoezo? haha
Ja klopt, maar dan was ik denk ik al zoveel meer aan het idee gewend. Lijkt me nog een stuk zwaarder. Gezellig Haha, zomaar! Fijn dat jullie toch samen dingen ondernemen. Weet zeker dat jullie er wel uitkomen uiteindelijk!
Nou hij weet het 50% zeg maar.. Hij vroeg net ben je gisteren ongesteld geworden. Op donderdag word je het toch? Ik uhmm nee niet geworden.. Zegt hij ooooooooo beeebjee zo blijachtig haha. Ik zeg ik kan bijna testen. Zondag ga ik testen.
Ja nog een verrote leren bank haha en 2 kuipstoeltjes ook leer. We zijn aan het sparen voor een mooi grote hoekbank! jij ???
Hahah ahh je man heeft je gewoon al een beetje door dus Ahh ja dat zou leuk zijn! Wat voor kleur? Ik ga even foto's maken
View attachment 247768 View attachment 247769 Maar ons appartement is nog niet af.. we gaan binnenkort weer meubeltjes shoppen Heb nog een stoel nodig, en nog iets voor die lege witte muur.. Heb er even geen tijd voor gehad, maar komt wel weer goed. Let trouwens niet op de rommelige bank haha ik heb er net heeerrrlijk opgelegen
View attachment 247772 View attachment 247775 En we hebben nu nog klapstoeltjes van de Ikea want ik heb nog steeds geen mooie eettafel stoelen gevonden zijn allemaal NET niet.. Oh en die lelijke groene deur gaan we ook nog witten. Komt m'n vader dit weekend doen gelukkig, erger me er letterlijk groen en geel aan En morgen komen mijn nieuwe gordijnen Heb de oude er vanmiddag afgehaald. Wat een KUT werk trouwens haha
Wat een leuk huissie zeg ! ja nog wel kaal idd maar dan valt op te lossen Nou hier moeten we nog een muur behangt worden. Maar dat gaan we gewoon niet meer doen! We willen hier toch snel weg! ga geen geld meer besteden hierin. mijn bank is donker blauw, en die kuipstoeltjes zijn bruinachtig ofzo... het was allemaal van me schoonmoeder, we moest snel dat huis uit lang verhaal en kregen dit, dus we vervangen nu alles een beetje..
Dankjewel! Ja, moet even kijken wat ik met die muur naast de tv ga doen.. heb echt te veel ruimte over. Sowieso komt er achter de eettafel, in de hoek bij het raam een mooie buffetkast. Zoiets: View attachment 247793 En boven de eettafel nog een spiegel. Maar dat is de andere muur Ik heb sowieso zoveel lege plekjes in m'n huis.. Dit is de plattegrond van ons appartement: http://i47.tinypic.com/x3bk2e.png (even klikken anders word het plaatje super klein) We hebben dus een erg lange gang.. waar nu wel een aantal fotolijstjes hangen maar verder nog niet zo bijster veel.. Jullie nog ideetjes? Ja, dan snap ik wel dat je er geen geld meer aan wil besteden! Dan is het zo voor even prima toch? Ik zou dan lekker sparen voor de bank in plaats van geld uitgeven aan een huis waar je weg wilt.. Ik hoop echt dat jullie snel een mooi huisje hebben!
Oh natuurlijk hangt er in de gang een kapstok (tegen de muur van de voordeur) en er hangt ook een grote spiegel aan het begin van de langere gang..
Dankjewel! Ben ook erg blij met m'n huisje Ja, zou fijn zijn! Wonen jullie trouwens in een stad of dorp?