Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Corina, hoe is het met jou? Nog geen bloed?

2. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @ isabel jha soms is het andersom hoor dan verleid hij mij haha maar als ik van te voren "al zin heb" om het even zo te zeggen dan doe ik lekker douchen mezelf beetje mooi maken en luchtje op enzo en wat sexy aantrekken.. moet lukken om hem daarmee te verleiden toch hihi
    mjha als het zulk weer is word het gewoon een skinnyjeans met hoge hakken :p hoop dat hij dat ook sexy vind ahaha en daaronder natuurlijk een leuk sexy lingerie setje ;)

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hier word het shoarma !

Spannend hoor Cbella haha, ik neem soms niet de tijd ervoor hoor!

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Cbella, jij pakt uit! Daar mag ik misschien nog wel wat van bijleren, doe dt ook eigenlijk nooit..

Jaa lekker hè Isa haha, wij hebben een actifry.. Daar doen we in bakken en soms hebben we gewoon zin in een echte vette snack dan halen we bij de snackbar haha. We hebben geen frituurpan meer, stonk zo!

5. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    jha hij is nu bij vrienden en daarna de kleine terug brengen naar der moeder dus rond 8 uur is hij dan terug :) heb ik ruim de tijd om even mezelf "mooi" te maken haha ik heb altijd het idee als jee xtra moeite doet voor je uiterlijk dat dan meer zelfvertrouwen heb en dat straal je dan weer uit wat je sexy/aantrekkelijk maakt ofzo en geloof niet dat vriendlief het vervelend vind hoor hihi

6. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    hey mn banner zegt nog 2 dagen tot de eisprong :D denk zelf dat het nog wel 4 dagen duurt omdat ik voorheen de periode van ei tot ongi 12/13 dagen was ipv 14 maar we zullen zien (voelen:p)

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Helloowww.. :D

Sinds ik zwanger ben slaap ik echt veel joh, middagdutjes haha. Omdat ik niet werk ben ik gewoon thuis en heb de tijd..
    Al 2 dagen in het weekend worden we pas tegen de middag wakker haha..
    Ik voel me moe moe moe. Heb ook namelijk een trage schildklier.
    Misselijkheid begint te komen bleeh.

Isabel, ik ga toch liever wachten tot 6 juli denk ik :D voor ik het weet is het al juli.
    Ik weet niet hoe ik het aan me ouders wil vertellen. het wordt wel de eerste kleinkind. pff even verzinnen dan deze week :D

en hoe is het met de andere meiden.. :D

8. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook weer thuis :)
    Ik heb heerlijk paardgereden, en gesprongen :D
    Ook al een klein parcourtje :D
    En ik heb het paspoort naast me liggen dat ik mn startkaart mag aanvragen voor de wedstrijden :D
    Ik heb er nu al zo'n zin in :D

Hoe is het allemaal met de dames hier?
    En voor de meiden waar het wat minder gaat: Kop op! Het komt allemaal goed!

9. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Sjonge, wat een pagina's weer erbij! En nu dus al voorbij de 100. Gaat snel zo ;) . Maar wel gezellig!!

Isabel: Lief dat je vraagt! Weekends altijd wel druk (of iig niet veel tijd om te internetten).
    Nee, nog steeds geen ongi... En inmiddels op dag 39. :(

Roosje: Veel moe dus. Gelukkig kan je de tijd ervoor nemen om te rusten :) . Niemand van de familie weet het verder?

CBella: Voel je je eisprong meestal wel? Lijkt me heel gek om dat ook te voelen.

Ik las ook wat over wat te eten vanavond. Hier word het een broodje oid. Vanmiddag koopzondag geweest in het centrum, dus heb al een loempia op en bitterballen + kipnuggets bij de MC hmm.
    Vanavond langs langs mijn broer. Vandaag is hij alweer 3 jaar getrouwd met mijn schoonzusje ;) . En zij hebben ook een kleine van nu alweer 1,5.
    Ik heb trouwens 2 neefjes (1,5 jaar en 2,5 jaar) en een nichtje (bijna 4). Ontzettend leuk allemaal. En ook leuk om te zien hoeveel verschillende opvoedingen er zijn! Zie duidelijk verschil tussen alle 3.

10. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Fleurtjeuh: Wat leuk dat je mag starten!! Je gaat dan springen doen toch? Ik rijd inmiddels met mijn Fjord L1 dressuur tussen de paarden. Nu 7 winstpunten. Ik hoop ook nog de L2 te kunnen starten voordat ik wel last krijg van zwangerschapskwaaltjes (en uberhaupt zwanger ben ;) ). Maar ben wel van plan door te rijden tot het niet meer lukt. Heb wel vertrouwen in mijn pony :) .

11. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet eerst een winstpunt hebben in de dressuur voordat ik mag springen, maar ik denk dat dat wel goed komt.
    Ze heeft vaker wedstrijden gelopen en al eerder winstpunten gehad in de dressuur dus ik denk dat het wel goed komt.
    En daarna keihard trainen vor het springen want mijn record van een enkele sprong is nu 80 cm, maar in een B parcours zijn alle sprongen 1 meter, dus we moeten nog even oefenen, maar ik weet dat ze het kan.
    En het vertouwen wordt hier al wel beter, ze weigerd heel soms nog maar meestal gaat ze er toch wel overheen :D

Wat leuk dat je met een Fjord rijdt :D
    Zie je niet vaak op de wedstrijden.
    Wordt je niet soms raar aangekeken als je de ring in komt met een fjord of dat mensen rare dingen zeggen?

12. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Oke, leuk zeg! Oei, 1 meter springen. Ik zou het niet durven! Sowieso ben ik geen springheld.

Toen ik begon met wedstrijden (vorig jaar) vond ik het best spannend om met een Fjord tussen de paarden te rijden. Maar heb leuke reacties gekregen! Ik heb ook wel een fjord die dressuurmatig erg fijn kan lopen.
    Heb wel een fototje van vorige week zaterdag. Toen hadden we onderlinge wedstrijd op stal met nadien BBQ.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/580097_241181435990678_100002964702628_415839_525894365_n.jpg

13. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @corina jha ik voel het altijd duidelijk is ook niet erg fijn (pijnlijk)maar goed wel handig als ik weet wanneer mn ei is geweest :p

14. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    CBella: Nou zeg dat! Het maakt het plannen net even wat makkelijker ;) .

15. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    jha als ik mn ei heb gevoelt kan ik mn banner daarop aanpassen heb nu gewoon het gemiddelde genomen van vorrige keer dat ik gestopt was:p

16. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Meiden even snel tussendoor; zo weer ovulatie test doen :D Spannend!

Reageer zo ook op jullie hoor!

17. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    spannend isabel

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    spannend..!:p

19. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Nou morgen is het zover de gyn... Ondanks ik weet dat het een vmk is geweest toch best zenuwachtig!

Vind het allemaak zo raar, 2 dagen bloedverlies en gelijk een negatieve test,, ik wist niet dat het zo snel kon gaan!
    Ik dacht echt dat je veel lange bloedverlies had en dat je nog wel een paar weken hcg in jr lijf had!!

20. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Isa, spannend! Ben benieuwd ;)

Dreaminggirl, heel veel sterkte meis.. Ik snap dat je best zenuwachtig bent.. Morgen is het toch echt definitief dan.. Hoe gaat het verder met je? 2 dagen bloedverlies is niet veel nee, had ook langer verwacht!

Deel Deze Pagina