Dat word zeker klussen!!! Haha nou ik ga ook maar naar bed weer een dag om!, jullie horen zeker van mij!
Hmm nou nee niet echt, maar dat is wel het grootste. Er zijn nog wel wat andere dingen waar ik niet mee in aaraking/mee te maken wil hebben, maar dat heeft een andere uitwerking dan opsluiting in mn kamer
Dat zeker Haha mijn ei komt er in ieder geval aan deze maand.. verrrry happy! Hopelijk morgen echt een knaltest Lief van je, dankjewel! En slaap lekker, spreek je morgen weer X
Wat vervelend heb je er ook dagelijks last van? Misschien toch eens kijken of je er met iemand over kan praten? Lijkt me alleen nadelig voor jezelf namelijk..
Meiden, het lijkt me zo'n raar idee dat als we allemaal zwanger zijn (HOOP IK!!!) en eenmaal bevallen, we hier misschien ook wel kletsen en dan gewoon een kindje hebben.. niet voor te stellen soms
.................................... Bekijk bijlage 249383 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Corina1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 23 mei - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 juni - CBella (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 24 juni - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: Datum nog onbekend na VMK ---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Aapje22 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Dreaminggirl (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ly1 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op:5 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Miepeltje (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Dreaminggirl: 4 juni - Inwendige echo - Miepeltje: 4 juni - Controle huisarts & Intake verloskundige - Ly1: 21 juni - Eerste afspraak verloskundige - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Bloem89 (22 jaar) - Fleurtjeuh (18 jaar) ---------------------------------------------------------------- Lijst aangepast
Het lijkt me geweldig om met jullie te kunnen kletsen over de zwangerschap en kleine beebs wanneer we bevallen zijn! Haha! Isabel, vandaag is de dag!
Wonderwensje, jij ook al zo vroeg op? Hier door minder leuk nieuws zusje heeft een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis. Pff weet ook helemaal niet of mijn hoofd vanavond bij 'baby making' zal zijn.. ik gok van niet maar even kijken hoe het loopt..
Verkeersongeluk. Het valt allemaal wel mee maar de schrik zit er goed in en haar voet moet sowieso in het gips. Verder hersenschudding en nog in het ziekenhuis. Ga strakjes erheen.. Klopt, je moet werken natuurlijk. Sorry, ben er even niet bij.
Maakt niet uit, dat snap ik wel na zulk nieuws! Naar zeg! Gelukkig niks ernstiger maar de schrik opzich al.. Hopelijk mag ze snel naar huis en herstelt ze snel! Sterkte meis, het zit je allemaal niet mee zeg!
Dankjewel! Heel lief van je Ik ga maar even douchen en ontbijten en dan richting mijn zusje! Heb de ovulatietest nog eens goed bekeken nu die is opgedroogd en hij is sowieso nog niet positief.. heb even een nieuwe foto: Bekijk bijlage 249400 Dus ik HOOP dat mijn ei nog even geduld heeft haha. Je moest 8 uur beginnen hé? Hoe laat moet je dan van huis weg?
Inderdaad hopen dat ie geduld heeft, zou fijn zijn! Nee half 8 beginnen, dus moet nu echt weg haha! Heel veel sterkte meis en ik spreek je vanmiddag/vanavond! Knuffel!