Hm, kan twee kanten op! Blijft dubbel dan dat gevoel he Hopelijk heb je snel duidelijkheid en gaat de tijd lekker snel! Bloeden is weg inderdaad, dus even aankijken of ik nu gewoon een normale cyclus heb of dat het langer gaat duren.. We wachten gewoon even af! Spannend Ik pas het zo even aan op de lijst bij afspraken.. Laat je het even weten als je bent geweest meis? Welkom! Gezellig dat je hier mee komt kletsen Hoe komt het dat jullie tot augustus wachten?
Okee isabeel ik geef et door Ow ja een vraag. Foto op beginpagina,middelste zwangere buik..heb jij de algemene foto standaard onbewerkt met tekst
Meiden, ik kan totaaaal niet slapen heb het zo benauwd :x Sowieso is mijn vriend echt een kacheltje als ik naast hem lig maar met dit weer is het helemaal drama haha. Ik heb net ovulatietesten besteld.. toch benieuwd wat mijn cyclus gaat doen nu Hopelijk krijg ik dan weer een beetje meer inzicht! Ik zie trouwens echt super veel meiden die ik ken van vroeger die allemaal al een kindje hebben of zwanger zijn. Hierdoor begint het echt extra te kriebelen allemaal pffff
.................................... Bekijk bijlage 248122 ♥ NOD ♥ - Corina1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 23 mei - Miepeltje (23 jaar) Ronde 11, eerste kindje NOD op: 28 mei - Flavour2 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD: 3 juni - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 juni - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: Datum nog onbekend na VMK ---♥----♥-----♥------♥----♥------♥-----♥--♥-----♥---♥----♥-----♥--♥---♥--- ♥ ZWANGER ♥ - Dreaminggirl (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Aapje22 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Roosje24: 29 mei - Afspraak huisarts - Dreaminggirl: 30 mei - Afspraak huisarts ♥ BEVALLEN ♥ ---♥----♥-----♥------♥----♥------♥-----♥--♥-----♥---♥----♥-----♥--♥---♥--- ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Bloem89 (22 jaar) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Lijstje weer even geupdate Roosje, heb je afspraak dinsdag bij de huisarts erbij gezet en Bloem, ik heb je toegevoegd aan de lijst.
Goedemorgen dames, nou het was heel wat om te lezen! Heb super gezellige maar drukke dagen achter de rug.. Straks weer werken, daarna naar m'n oma in het zh en vanavond BBQ bij m'n ouders en daarna begint m'n normale ritme weer een beetje Hahaha! Hier gaat het goed, om de dag aan het klussen.. Moet zeggen dat ik nog niet echt verschil merk aan mn lichaam na het stoppen met de pil maar wie weet komt het nog.. Verder, welkom aan de nieuwe meiden! En ik klets snel weer mee! Liefs,
Wij wachten tot augustus omdat ij eerst nog op vakantie ga, en in juli mijn laatste controle heb voor eerder afwijkende cellen.
Hallo meiden, hier even een update van mijn kant. Ik ben vorrige week toch ongesteld geworden met veeel pijn. Wat nogal raar was is dat het eerst bruin was daarna hevig rood en nu is het weer bruin.. De buikpijn is eindelijk over.. alleen als ik druk ben geweest dan ontstaat er een bepaalde druk in mijn onderbuik. Morgen moet ik ter controle van vorrige week naar de ha. Daarna toch nog even bloed laten prikken. En wat is het waaaaaaarm!! Haha
Ah oke! Wat houdt dat laatste precies in? Wat rot meis Echt ontzettend balen! Pff.. had nog zulke goede hoop voor je.. Wanneer is je NOD nu? Dan verander ik het even op de lijst.
Dat houdt in dat er een voorstadium van baarmoederhalskanker ontdekt was, uit voorzorg hebben ze toen een stuk waar de afwijkende cellen operatief weggehaald!
Dat klinkt wel heftig zeg! Ik heb er totaal geen verstand van, dus sorry voor mijn vele vragen; maar heb je hierdoor meer risico's of minder kans om zwanger te raken of is dit alles niet van toepassing?
Meestal heeft dit geen gevolgen voor het zwanger worden. Het zal natuurlijk altijd moeten blijken! Er is natuurlijk het een en al gesleuteld daar beneden! Maar ga er vol goede moed in. Hoop zwanger te mogen raken van een gezond kindje!
Ah oke! Prettig om te weten dat het dus niet perse zo hoeft te zijn. Heel goed dat je er zo positief instapt. Ik hoop ook voor jou dat het heel erg snel raak mag zijn Waar gaan jullie trouwens heen op vakantie in juli?
Dat is zeker prettig. Ben gek op kinderen en kan niet wachten een eigen wondertje te hebben. We gaan heerlijk naar spanje met z'n tweeen.
Daar kan ik me alles bij voorstellen! Lekker naar Spanje.. goed vooruitzicht. Ik ben zo benieuwd wat mijn ei gaat doen deze maand! Kan ook echt niet wachten tot ik de ovulatietesten in huis heb..
2 maanden ongeveer Maar helaas hebben we de eerste ronde totaal niet goed benut en achteraf niet eens in de buurt van mijn eisprong sex gehad.. beetje jammer dus, verspilde ronde. Tweede ronde zwanger geraakt maar dit helaas een VMK geworden.. Nu even afwachten of mijn cyclus weer normaal op gang komt. Ik heb ovulatietesten gekocht om te zien of en wanneer mijn ei arriveert