Mijn vriend wil meteen naar een dokter, maar heb hem een beetje gerust weten te stellen. Mocht het fout zijn gegaan dan moest het zo zijn.. probeer er maar kalm onder te blijven.
Hee Isabel, wat lees ik nou! Schrik er echt van!! Ik hoop dat alles maar goed mag blijven gaan!! Ik ga me gelijk ff abonneren op het topic dan krijg k mail blijf ik beter op de hoogte.. Ik duim voor je meis!!! Knuff
Oke haha wel lief en moet hem ook wel beetje gelijk geven hoor! hup naar de dokter meteen haha .. hoe gaat het nu ???
Jullie zijn lief! We gaan morgen ochtend gelijk bellen naar de huisarts.. dan weten we waar we aan toe zijn. Ik verlies helaas nog steeds bloed Wonderwensje, hoe is het met jou? Hopelijk heb je een hele mooie cyclus en ben je super snel zwanger haha
Haha mijn vriend was inderdaad heel erg bezorgd.. wel heel schattig! Hij sleurt me zometeen ook gewoon mee naar het restaurant dus we gaan proberen er een gezellige avond van maken..
Ja meer dan dat heb ik ook niet echt te zeggen.. haha die smilies laten precies zien hoe ik me nu voel!
Ja met mij gaat het goed, vandaag als het goed is laatste dag ongi en dan begint het pas echt voor me! Ben zo benieuwd hoelang het gaat duren bij ons.. Vriendlief en ik. Ik ga hard aan de slag met het klussen haha, wil ook zo graag! Je gaat ermee naar bed en staat er weer mee op.. Maar ik hoop voor jouw dat alles goed gaat, leef met je mee!
Oh spannend zeg! Snap dat je heel graag wil! Natuurlijk hoop je gewoon dat het direct raak is (en ik hoop met je mee ) Vooral in het begin ben je er inderdaad intensief mee bezig. Is je vriend er net zoveel mee bezig als jij? Of toch eens stuk minder? Dankjewel, dat waardeer ik heel erg!
Vriendlief was eerst heel actief met internet afspeuren. Verder praat hij de ene dag er de hele avond over en de andere dag niet. Vind het forum wel interessant om soms te spieken en vind het ook leuk dat ik dat heb zodat ik toch m'n ei kwijt kan. Hij wilt heeeeeeel graag kinderen, vorig jaar liever als dit jaar eigenlijk..
Mijn beste vriendin was ook 22 toen ze haar zoontje kreeg 3 oude klasgenootjes van mijn waren 18, 19, 20, een andere vriendin was 17 haar eerste en 21 haar 2e en 2 oude vriendinnen zijn nu zwanger en 22.. grappig eigenlijk want ik ken er een heleboel
Ah wat leuk zeg Je vriend weet dus wel de ins en outs van het zwanger worden al.. haha Mijn vriend is er minder mee bezig dan ik. Nu ik een positieve test had was het natuurlijk gelijk een ander verhaal en is hij ontzettend enthousiast. Ik vind het ook altijd zo leuk om samen te fantaseren over namen enzo.. haha heerlijk Doen we dan ook vaak!
Ik heb een vriendin van 26 die heeft een ventje van anderhalf jaar.. Heeft daarvoor een dode baby in de buik gehad met 20 of 25 weken door de Mexicaanse griep.. Zij was de ergste omtrent gemeente Utrecht.. Daardoor waarschijnlijk ook de baby overleden.. Verder heb ik een andere vriendin van 24, wordt dec 25 en die heeft een zoon van 3,5 en een meid van net 1.. Mijn beste vriendin is nog geen moeder en heeft die wens ook nog niet.. Dus dat is moeilijker praten omdat zij anders naar het leven kijkt als ik..
Nah mijn kereltje is er niet zoveel mee bezig hoor, iig niet zichtbaar misschien in zijn koppie wel.. maar zegt het toch niet haha.
Oh dat lijkt me echt heel leuk! Mijn vriendinnen zijn er nog helemaal niet mee bezig en willen eerst carriere maken, en dan pas rond de 30 eens aan kinderen beginnen. Totaaaal het tegenovergestelde van wat ik wil dus Ik heb 2 vriendinnen die zwanger zijn of een kindje hebben en ook allebei nog jong zijn (22 en 23) Wat leuk dat je beste vriendin al een kindje heeft!
Ik MOET nu weg van mijn vriend haha dus ik spreek jullie vanavond, dan reageer ik even op jullie berichtjes x