Haha ah Maar je weet wel dat het zo is, dus je straalt waarschijnlijk wel haha. Maar als je echt niet zo lang wil wachten, waarom doe je dan geen pret echo bij 7/8 weken? Neeee dat begrijp ik, face to face is toch een stuk fijner. Ik hoop dat je het snel kan vertellen. Weet je al hoe je het aan je ouders gaat vertellen? Dat is echt SUPER lief zeg, dankjewel! Ik probeer voor mezelf gewoon verder te gaan en tegenslagen op een (hopelijk) zo goed mogelijk manier op te lossen. Maar ik waardeer het echt, nogmaals dankjewel!! View attachment 249660 Hahah, maar wel een onwijs leuk idee! Weet zeker dat ze het zullen waarderen, en de foto komt dan tegen die tijd wel. Leuk! Wat leuk! Ik denk dat je inmiddels al bent geweest? Wilde je eigenlijk nog heel veel plezier toewensen haha. Het is belangrijk dat je doet waar je van geniet! Ik heb eerst een klein beetje uitgeslapen en toen mijn zusje geholpen met alles, lekker gegeten samen en ben nu weer even thuis Ik ga ongeveer rond 19:30 testen dus ik ben benieuwd of 'ie vandaag dan echt positief zal zijn of nog even wacht.. Hoe was werk bij jou? Oh, haha ik lees nu even verder en zie dat je al vertelde dat het saai was Achh, nu weer lekker thuis!
Oh, leuk Ze heeft voor mij ook gependeld een tijdje terug; augustus/jongen.. Zou heerlijk zijn Ben benieuwd of haar pendels uit zullen komen.. Maar pendelde ze nou de maand van bevruchting of de maand van een positieve test?
Fijn zo'n zus zeg! Lief dat je dat allemaal doet.. Is je zusje nu thuis of nog in het ziekenhuis? Jaa ben benieuwd of ie posi is! Is je vriend er in ieder geval voor het geval dat?
Nou dat is een hele goede vraag.... Ik ging er eigenlijk gewoon meteen van uit dat ze bedoeld wanneer je positief test.. Ja zwanger bent gewoon! Kan natuurlijk ook bevrucht zijn..
zal het proberen kort te houden.. er is veel gebeurd.. veel dingen die ik liever anders had gezien.. mijn moeder is heel erg ziek geweest.. mijn vader was altijd aan het werk of bij mijn moeder.. mijn opa en oma kwamen tijdelijk in huis.. toen mijn moeder weer thuis kwam gingen mijn opa en oma weer en bleven we met het gezin achter.. mijn moeder kon in het begin nog weinig en mijn vader vond het huishouden niets voor mannen.. sinds dien was ik verantwoordelijk voor het eten, het schoonmaken en de boodschappen.. ook al knapte mijn moeder op, ik bleef degene die voor het huishouden op moest draaien.. ik was 12 toen mijn moeder ziek werd.. toen ik 16 jaar was ben ik gaan samenwonen met mijn vriend.. een hele verbetering.. nu hebben mijn opa en oma hulp in huis nodig maar hiervoor hebben mijn ouders het te druk.. hier kan ik zo boos om worden na alles wat ze voor hun hebben gedaan.. nou dat is in grote lijnen mijn verhaal.. Liefs, Loes
Ah, ik hoop en duim dat het super snel raak voor jullie is Loes Zou heerlijk zijn, toch! Die vraag krijg ik nooit.. haha, komt ook denk ik omdat in mijn familie de vrouwen juist redelijk laat moeder worden dus (naast mijn nicht, die op haar 21ste moeder werd) dat is niet zo 'normaal'. Nee, zeker niet! Zoals ik al zei vorige keer, je hoeft écht nog geen streepje te zien 4 dagen voor je NOD.. Dikke knuffel en even afwachten wat je lichaam nu gaat doen! Trouwens, gebruiken jullie nu al anticonceptie?
Jeetje meid, naar! Ik snap dat je daar boos/gefrustreerd van raakt.. Vervelend zeg! Dus eigenlijk heb je geen klein meisje kunnen zijn..
Klopt! Want toen ik in 2010 dus zwanger was keek ik ook stiekem mee op dit forum (toen nog andere naam) en had me toen ook laten pendelen en ik was dus op dat moment zwanger, en die pendel had het helemaal goed.. weet alleen echt niet meer of ze nou de bevruchting of positieve test pendelde. Zou een jongen zijn geweest volgens de pendel nooit geweten.
@loes jeetje zeg, wat een jeugd heb je gehad.. oneerlijk bah. @Isabel, cd geprobeert maar is drama, nu voor het zingen de kerk uit.. maar we hebben nu amper sex...
Jeetje, dat is allemaal heftig zeg. Ik kan me voorstellen dat de de basis en jouw gevoel naar jouw ouders een stuk gecompliceerder ligt dan je het hier nu schetst en dat vind ik volkomen logisch. Ik hoop desondanks dat je met de steun- of zonder de steun van je ouders heel snel zelf mama mag worden
Jeetje an.. En heb je ook met je vriend gepraat over alles wat er nu in je omgaat, en het weinig seks waar dat vandaan komt.. Jammer dat het allemaal via internet gaat als ik je had gezien had ik je even een stevige knuffel gegeven meis!
Ik had alles opgeschreven hoe ik me eronder voelde, en het enige wat ie zei is dat ie het allemaal al wist.... Geen idee, waar het vandaag komt, hij wou altijd liefste elke dag 2x... mja... thanks knuffie !
Condoom vind ik ook verschrikkelijk. Voel zo plastic fantastic ->) en het word er bij mij ook droog van van binnen en dan 'schuurt' het zo. Nee, niks voor mij. Maar pff, jeetje dat lijkt me echt rot. Komt het helemaal niet meer van zijn kant? Ja, alleen bij Hilse dan.. maar augustus een positieve test kan ik nu al vergeten want mijn vriend is er in juli natuurlijk helemaal niet Bevruchting zou natuurlijk wel kunnen. Maar goed, liever gewoon deze maand haha
Jeetje an, het komt een beetje over alsof hij (op dit gebied nu even) helemaal geen rekening met jouw houdt! Ook al heeft hij zijn mening hij mag best even stil staan bij jouw ipv alleen bij wat hij vind voelt en denkt.. Botterik! Het maakt me wel een beetje boos, want hij moet ook wel degene zijn die jouw nu moet troosten en er voor je moet zijn.
Oh nee, dat zou ik ook niet doen hoor. Dat is gewoon het probleem uit de weg gaan en doen alsof er niks is.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Idd Wonderwensje! voelt niet zo nee... maar daar is de sterke an weer. ik kan het alleen hoor.. duurt alleen langer mja goed heeft hij meer last van! Hoop het ook isabel!