Jonge wannabe mama's!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Isabel Olivia, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Haha wij hebben al een hele lijst met namen!! Ik heb zelfs een app daarvoor haha.. Verder hebben we het al gehad over hoe we het kunnen vertellen aan ouders als we een positest hebben en de opvang besproken en werk.. Hoe dat te combineren..

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Oh wat erg zeg van die mexicaanse griep...:(:(

Ja toen mijn beste vriendin vertelde dat ze ervoor gingen was ik zo blij voor d'r.
    Toen haar zoontje geboren werd had ik een mega kraammand voor hun gemaakt en lopen janken haha...

Maar sinds ik verteld heb dat wij er voor gaan... is ze erg anders... jarloers ofzo?
    Toont weinig tot geen interesse erg jammer, mja dan maar niet..;)

3. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Wat jammer zeg! Had ik nou eigenlijk niet verwacht, niet dat ik haar ken.. Maar van iemand die al kinderen heeft bedoel ik dan.. Ja m'n beste vriendin had in het begin zoiets van weet je wel waar je aan begint je leven veranderd echt ene niet alleen in de zin dat je niet kan stappen ofzo maar ook dat als je een kleine hebt je daar druk mee bent en daardoor soms vergeet om contact te houden met vrienden en je vrienden dan kunnen denken van.. Lekker is dat, hoor ik ook niks meer van! Ik had toen ook echt even het gevoel van.. Zou ze dat doen dan? Maar nu is wel blij voor me, ziet denk ik nu ook wel meer in dat dit niet een rationele beslissing is maar iets waar goed over nagedacht is en veel over gepraat is..

M'n vriendinnen die al kinderen hebben heb ik het nog niet verteld maar weet nu al dat ze het geweldig zouden vinden. Zitten nu al vaak van, hee wordt t niet eens tijd!? Hahaha

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    haha dat is wel leuk, ja ik vind het ook apart mja ik ben ook naar een andere stad/dorp wat het ook is verhuist haha en sinds dien spreek ik haar alleen via sms of tel, soms ging ik ff langs bij haar,
    maar ik werkte toen ook nog eens 32 uur pw en alle contact kwam van mijn... maar goed ik ben nu zover dat zij wel eens mag smsen..;)
    voor de rest heb ik hier een vriendin wonen die ik wel elke week zowat spreek en toen ik het vertelde reageerde ze precies zoals ik gereageerd had bij mijn beste vriendin toen.. haha mag ag..

Daarom vind ik het ook wel super dat ik hier lekker kan beppen met leeftijdsgenoten die ook zwanger willen worden.:D

Mijn ouders zeiden steeds wanneer worden we nou opa en oma ! haha :p

5. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Haha nou toch iemand die enthousiast is! Is toch wel fijn als je weet dat er iemand is (buiten om je vriend en jij) die blij is voor je! Ik had laatst.. M'n vriend en ik hadden m'n ouders op een donderdag gebeld of het goed was dat we die zaterdag erna een bakkie kwamen doen.. Ik had bloemen gehaald want ze doen vaak de hond voor ons uitlaten wanneer we ver weg naar vrienden zijn en daar blijven eten.. Dus we dachten kopen we een bloemetje als dank.. Hoorde ik achteraf dat m'n pa en ma vanaf het telefoontje het idee hadden dat we nieuws kwamen brengen haha! En toen ik met bloemen binnen kwam al helemaal, uiteindelijk gingen we weg.. Had ze later tegen m'n oa gezegd ' nou schat is het toch nog niet samen slapen als opa en oma's ' ik moest hier zo m lachen! Ik heb m'n ouders niet verteld dat we willen beginnen met kinderen maarja dat hebben ze toch wel door denk ik.. Verder vind ik het wel erg leuk dat m'n ouders net zo bezig zijn met het idee om opa en oma te worden als wij om papa en mama te worden.. Je voelt je toch gesteund en dat is erg prettig

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ja idd :D schattig eigenlijk he :p ik vroeg aan me pa laatst, vind je het leuk dat we nu echt de stap hebben gezet??? JA zegt hij met twinkels in zijn ogen haha. :p heel lief haha
    voor de rest weet niemand het nog. pas als het zover is en dan pas na 12 weken de rest van de familie zeg maar.

7. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa wij vertellen het de ouders als we een positest hebben en de rest na de 12 weken

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    ja idd ! nja bij mijn dan die beste vriendin en die bij mijn in de buurt woont vriendin. die weten dat we nu ook bezig zijn dusja :p

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Ahh, waarom heb ik nou weer zo veel gemist! Ik had graag de foto's gezien van jullie!!

Isabel, wat rot :O. Ik vind wel dat het goed is hoe nuchter je er in blijft, dat is heel goed van je. In ieder geval heel veel sterkte en hopelijk heb je ene leuke avond met je vriend. Je hebt dan niet zoveel mensen met wie je kunt praten maar hier zijn er genoeg die het dolgraag doen :)!

Wat een verhalen voor de rest zeg! Ik heb met mijn vriend ook al wat namen bedacht en we zijn er heel blij mee, haha. En verder zitten we ook wel vaker te bedenken hou we het zouden vertellen aan onze ouders en op wat voor manier :). Waarschijnlijk zouden we wel willen wachten tot 12 weken (als we het volhouden ;) ) met vertellen aan iedereen.
    Mijn relatie met schoonouders is wel goed. Mijn schoonvader vindt me helemaal geweldig en wil al gaan helpen met klussen en geeft advies over samenwonen, heel leuk :D. Schoonmoeder is heel aardig en is ook gezellig maar verder niet echt betrokken. Verder is mijn moeder heel blij met mijn vriend en zou ze ook zo snel mogelijk oma willen zijn, haha. En mijn vader is een beetje een verhaal apart, beetje strikte serieuze man, dus hij vindt mijn vriend wel gewoon prima maar interesseert zich er verder naast de kleine praat niet in wat voor persoon hij is ofzo. Maar dat ben ik onderhand wel gewend.

En verder.. Tja, just my luck. Ga ik naar de markt, ben er al 4 keer geweest. Elke keer stond die vrouw er met de boeken, en vandaag. Je raad het al.. niet. Dus helaas kon ik het niet kopen :(. Was wel echt balen, ik wou het al maanden halen maar omdat ik die vrouw elke keer zag dacht ik dat ik wel even kon wachten. En nu ik donderdag vertrek is er geen kans meer om volgende keer te gaan :(. Ik heb wel even een foto gemaakt van de ene die ik al heb, maar die kan ik niet meer gebruiken voor recepten omdat ik er al een soort dagboek van heb gemaakt. Vind het echt jammer, zijn zo'n mooie originele boeken, allemaal verschillend.. Dit is dus die die ik al heb:

10. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Gaaf boek zeg! Wel een unieke dagboek ;) jaa ik vind het ook wel jammer dat ik nu geen foto's heb gezien haha

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    #91 GwoonAn, May 20, 2012
    Last edited: May 20, 2012
    *Delete*

Oke een keertje nog dan haha snel kijken!! :p

12. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hahahahaha liefffff!! Hoe haal je straks die foto weer weg dan?

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    hoe je hem erop zet via bijlage gewoon verwijderen ;)

14. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ja maar ik heb elke keer dat ik een bijlage er weer op moet zetten wil ik hem posten en dan staat er wel dat ik minder opslagruimte nog heb maar kan hem nergens meer vinden

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    oke wat raar ?

16. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa.. Of ik ben loenzig.. Kijk niet goed? Zal nog eens gaan kijken..

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    haha xD

18. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ja hoor...... Ik moet echt een afspraak maken bij Pearl!!!!

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
  20. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006