Eisprong in aantocht? misschien is die nu wel vroeger dan je gewend bent? Nja eigenlijk niet, maar het viel gewoon op ben beetje bruin van de zon natuurlijk, en nu zag ik streepjes lopen over me borstkast zeg maar, net onder de douche dus denk huh! vies?? waar van haha maar kreeg niet schoon, even goed gekeken en tot de conclusie gekomen dat het aders zijn. xD
Mijn nieuwe NOD is op 10 juli.. Ga weer uit van mijn langste cyclus.. Ik ga ook lekker slapen.. Tot morgen! Liefs, Loes
Goedemorgen dames, jullie hebben weer gezellig veel gekletst! Ik heb gisteren avond gewerkt, hele dag taak weer om jullie dan bij te houden en terug te lezen haha! Kinderen: ik wil er 1 of 2.. Ligt er ook aan hoe het met de eerste gaat en ik denk dat je dan ook voor je gevoel wel weet of je een tweede wilt of niet.. Dreaminggirl, aah meid!! Ik duim voor je zoveel als ik kan! Wanneer mag je weer terug voor controle? Zo in die onzekerheid is ook niet fijn.. Loes, vervelend meid! Toch altijd weer een teleurstelling, nu met goede moed op naar de volgende ronde meis! Gwoonan, spannend hoor! Zover ik dat weet heb ik het ook nooit.. Zou het dan misschien toch een kleine beeb zijn? Spannend zeg! Hier: het weer is vandaag een stuk lekkerder als ik zo naar buiten kijk.. Heb gisteren lekker geshopt! Vandaag de boodschappen in huis halen en vanavond weer crea Bea aan de slag en ondertussen op het forum haha! Nog steeds trouw om de dag aan de klus, hopend dat het snel raak mag zijn! Ben erg benieuwd..
Jullie zetten inderdaad veel neer. Vandaag ziek thuis.. Voel me echt een 10 x uitgetrokken vaatdoek. Vanmorgen onder de douche ging ik heerlijk kokhalzen. zo leuk! die bijwerkingen als je zwanger bent. Ik wil heeeel graag 3 kindjes. Maarja we hebben nu nog even de plek niet.. Maar dat komt vast nog wel. Mijn moeder was dol enthousiast toen ze het hoorde.. en me zus (3,5 jaar ouder) die was helemaal van slag. die moest het ff laten bezinken. Mijn vader werd kwaad en is nu echt heel erg zwaar teleurgesteld in mij. Zo jammer.. want ik wil me er geen zorgen over maken. Aangezien ik ook pas 6 weken ben. Wil me kindje niet kwijt. al die meiden die in de rondes zitten heeeel veel succes! en als het nu niet lukt dan is er nog een volgende ronde. bij mij was het na2/3 keer raak. en niet eens mijn cyclus bijgehouden.
@wonderwensje.. het weer is hier ook een stuk beter! ga vandaag weer lekker op de fiets naar mijn werk.. @aapje22.. *dikke knuffel* hoop dat je je snel beter voelt, wat vervelend dat je vader zo reageerde! had je dat al verwacht of niet? @hier.. vanmorgen mijn fiets opgehaald bij de fietsenmaker, alles doet het weer! zo lekker op de fiets naar mijn werk.. het is erg rustig vandaag dus we kunnen mooi voorbereiden voor de zomervakantie! liefs, Loes
Ja ik had die reactie zeker wel verwacht. want mijn vriend en ik waren al uit elkaar. en hij mocht mijn vriend niet. hij vind het een stuk vreten.. nou ik vind hem zeker om op te vreten. En ik heb nu zoiets van weet je wat.. als jij niet bijdraait dan zie je je kleinkind toch lekker niet. Mijn vader woont in Azie en is 1 keer in de zoveel tijd in NL. dus tja.. like i care.. ik ga verder.. Maar denk eerder dat het een hele erge klap was omdat nu dus een reden heeft waarom ie meer in NL moet zijn. en hij weet dat ik hem nodig heb..
Aapje, dus begrijp ik dan dat je alleenstaande moeder wordt? Of begrijp ik het helemaal verkeerd. Wel erg jammer dat je pa zo reageert, ik snap dat je ermee zit en je zorgen maakt.. Nou ik ga voor je duimen, zal allemaal goedkomen!
miepeltjeeeeeeeeeeee gefeliciteeerdddddddd.. @hier, ik heb vandaag vk gebeld maar was steeds bezet en je kan bellen van 9 tot 12. en ik wordt al wakker tegen 11 uur dus morgen weeeerrr.. Ik had nog wat testjes over en heb eentje gedaan.. Ook had ik beetje bruinverlies vandaaag.. Ik schrok maar het is nu weg. Misschien kwam het door klussen gedoe van gisteren Hier mijn testje 5 dagen na NOD.
Nou meiden wat vinden jullie ... xD Gezellig!!! wij zijn er klaar voor haha View attachment 248724 View attachment 248726
Hallo meiden! Miepeltje: Wat goed nieuws!! Gefeliciteerd . Roosje: Mooie test zeg!! Beter kan niet. Jij ook nogmaals gefeliciteerd . Hopen dat wij ook snel zo'n test in de handen hebben! Aapje: Beterschap! En wat jammer van de reactie van je vader. Gelukkig is je moeder wel blij voor je! Isabel: Hoe is het nu met je? Geen steken in de buik meer? En hoeveel kinderen? Ik zou wel 2 of 3 kinderen willen . Eerst maar zien hoe het met de eerste gaat . @ hier: Druk druk. Vandaag gewerkt van 7 tot half 4. Daarna gauw langs mijn paard. En nu net poffertjes op en zo nog even een broodje uit de oven. Geen zin om te koken, dus even "kliekjes" eten. Morgen en vrijdag ook weer dagdienst van half 8 tot 4. Ben daarna gelukkig 4 dagen vrij. Nog steeds geen ongi hier...
miepeltje gefeliciteerd! gewoonAn, zo te zien ben jij er klaar voor! hier, lekker gewerkt.. zo met vrienden lekker eten Liefs, Loes
Ik ben heel druk crea Bea bezig, ondertussen op het forum maar het is wel heel erg stil hoe gaat het met jouw? Kwaaltjes?
Ik zit ff te kijken, maar de app mijn biologische klok geeft aan dat vandaag mogelijk m'n ei sprong is en de banner geeft morgen aan.. Nu heb ik gisteren geklust, moet ik vanavond nou weer of is morgen ook weer goed? Aangezien ze zeggen om de dag het beste is.... Onzeker!