Ik geloof best dat je sterk bent en dat je het alleen kan, maar het hoort niet zo te zijn... Hopen dat ie dr goed last van heeft!
Ik ga zo maar even een boodschapje doen.. Lekkere dingen halen voor vanavond. Ik heb toch zo'n zin in een moorkop
LEKKERRRR! Ik heb trek in van alles. Maar vooral iets hartigs zou er wel ingaan nu.. mac donalds bijvoorbeeld haha maar daar ga ik niet aan toegeven hoor. Het is echt schandalig maar we zitten bijna aan de 1000 berichten
Ik wou net zeggen, nog even en dan hebben we al 100 pagina's volgekladderd met onze verhalen.. En ik moet zeggen dames, vind het erg gezellig hier met jullie ik ga nou even snel naar de c1000! Spreek jullie later weer..
Ik vind het ook echt super leuk en gezellig met jullie! Toch heel fijn dat we hier lekker over van alles en uiteraard zwangerschap en baby's kunnen kletsen Ga jij maar lekker heerlijke dingetjes kopen! Ga je vanavond lekker bankhangen of wat zijn de plannen? An, geen trek? Hele dag nog niet gehad?
Ja heb met moeite een broodje met vlokken naar binnen geduwd. Moet ook zo naar de winkel maar weet echt niet wat ik moet halen voor avond eten.. pff
Ik eigenlijk ook, maar ik heb écht geen zin dus het word hier gewoon een pasta-maaltijdsalade met de spulletjes die ik nog heb of ik maak een kleine salade met daarnaast een gebakken eitje en geroosterd brood. Simpel.. Ik heb trouwens al daaaagen trek in andijvie stamppot met rookworst en jus
goedemiddag! haha moest weer een heel stuk terug lezen was er gister niet meer van gekomen hoor.. was 8 uur van huis en kwart voor 12 savonds pas terug dusjha net bij opa en oma geweest altijd leuk natuurlijk en nu even niks hihi vanavond weer aan de klus zal mn ventje is verleiden hahaha groetjess
Zoo ben dr weer! Moorkoppen waren dr niet nu maar lekkere koeken, chips en chocola gehaald! Kon niet kiezen waar ik trek in had dus denk neem het allemaal maar mee, want stel je voor dat je vanavond ergens zin in hebt wat je niet in huis hebt! Bij ons is het zondag patatdag met snack! Hmmm
Ben al een paar dagen niet naar de boodschappenwinkel geweest En dat is goed voor mij hoor, haha 150 per week weetje nog.. pff Ik denk dat ik het morgen ga maken! Hé meid Hoe was het gister? Heb je het leuk gehad? Oei haha, verleid hem maar hoor En zo vervelend is het natuurlijk ook weer niet haha LEKKER! Ik heb nu een weekje helemaal niets van dat alles gegeten, geen slechte dingen, geen snacks/snoep, niks. Maar als ik het zo lees.. jammieeee Lekker patatjes. Frituren jullie ze zelf? Boerenkool met worst. LEKKER! En my guilty pleasure; appelmoes
jha wel leuk gehad maar altijd zwaar op de set zo'n lange dag.. was wel super gezellig hoor straks even douchen enzo en dan een mooi setje uit de kast trekken.. wel jammer dat het weer zo koud is.. vind altijd moeilijk om sexy en warm te combineren haha
Leuk dat je dat doet zeg! Ik heb 2 jaar terug mijn visagie diploma bepaald maar doe er eigenlijk niets mee. Oh wat leuk dat je dat doet, haha je vriend echt nog verleiden met een mooi setje.. super leuk Ik moet bekennen dat ik daar niet altijd de tijd voor neem