Jonge wannabe mama's!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Isabel Olivia, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Vroeger was het een dorp, maar het is sinds de afgelopen jaren uitgeroeid tot stad. ;)

Jij ??

ik zou btw niet echt in zo'n dorp willen wonen waar iedereen elkaar kent. ;)

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Oke :D En je familie woont daar ook?

Ik woon in Den Haag, niet bepaald een dorp haha. Zou trouwens ook niks voor mij zijn inderdaad..

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Nee die wonen 10km verder op. ;)

4. Isabel Olivia

Aaaaah meiden wat is het rustig hier!! Haha, zal vast door het mooie weer komen :D

Ik ga lekker lunchen met vriendinnen in stad. Fijne dag lieverds! x

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ja heel rustig haha!
    Zo lekker in het zonnetje gezeten weer!!!
    Pfoe wat is het warm op balkon !
    De thermometer geeft 35 grade aan!

hoe was je lunch Isabel!??

En hoe is het verder met de meiden!? nog wat leuks gedaan vandaag?

Hier gaat het wel oké, :)

6. Isabel Olivia

Hahah ja, extreem rustig :p

Lekker zeg, ben je al een beetje bruin An? Mijn lunch was heel gezellig, lekker op een terrasje gezeten en heerlijk gegeten en van het weer genoten. Nu weer lekker thuis op de bank..

Gelukkig gaat het goed met je! Hier ook wel hoor.. zo nog sporten :) geen zin in haha maar als ik eenmaal ben geweest voel ik me echt stukken beter. Ben de afgelopen dagen bezig met weer gewoon gezond eten zonder snacks en vette dingen. Nu nog volhouden!

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Jaaah gekleurt haha! :p
    Ja nja goed het gaat oké. ;)

Gezellig gehad dus! :D
    Wat voor sport doe je???
    Gezond eten moet je afvallen dan?? ;)

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

May 15, 2012
    1,081
    0
    0
    Groningen
    Zo, vandaag niet zoveel pagina's bij moeten lezen.

Isabel: Inmiddels nog gesport?
    Ik ken het gevoel van "liever niet willen, maar later voelt het heerlijk". ;)

An: Ook een fijne dag gehad?

Ik heb een erg gezellig dagje gehad. Vanmiddag onderlinge wedstrijd gehad op stal en was helemaal in het roze :D . Ging super goed en ben 2e geworden.
    Nadien BBQ en zonet mijn vriend opgehaald bij een andere BBQ. Nu zo slapen. Best wel moe.

En ik ben ook wel wat verbrand/verkleurd. Heb me wel goed ingesmeerd, maar gaat soms snel he. Ben ook best bleek van mezelf.

Ik trouwens nog steeds niet ongi. Wel vanmiddag een vieze slijmprop verloren (klinkt wat vies). Lag in mijn maandverband (voor de zekerheid wel gedragen). Weer afwachten...

9. Isabel Olivia

Meiden, ik ga (hopelijk) weer even wat nieuw leven blazen in dit topic :p

10. Isabel Olivia

Hm.. klinkt redelijk. Al wat beter inmiddels?

Fitness gewoon haha, is toch wel belangrijk een beetje te bewegen natuurlijk. En nee, hoef niet perse af te vallen maar ik at de laatste tijd ontzettend veel chocola/frituur/vet dus wil weer een beetje op de gezonde tour gaan voorlopig.. geen dieet of iets, maar gewoon wat meer vitamientjes in plaats van dikmakende rotzooi :p

Haha, nee! Het is echt onwijs rustig. Sowieso op ZP.. ik kan me ook wel leukere dingen bedenken om te doen in de zon :D

Ik heb gesport ja! Haha, ik snap je helemaal.. als je eenmaal klaar bent toch een fijn gevoel. Wil vandaag weer gaan!

Ah, leuk :D 2e is heel goed! Ook fijn dat het zo gezellig was. Haha, veel BBQs zoals je al zei. Dit weekend ook niet gehad toevallig?

Oei ja, dan is het soms echt oppassen in de zon. Ik word zelf heel erg snel bruin.. maar heb nog niet echt heel erg lang in de zon gezeten. Vind het fijner onder een parasol aangezien ik zo snel hoofdpijn krijg..

Nog niet? Op hoeveelste dag zit je nu? En inmiddels nog niks? Ben benieuwd!

11. Isabel Olivia

Wonderwensje, hoe is het met jou meis? En Dreaminggirl, alles goed?

Miepeltje, heb je nog last van je buik gehad?

Roos, HOE reageerde je man? :D Vertel vertel!

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    @ Isabel! oke! haha, lekker man fitnesse!
    Ik heb vandaag 13km gefiets, naar me werk. :p heerlijk! maar niet voor elke dag haha. xD

Voor de rest weer in de zon gelegen.:) :D.
    Morgen me eerste avond dienst bij deze instelling! ben benieuwt! :p

Hoe is het voor de rest met de andere meiden!???
    Zo rustig hier..:) haha

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Hey meiden, even algemeen reageren. We zijn buiten wat aan het drinken.

Ik was vroeg in de ochtend wakker wilde die digi test doen maar ik vond mijn urine beetje waterig dun dus ik weerr slapen en weer was ik wakker en weer dun. Ik zeg he hoe kan dat ik heb veel geplast en nog steeds dun dus weer slapen en dan weer wakker om 9 uur ofzo. Grappig maar weer waterig. Ik dacht ach laat maar ik ga gewoon testen als hij negatief geeft nieuwe kopen en met hem testen. Dus ik begin met testen geeft hij gelijk zwanger aan. :D wel weer met 2-3. Ja zou kunnen want die andere digi had ik dinsdag getest. Er is niet eens een week eroverheen dus. Daarna dacht ik maak eigenlijk nu niet meer uit of urine dun is er zit hcg in :D
    Dus gelijk snel kado ingepakt met test. Ik ging weer terug naar de slaapkamer. Kado verstopt en even verder slapen. Ow ja fototoestel erbij gepakt. Toen ik wakker werd was het al bijna 11 uur ochtend. Ik ging hem gewoon wakker maken. Ik zei: schat gefeliciteerd met je verjaardag en gaf een zoen. Daarna zei ik: ik heb eeb cadeau voor je en gaf het. Hij begint open te maken,ik pak gelijk fototoestel foto's maken. Hij zag eerst die schoentjes en kaart begon hij al te lezen wat ik geschreven heb. Ik geef hem de test en speen. Hij was heel erg blij. Gelijk omhelzen. Op het kaartje had ik geschreven: lieve pappa, ik heb nu zo klein (droge boontje erbij geplakt) maar ik word groot. Over 8 maanden ben ik bij jullie. Wacht op mij. Ik hou van je. :D
    Daarna gingen we ontbijten en naar buiten ijsje eten. Uit eten. :D

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Super zeg! :D
    Leuk gedaan ook. ;)

15. Isabel Olivia

Lekker :D Op je nieuwe fiets! Haha, goed gedaan.

In de zon gelegen.. heerlijk! En morgen dus weer werken? Dan ben je ook wel lekker bezig, gaat de tijd ook weer snel van. Vind je het nog steeds leuk op je werk?

Jaaaaa! Super leuk :D Fijn dat hij zo blij was! Ga je nu bellen voor een afspraak bij de huisarts?

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ja tuurlijk! haha het fiets zo lekker! :D

Jaa het is erg gezellig op het werk! :)
    vandaag andere collega's ontmoet ook eentje die is 26 weken zwanger! hoe ze praat er over enzo, pff moest even slikken:)
    Ik wil dat ook zo graag!:( ;) mja

17. Isabel Olivia

Dat kan ik me echt voorstellen! Het lijkt me enigszins frustrerend omdat je ook niet weet wanneer je de wens wel kan gaan proberen te realiseren.. lijkt me heel moeilijk :(

Heb je verder nog last van kwaaltjes?

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Nah nog steeds zeurend gevoel, de steekjes en beetje spierpijnachtig gevoel.. en wat duizelig maar dat kan ook weer door de warmte komen. :D

En hoe is het bij jou? het bloeden al helemaal weg??

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Dankjewell meiden haha. :D
    Ik ga gewoon dinsdag langs de huisarts. Vertellen dat ik zwanger ben. Hij moet waarschijnlijk mijn medicijnen verhogen. Misschien word ik verwezen naar de internist ofso

Hoe is het met jullieeee?

20. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hallo meiden,
    Ik ben 22, bijna 23. In augustus gaann mijn vriend en ik voor ons eerste kindje, Super spannend!!

Jullie allemaal succes met zwangerworden, zwanger zijn of het mama zijn!!!

Share This Page