Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Laten we het hopen! maar zeg het nogmaals haha ALS het zo is.. ;)
    ik ga er van uit dat het ontpillen is.. :p

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Klopt, je weet het nog niet.. Even spannend aankomende dagen maar komt goed! Bekijk bijlage 249058

Ovulatietest is nog hartstikke negatief hier..

3. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa het is echt heerlijk dat gevoel, ik was dr ook helemaal klaar mee. Heb die rot school nou wel gezien en ben er klaar voor om een gezinnetje te starten.. Maar nu zeker is die libido ideaaaal Hahaha!

Ja moeders hebben echt een grote impact hoor.. Als ik alleen al naar m'n zelf kijk, mijn ouders geven nu hints dat ze het geweldig vinden om opa en oma te worden en dat geeft mij zelf zo'n prettig gevoel.. Ik denk als mijn ma heel rot of negatief had gedaan dat ik daar wel veel moeite mee zou hebben en dat het wel even zou duren voor ik zou zeggen ja daag het is mijn leven, mijn keuze! Ontpillen.. Ik merk er zelf nog niets van, maarja dat is het vervelende.. Ik heb m'n ei niet gevoeld of iets dus kan ook niet met zekerheid zeggen of ik hem wel al heb gehad aangezien dit de eerste ronde is en m'n cyclus dus niet bekend is eigenlijk.. Maakt het wel allemaal nog spannender!

4. Isabel Olivia

Ohhh :D Kan me hier zo in vinden. Haha, vind het ook zo leuk om er nu alvast mee bezig te zijn.. En vind het echt fijn dat ik er hier met jullie zo leuk over kan kletsen!

Klopt, is ook lastig als je omgeving negatief reageert. Hier ben ik ook benieuwd, maar weet wel dat het allemaal goed komt uiteindelijk.

Als jullie het gewoon om de dag doen is het prima! Spannend ook voor jou hoor.. de eerste echte ronde ;)

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nja me schoonmoeder wilt wel graag oma worden hoor! heeft ze vaak gezegd, maar ze zei dat we er nog niet zijn, geen aparte baby kamer... geen rijbewijs! maar lekker belangrijk... ! het zit nog 9 maanden in me buik en hoop in die tijd echt wel een ander huisje te vinden!
    mja..

Wonderwensje hier ook een onbekende cyclus! maar de 22e onwijze pijn in me buik duurde zeker 10min en toen was het weg, daarna begon de ellende krampen en alles zeurend gevoel tot nu nog steeds... dus denk dat ik de 22e me ei had. :p

Hopelijk voel je wel je ei binnenkort!! :D

6. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Afwachten dan Isabel.. Wel prettig die ovutesten..

7. Isabel Olivia

Ja, super fijn! Vooral als je zoals wij, niet de mogelijkheid hebt het om de dag te doen..

Is wel handig om er dan rekening mee te kunnen houden. Hopelijk snel een knal test :D

8. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa ik wil me er ook weer niet te veel mee bezig houden, straks ga ik kwaaltjes krijgen van het te geobsedeerd bezig zijn ermee haha! Dat kan ook hè.. Maar ik snap je schoonmoeder wel maar inderdaad dat denk ik ook.. 9 maanden is veel hoor! En met zoiets heb je nog een grotere druk dat je snel iets wilt vinden.. Groter als wanneer je niet zwanger bent.. Of denk ik nou gek?

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Hoop het ook voor je meis! :D

En dat je weer snel een wondertje in je buik mag hebben! die blijft plakken. :)

10. Isabel Olivia

Hm ja.. ik denk er zelf hetzelfde als jij over. Jullie hebben een dak boven jullie hoofd, vast inkomen en ook al bezig met zoeken naar een ander huisje. En dan zijn jullie nog niet eens zwanger (hoop ik wel hoor :D)..

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nja ik snap haar niet.. ze was zelf 17 dat ze haar eerste kindje kreeg.
    Nee je bent niet gek ik denk idd dat de druk wel groter zal zijn.
    Maar als ik hier nog een half jaar zit met baby maar zonder babykamer vind ik dat niet het ergste hoor, kan even goed een ledikant kwijt en voor de rest kan ik me kindje alles bieden. :)

12. Isabel Olivia

Dat is super lief! Voor jullie allebei hoop ik hetzelfde! Gun het alle dames hier ontzettend :)

13. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik vind ook inderdaad een huis boven je hoofd en vast inkomen het belangrijkst. Rijbewijs, luxe.. Erg handig maar die hadden ze vroeger toch ook niet!

14. Isabel Olivia

Klopt, ben ik het mee eens.. als het alleen een babykamer is wat er nog niet is en dat het enige is.. tja :)

15. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Nou, mocht het dan toch zo zijn an.. Dan is hij/zij bij jouw in goede handen!

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Mijn ouders hadden en hebben nog steeds geen rijbewijs, ben niets tekort gekomen en goed terecht gekomen haha. :p
    Maar idd alleen geen eigen kamertje? nja wat ik al zei ik neem aan dat ik over een jaar wel een ander huis heb.

Toch wel? ;)

17. Isabel Olivia

Sowieso slapen veel kleintjes de eerste paar maanden bij de ouders op de kamer in een wiegje. Ik denk dat dat best te doen is hoor!

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik weet het zeker.
    me beste vriendin heeft haar zoontje 2 jaar op dr slaapkamer gehad! dat vind ik wel erg lang hoor! maarja ze vond het wel erg fijn.

19. Isabel Olivia

Hopen jullie even mee op dag 16 een positieve test? :D Zou qua timing en dat we elkaar zien perfect uitkomen..

20. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa je ziet het ook gebeuren bij mensen die wel een kamer vrij hebben! Dus ik zie inderdaad het probleem niet.. Ach meis, gaat toch helemaal goedkomen! Jij en je ouders zijn dus het levende bewijs! En ik weet zeker dat hij/zij in goede handen is!

Bops heeft trouwens ook een positest! Ik dacht misschien vinden jullie dat wel leuk om te weten.

Deel Deze Pagina