Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Isabel, is ook helemaal waar! Vind het alleen zo jammer voor m'n vriend.. Mijn ouders zullen gek worden van blijdschap en dat vind ik heel geweldig, het had zo fijn geweest als hij dat ook heeft bij zijn ouders..

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Neeee :( Lieverd, ik hoop echt dat het gewoon goed zit en dat er niks aan de hand is. Ik begrijp helemaal dat je je drukt maakt en dat je je onwijs rot voelt nu.. die onzekerheid is echt killing, om nog maar niet te spreken om de spanning. Moet je 5 juni dan nu voor een echo weer?

Ik DUIM DUIM DUIM zo hard als ik kan! Een hele dikke knuffel!!!

Ah haha, wat lief van jou :D En? Ging het een beetje? Mannen kunnen zich altijd zo enorm goed aanstellen.. haha

Dankjewel! :D Ik ben er ook enorm blij mee. Is lekker ruim en van alle gemakken voorzien. De 'babykamer' is er inderdaad al.. dus dat zou ook geen probleem zijn. Als ik soms in die kamer sta bedenk ik me al helemaal hoe het eruit zal komen te zien :) Haha

GOED DAT JE HET ZEGT! Ik ga nu direct mijn post beneden ophalen. Ben vandaag zo druk geweest dat ik het helemaal ben vergeten :$ Haha, nou dan wordt het vanaf nu rond 18:15 testen elke dag..

Wat super fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt! En heerlijk dat je lekker met je vriend samen geweest bent. Hoe is het verder met je? Lekker om weer thuis te zijn? Hoop je snel weer te spreken!

Gelukkig dat het zo leuk is op je werk! Scheelt toch :D

En ik vind de reactie van je vriend wel lief aan de ene kant.. het zegt wel genoeg denk ik. Moest hij niet gewoon een beetje wennen aan het hele idee? Sowieso is het wachten op een grotere woning natuurlijk niet verkeerd, maar misschien dat zijn gedachten nu wat minder radicaal zijn
    (zoals bijv. misselijk worden van...)

Pfff wat een droom inderdaad. Begint het dan niet extra te kriebelen door zoiets?

Ah meis ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt :( En wat je zegt, het is inderdaad voor een heel goed doel!

25 juni heb je de eerste echo gehad hé? Hoe was het? En wanneer heb je weer een afspraak bij de verloskundige?

3. Isabel Olivia

Dat snap ik helemaal! Het is ook natuurlijk het leukst als je ouders gewoon heel erg blij zijn.. Sommige mensen vinden gewoon dat aan kinderen beginnen gelijk staat aan een koophuis, ruim salaris, veel spaargeld etc.. maar goed, zo werkt het nou eenmaal niet altijd.

En ik denk dat het dan juist voor die mensen moeilijk is die gedachtegang opzij te zetten en puur te kijken naar de situatie hoe deze is zonder persoonlijke frustraties, verwachtingen en verlangens.

Komt goed meis, jullie weten waar jullie aan beginnen :)

4. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    tjsa hijs egt een beetje ziekjes en koortsig,, dus geen aanstellerij haha hopen dat hij zich snel weer beter voelt dit is ook niks met het lekkere weer maargoed ;) vanavond even snel mn haartjes in de verf zetten :p

5. Isabel Olivia

Bah nee, met dit weer is er niks aan om ziek te zijn.. sowieso natuurlijk niet, maar nu nog eens extra. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter ;)

Leuk! Wat voor kleur ga je je haren verven?

6. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    mn haar is nu blond (wit) maar de uitgroei mag wel weer is gedaan worden haha en aangezien ik morgen in de salon moet beginnen moet ik er wel representatief uitzien he hahaha

7. Isabel Olivia

Ohja :D Je begint morgen natuurlijk bij je nieuwe baan! Spannend hoor! Echt leuk. Hoe laat moet je er zijn? En met je haren komt het dan wel helemaal goed kapster!

Pff moet nog naar de boodschappenwinkel.. wat eten jullie vanavond?

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nah het kriebelt al zo'n tijdje bij mijn dat ik er nu overstuur van werd..:)

Maar krijg even geen hoogte hoor van vriendlief, denk dat hij nog steeds bij zijn standpunt blijft..:(

9. Isabel Olivia

Snap ik helemaal :( Vooral als zo'n droom ook nog eens erg realistisch is..

Heb je nog last van klachten?

10. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor al jullie lieve berichtjes,, ik hoop ook dat het er nog zit en dat alles nog goed komt!
    Maar k ga van het ergste uit, heb net ook weer een test gedaan en die is heeeel heeel licht dus ik denk dat he kwaad al geschiet is!

11. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @isabel broodje gezond :p
    @dreaminggirl :( hoop dat je ongelijk heb

12. Isabel Olivia

Ah nee :( Heb er echt geen woorden voor hoe erg ik dit voor je vind.. wat een kut zooi zeg. Ik zou je het liefst willen geruststellen maar ik weet hoe het is als je eigen gevoel je zegt dat het niet goed zit.. dan kan iedereen zeggen wat ze wil, maar je voelt het gewoon. Ik hoop alsnog dat je gevoel er naast zit en dat het goed komt! Hoop het heel erg!

13. Isabel Olivia

Lekkerrrr! Ik denk dat het hier pasta wordt.. met een uitgebreide salade. Ik merk wel dat gezond eten nu al z'n vruchten afwerpt. Voel me veel lekkerder :D

Zit net een beetje op Facebook te kijken en zie een oude vriendin die nu 26 weken zwanger is.. pfff hoe erg het ook is, de gedachten die toch wel overheerst is; ik wil oookkk :)

14. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    jha dat ken ik heel erg! niet dat ik hun niks gun ofzo maar ben toch egt wel jaloers hoor ;) mn broertje heeft al een kleine en dan vond ik al zo oneerlijk haha ik was eerst aan de beurt! maar iedereen (oke niet iedereen maar zo lijkt t) om me heen raakt zomaar zwanger of heeft een ongelukje tsjha das af en toe wel ff slikken

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @Dreamggirl, pff weet niet wat ik moet zeggen lieverd! iig heel veel sterkte als het zo blijkt, bloed je veel ?

Nog steeds beetje de zelfde klachten! niets bijgekomen ofz..

Ja droom was zeker realistische mja.. :)

Heb wel alvast 2v5 van kruidvat gehaald, als ik 6 juni niet ongi ben ga ik gewoon een test doen, als ie negatief is zal het wel ontpillen zijn ..:)

Vriendlief gaat zometeen blonde plukkies bij me maken! hoe schattig! ;)

16. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedenavond!

@ Dreaminggirl: Logisch dat je zo onzeker bent! Wat ontzettend balen zeg. Neem maar even de tijd voor jezelf en we lezen wel hoe het met je is als je er zelf aan toe bent! Heel veel sterkte!

@ Isabel: Wij eten aardappels, sla en vlees. Altijd lekker :) . Helaas is mijn vriend nogal zinnig met eten. Alleen nederlands eten en geen pasta en/of rijst. Grr. Altijd moeilijk om dan weer te beslissen wat we moeten gaan eten!

@ An: Leuke (maar verwarrende) droom gehad dus! Wel lief dat je vriend zo positief is over het gebruik van foliumzuur. Sterkte!

@ Isabel: Ik snap je reactie als je andere zwangeren ziet! Mijn schoonzusje is nu zwanger en is half juli uitgerekend. Alleen zij klaagt enorm veel. Maar vind het fantastisch om te zien. En toch ook een beetje jaloers hoor!

@ hier: Gewerkt tot 4u. Erg druk gehad... Daarna langs opticien en naar de winkel. Toen nog naar paard en nu aan het koken. Vanmiddag ineens buikkrampen gekregen. Steken rondom mijn navel. Erg vervelend :( . Gaat nu wel weer gelukkig... En nog steeds geen ongi.

17. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Jaaaaa :D Leuk! Nogmaals gefeliciteerd! Super fijn gevoel dat dan nu ook zo'n duidelijk test hebt joh. Wat zei je vriend ervan?

Dankjewel! Heel fijn! Mn vriend denkt vooral heel praktisch nu, en tja, er moer toch 1 van ons "normaal" denken. We vinden het allebei erg spannend!

18. Isabel Olivia

Ja, hier hetzelfde.. gun iedereen een prachtige baby en al het geluk van wereld toe! Het is alleen dat ik zelf ook zo graag zou willen.. maar dat staat los van het gunnen van geluk voor een ander.

Wat leuk dat je broertje een kindje heeft. Is je broertje dan ook jong vader geworden? Hoe oud is je nichtje/neefje?

Het lijkt inderdaad wel een complete babyboom om me heen tegenwoordig. Ook veel meiden met wie ik vroeger op school gezeten heb!

Spannend! Afwachten nu.. klein weekje nog. En fijn dat je alvast testen in huis hebt.

Haha wat lief! Leuk trouwens. Allemaal mooie haartjes ;)

Lekker! :D Oh, echt? Dat lijkt me wel lastig ja.. ik hou juist ook heel erg van buitenlandse gerechten (mijn vriend eigenlijk alleen maar.. haha die houdt juist niet van Hollandse pot). Vind je vriend een pastasalade met daarnaast nog een lekker stukje vlees en stokbrood ook niet lekker?

Of ovenschotels.. heb je toch ook aardappeltjes, groenten en vlees maar net iets anders.

Begrijpelijk! Snap het helemaal. Maar onze tijd komt ook nog wel..

Vol dagje voor jou! Dat is schrikken zeg, die krampen. Ik hoop dat je je nu wel weer wat beter voelt? Nog geen bloed dus.. op de hoeveelste dag zit je nu?

Haha, zo zijn mannen meestal wel he.. Ik weet niet zeker of ik het al gevraagd heb, maar wanneer ga je de verloskundige bellen? :) Lijkt me spannend!

19. Isabel Olivia

Ik ga straks mijn eerste ovulatie test doen.. ben benieuwd ;)

Trouwens, vraagje voor alle dames nu jullie er allemaal nog fris en neutraal instaan zonder poepluiers en slapeloze nachten :D;

Hoeveel kindjes zouden jullie in de ideale omstandigheden willen?

20. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Zoals ik het nu voel 1. :) jij ?

Deel Deze Pagina