Haay ! Ja uitgeslapen en even tv gekeken! Hier denk ik dat ik morgen of overmorgen een testje doe... Kwaaltjes nog het zelfde. hoe is het bij jullie ??
Hahaha sorry, ik ben dr al! Hier gaat ie goed! Spannend zeg, ben echt benieuwd! Fleurtjeuh: ik moest werken..
Nou het was heel rustig, dus dat is zo saai.. Zit je echt te wachten tot je naar huis kan! Zooooo het kwam echt met bakken naar buiten hier! Dat is t nadeel van t werk maarja..
Haha nee ik was met de auto! Maar je moet toch telkens door de regen heen haha! Ik heb m'n pendel van Hilse, ben benieuwd!
Jaa zie je.. Je pendel zegt het ook al! Ik vind het echt rete spannend, kan me niet indenken hoe spannend jij het dan wel niet vind! Als mijn pendel zou kloppen zou dat wel grappig zijn, ben zelf in augustus jarig, dubbel feestje
Ja idd! Zo leuk zijn mja eerder mag ook toch hahah. Jaa ik voel me wel relax eigenlijk haha! ik praat hier dan wel veel maar ik denk niet elke seconde van OOHH misschien !! nee dat niet haha. ben best nuchter wat dat aan gaat.
Jaa eerder, hoe beter! Het liefst hoop ik dat hij nu al raak is haha.. Maar ik denk het niet, en dat wil ik ook eigenlijk zo houden, me niet zo druk maken erom.. Ik herken het, ben hier erover aan het kletsen maar verder sta ik er niet veel bij stil.. Maar dat komt dan ook omdat je bezig bent enzo..
Ja idd! ik check me lichaam wel hoor, bekijken of er wat verandert is.! maar dan denk ik soms he doe normaal! wacht gewoon even af.