Goedemorgen dames, Nou op jullie advies idd een test gedaan en omo wit, met ochtend urine dus ik denk dat het toch een vroege mk is geweest ik wacht maandag nog af, maar het zou wel heel vreemd zijn als ze wel zeggen dat het vruchtje er nog zit!
dreaminggirl en isabel, voor jullie allebei een HEEEEEEEEEEEELE dikke knuffel! dreaminggirl, ik hoop zo dat je test er nu naast zit! liefs, Loes
Goedemorgen! Alweer bijna middag zie ik! Isabel: Zou fijn zijn als je ovutesten positief worden!! Maar wat sneu van je zusje en het ongeluk. Kan me voorstellen dat je er niet helemaal bij bent. Ik zou me ook rot schrikken als ik zo'n bericht krijg. Sterkte meid! Dreaminggirl: Alvast veel succes maandag * knuffel * ! Wonderwensje: Werkse vandaag! Ik vrij vandaag. Mijn vriend "officieel" ook, maar hij moest nog dingen doen (eigen bedrijf). Ik zonet in huis bezig geweest. Dagen niks gebeurd in huis vanwege veel werken. De was hangt weer buiten, boven en beneden stofgezogen, gedweild en wc gedaan . Weer rust in mijn hoofd. Ik kan niet tegen rotzooi, word ik zelf ook chaotisch. Oja ook nog boodschappen gedaan, waarover een nieuw doosje foliumzuur. Die was alweer leeg... Ik zal nu even omkleden en naar paard .
Hmm niet echt dagelijks, maar zowiezo wel wekelijks. Meestal wel vaker in de week, maar nog niet dagelijks. En met iemand over praten kan ik niet. Dan krijg ik een dikke brok in mn keel, en ga ik heel hard zitten janken en krijg ik er geen woord meer uit. Of ik krijg een brok in mn keel en flash backs en ik staar alleen maar voor me uit..
@Isabel, Wat rot zeg heel veel sterkte met je zus!! @Wonderwensje, Werkse!!! @Dreaminggirl, Oh jeej dat is geen goed nieuws!! ben ook bang dat je toch een vmk hebt gehad.. sterkte lieverd! @Corina, Lekker je huissie weer door gewerkt! lekker hoor.
Dreaminggirl, blijf heel hard voor je hopen!!! Dames, bedankt! Ben alweer uitgewerkt haha.. Isabel, ja moest echt even haasten, ga normaal om 7 uur weg maar las je bericht en toen moest ik wel even reageren! Hoe gaat het nou? Met jouw en je zusje.. Fleurtjeuh, vervelend zeg! En blijft dat of is die brok in de keel iets wat tijd nodig heeft om doorheen te komen.. Hoe is t verder hier?
Vreemd.....? Ik heb wel lekker gewerkt, op het gemakkie.. Lekker kunnen bijklusten met de mensen, dat is dan weer het fijne aan het weekend!
Ja dat is ook zo! ik vind thuiszorg ook erg leuk. van me 16 tot me 18e gedaan wel het schoonmaak maar toch. lekker kletsen met de mensen, nu ik ze verzorg heb je minder tijd dat is soms wel jammer.. Ja vreemd, raar gevoel in me buik.. vlage van misselijkheid denk ik?
Ah nee Wat verschrikkelijk zeg! Ik wil je echt een hele dikke knuffel geven en weet dat de juiste woorden er nu niet zijn Dankjewel lieverd! Hoe is het met jou? Ik hoop vandaag nog even niet Ben nu nog bij mijn zusje en zal hier voorlopig nog wel even zijn denk ik.. Ja, pff je schrikt je helemaal dood. Gelukkig valt het mee, alhoewel 2 gebroken voeten natuurlijk onwijs KUT is :x Heerlijk voel je je dan als je huisje weer aan kant is he Lekker fris en schoon.. soms moet je jezelf even een schop onder je kont geven maar als het eenmaal gebeurd is; lekkerrrrr Fijne dag nog toegewenst, spreek je vanavond vast nog wel even!
Agh meisje toch, ik denk dat het toch wel fijn is als je hiervan af komt denk je niet? Puur voor jezelf natuurlijk.. Dankjulliewel lieverds! Bekijk bijlage 249517 Bekijk bijlage 249517 Knuffel knuffel knuffel! Het gaat gelukkig wel oke, ben nog wel bij haar en zal er ook de hele avond zijn aangezien ze totaal niet mobiel is en ik haar toch wil steunen Ei wacht maar.. en anders niet. Heb wel een testje meegenomen dus ga zo eens kijken. Vreemd? TELL ME! Duim nog steeds!
Thuiszorg heb ik vroeger gedaan als vakantiebaantje, ver-schrik-ke-lijk maar dat lag echt aan de mensen bij wie ik moest schoonmaken. Ze wisten alles beter, eentje ging het zelfs voordoen en ik moest kijken terwijl ze uiteindelijk dus alles zelf heeft gedaan zonder mij één ding te laten aanraken? Ik lees juist altijd leuke dingen over lieve omaatjes haha. Achja, haha just my luck..
Haha ik doe thuiszorg verpleeg technische handelingen en persoonlijke verzorging, maar lieve oudjes, nou lang niet allemaal hoor haha!
@Isabel 2 voeten gebroken?? ohw wat erg!! Ja "vreemd" vanmorgen rare buik, en sinds vanmiddag vlagen van misselijkheid.. brok in me keel,, buikpijn is trouwens wel minder aanwezig. maar voel soms nog wat zeurends, rommelende darmen zijn er voor in de plaats gekomen denk ik.. zo hoorbaar... Ben zo benieuwt maar wil wachten tot 6juni met testen..
Oh ik heb ook wel eens nare mensen gehad hoor met het schoomaken, maar goed .. rotte appels zijn overal.. Nu op me werk word ik zovaak uitgescholden en geslagen, tja dementerende haha. maar ik vind deze doelgroep wel het leukste.!
Hahah, krengen zijn het Nee hoor, ik neem aan dat het over het algemeen heel erg dankbaar werk is. Vind het echt goed dat jullie dit allebei doen! Ja, drama Echt heel naar allemaal. En duurt ook zolang voordat je dan weer helemaal de oude bent.. Je symptomen klinken toch wel HEEL erg hoopgevend hoor.. Rommelende darmen had ik ook, had heel erg last van obstipatie bij mijn eerste zwangerschap. Dat was voor mij ook echt een duidelijk teken!