Jullie zijn lief! Dankjewel Hebben jullie mijn berichtje met foto ontvangen? Weet niet zeker of het goed is gegaan haha
tja.... Wel oke, een tijdje ruzie gehad met me schoonmoeder, nu weer goed.. maar me schoonzus is echt een $%^&$ en hoef haar niet in me leven. schoonpa heb ik pas leren kennen, en schoonbroer zie ik zo nu en dan. voor de rest ken ik de familie niet.
Oh jeetje, de situatie met je schoonzus klinkt wel heftig! Je vriend heeft ook ruzie met haar neem ik aan? Wat rot
Nee niet echt, nja de band er is geen band.. maar voor dat ik met me vriend was haten ik haar al ja echt haat. ze lult teveel dingen die niet waar zijn. laten we het daar maar ophouden.
Ohhh wat vervelend allemaal! Helaas kan je dat ook niet forceren.. en zolang jullie er verder geen last van hebben is het gewoon jammer, maar is er niet veel aan te doen.. Ik heb wel een leuke band met mijn schoonfamilie. Vooral mijn schoonmoeder is echt een schat!
Mijn schoon familie is erg gezellig! Geen problemen mee hahaha Vanavond komt me schoonmoede toevallig bbq haha Isabl ik had echt eeeenheeel ande beeld bij jou haha ik dacht blond!! Hahah grappig is dat! Ook jij bent een knappe meid!
Gezellig Dreaminggirl BBQ is sowieso heel erg lekker.. haha krijg er trek van. Wij gaan vanavond uiteten, maar heb eerlijk gezegd helemaal geen zin om de deur uit te gaan. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben.. Hahah, grappig is dat! Dankjewel trouwens, lief van je.
is je vriend bij je isabel? Oh ben trouwens gestopt met roken sinds today! gaat nog goed tot nu toe haha.
Nee Die is er denk ik pas over een uurtje. Ze waren naar België gegaan en zijn telefoon staat uit pff
Ohw jezus wat erg! waarom uit noh, kan je niet iemand anders bellen, neem aan dat je hem bij je wilt hebben...
Heb net iemand anders gebeld maar die zat in een andere auto en ze zijn al onderweg.. dus hopelijk heel snel Wil inderdaad graag dat hij er nu is.. Oh en trouwens GOED dat je gestopt bent! Heel goed Je kan het hoor! Weet ik zeker!
Mijn vriend is er al gelukkig.. Spreek jullie vanavond vast wel weer. Nogmaals bedankt voor de steun xx