Zo, ik ben weer bijgelezen . Weet niet zo goed meer wie wat heeft gezegd precies.. Maar even wat ik nog weet van mensen: Dreaminggirl, wat rot zeg . Heel goed van je dat je je zo sterk houdt! Ben benieuwd hoe het morgen gaat.. In ieder geval nog heel veel sterkte en knuffels!! GewoonAn, spannend zeg! Je hebt vast hele gemiste gevoelens.. Aan de ene kant hoop je op een positieve test maar gaat het tegen de wensen van je vriend in maar ben je wel blij, en aan de andere kant is het weer wat je vriend wil als het niet positief is maar voel je je wel rot.. Wat aan stomme situatie . In ieder geval dikke knuffel en we zijn er allemaal voor je! Loes, wat een verhaal heb je geplaatst zeg, je hebt inderdaad veel meegemaakt. Hopelijk komt alles goed met de komst van jullie kleintje!! Dat wachten is inderdaad heel erg vervelend, ik zit nog een stop met wachten voor jullie, wachten tot ik eindelijk kan beginnen met ontpillen etc . Maar het komt goed! Fleur, ik ken het doemdenken enzo ook wel. Inderdaad heel vervelend. Ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk kan beginnen aan het krijgen van een kindje enzo. Het is gewoon heel erg vervelend om te weten dat je er klaar voor bent, om het heel graag te willen, maar niet kunnen beginnen . Maar onze tijd komt ook nog wel! Isabel, laten we hopen dat je nog op tijd kunt klussen zeg! En wat vervelend van je zusje :O. Hopelijk vindt ze het wel fijn dat je nu lekker bij haar bent en haar gezelschap kunt houden. En nu wachten tot je je vriend weer ziet!! Zo, verder is mijn geheugen te kort om te weten wie wat ook alweer had geplaatst , sorry! Zal wel gewoon verder meereageren hoor . Hier, heb een heerlijk weekje met mijn vriend gehad (aantal keren baby's besproken , op een gegeven moment hadden we een leuke bui en zei ik op en kinderlijke klaag toon 'ik wil een baby!! ' en hij toen, 'ik ook!', haha, vond ik wel leuk om te horen .. waarom moeten we nou wachten ..)! Net met pijn in mijn hart hem weer op de trein gezet, maar kan nu wel lekker reageren op iedereen . en over de onderwerpen die voorbij kwamen: Boodschappen, ik woon nog thuis dus dat is handig . Zal verder wanneer ik eenmaal eindelijk samenwoon niet zo veel worden, door mijn Russische moeder leef ik heel erg zuinig en economisch, dus het liefste ook bij de lidl en niks weggooien enzo. En in tegenstelling tot mijn vriend drink ik bijna geen frisdrank dus dat is ook voordelig . Eten, iedereen heeft lekker gegeten maar ik ook! Vandaag eerste avontje thuis gegeten nadat ik bij mijn vriend was en mijn vader heeft heerlijk gekookt! Lekkere gekookte aardappeltjes, komkommer salade, snijbonen en knapperige speklappen. Yum! Hoeveel kinderen (ja ik heb veel moeten lezen ). Ik wil er minimaal 2 en misschien 3. Ligt heel erg aan de thuis situatie die ik heb tegen die tijd. Ik wil waarschijnlijk tussen de 1e en 2e 3 tot 4 jaar, zodat de eerste toch nog bewust de geboorte en babytijd van de 2e kan meemaken en niet zo heel erg afhankelijk meer is (heb zelf ook 3,5 jaar verschil met mijn zus en vind het wel fijn ). En dan de eventuele 3e ook 4 jaar later ofzo, weer voor het zelfstandige van de 1e dan en dat wat maakt het weer wat makkelijker. Maar dat weet je natuurlijk nooit van tevoren. Maar dit was een hele lap tekst dus ik klik maar op reageren . Knuffel aan iedereen!!
Ik heb geen echo gehad na mijn eerste miskraam. Na de negatieve test die ik had en ik niet meer bloedde, geen buikpijn meer had wist ik dat het gewoon over was Heel veel succes morgen en laat het ons inderdaad even weten!
Dankjewel!! Ik hoop het ook, laat het sowieso even weten allemaal.. ben benieuwd of mijn ovulatietest morgen dan ook echt negatief is. Wat super fijn dat het je zo'n leuk weekje hebt gehad met je vriend Heel leuk! En praten over baby's is heeeerrlijk haha, lekker fantaseren samen. Hopelijk gaat de tijd snel voor jullie en kunnen jullie snel beginnen.. Goed zeg, geen frisdrank! Wat drink je zoal? Sap? Ik ben er echt zo gewend aan om prik te drinken.. wat ik al zei; cola zeroooo Bekijk bijlage 249801 Jammieeee, jij hebt ook heerlijk gegeten. Kan je zelf eigenlijk ook een beetje koken? Is leuk om over na te denken. Jij wil ook dus misschien meer dan 2.. hier ook Leuk dat je weer terug bent! Gezellig kletsen! Ah haha wat is je vriend aan het doen dan?
Ja, spannend! Maar hopen dat het nog gewoon goed komt ! Ik heb nu ook een banner gemaakt . Zag allemaal leuke banners voorbij komen en heb eindelijk een website kunnen vinden waar niet op staat over zwanger zijn, of ovulatie of leeftijd etc. maar die je zelf kon invullen. Is een beetje een kansloze banner (met hoe lang ik moet wachten xD) maar zo hoor ik er ook een beetje bij . Maar de tijd die ik er in heb gezet is een beetje een schatting, als het goed is ben ik dan bezig met mijn laatstejaars stage en als ik dan gelijk zwanger zou worden beval ik als het goed is wanneer ik echt ben afgestudeerd . Maar eerst nog ontpillen etc, dus zal vast wel aanvoelen als eerder. Ik weet natuurlijk nooit of het dan ook echt zal zijn, maar is wel fijn om een beetje een periode in gedachte te houden waar ik me op kan focussen . Ja ik heb niet zo veel met frisdrank . Op mijn werk drink ik het wel vaak (werk in een bios) omdat ik niet echt veel zin heb in iets anders daar . Maar thuis meestal water, limonade, chocolademelk, spa en fruit, dubbel fris of sap inderdaad . Ik mis het niet in ieder geval! Koken kan ik wel, niet zo goed als mijn vader, maar goed genoeg . Ben opgegroeid met dat mijn ouders vaak een week weg waren ofzo dus heb het wel moeten leren . Maar de kneepjes leren van perfecte rijst en precies de tijd van het koken van bepaalde groentes komt denk ik pas wanneer ik uit huis ben .
Vriendje is game! en ik doe even mee.. Zometeen douche en maar naar bedje toe... weltruste alvast!! en tot morgen! xx
Slaap lekker GewoonAn! Ik ga zelf ook mijn bedje in . Morgen maar eens lekker uitslapen en dan goed ontbijten. Heb om kwart voor 1 een afspraak in het ziekenhuis waar ik even wordt onderzocht. (Heb me aangemeld als bloeddonor dus moeten ze even bloedmonsters nemen, van alles meten en een vragenlijst afnemen.) Dus goed ontbijten aangezien ik vaak een beetje flauw kan worden als er bloed wordt opgenomen. Maar komt goed . En daarna bij mijn beste vriend langs waarschijnlijk die ik ook al een maand niet heb gezien! Maar ik denk dat ik voor dat ik ga nog wel even op het forum kom kijken. Slaap lekker iedereen!
Pff je hebt helemaal gelijk Maxerella... Ik wordt ook echt helemaal gek van het wachten.. Liever gisteren zwanger dan morgen.. En ik wordt er ook zo gek van dat we geen positief toekomstbeeld hebben. Vriend en ik stoppen beide met school, hij heeft wel een bezorgbaan, maar dat is ook niet alles. En ik heb geen baan en ook niet echt zicht op een baan.. Ik heb geen ervaring, geen diploma, niemand wil me hebben.. Ik wordt er echt niet goed van soms..
Leuk ! Je banner ziet er goed uit hoor. Elke dag een dagje minder.. komt helemaal goed. Alleen maar bete dat je die troep niet drinkt! Gaat mij niet meer lukken vrees ik haha. Hoe is het op je werk trouwens? Komt ook helemaal vanzelf! Ik vind koken niet zo heel erg leuk, vind het opeten veeeel leuker haha maar er is niemand die voor me kookt dus moet het toch echt zelf doen.. Super! Wat goed joh Ik kan helaas absoluut niet tegen naalden.. Heel veel plezier, leuk dat je elkaar weer ziet naar zo'n lange tijd. Gezellig even 'bijkletsen' neem ik aan? Ben ik ook benieuwd naar..
Ik heb het vandaag een beetje druk.. mag ook wel eens Spreek jullie vanavond weer meiden! Fijne dag iedereen.
Goedemorgen dames!! Isabel: Heb je je vriend nog gezien gisteravond? Nog kunnen klussen? Wel balen als je zo'n positieve ovu test hebt en geen vriend bij je hebt. En echt stom zeg, dat je vriend 4 weken weg gaat! Hopelijk heb je van te voren een plakbeeb!! En over je vraag over mijn familie. Ik heb zelf 2 broers en 1 (tweelings)zusje. 1 broer en mijn zusje hebben een kleine. En mijn zwager heeft een kleine . Loes: Leuk onderwerp om over te praten in bijzijn van anderen haha. Mijn familie vraagt ook regelmatig "En wanneer komt de kleine?". Tja, en dan moeten we toch liegen, terwijl we er al mee bezig zijn. Wel erg dubbel. Zou het wel graag willen delen met bv mijn ouders. Maar we houden het toch voor onszelf. Ik hoop voor je dat je ongi snel klaar is en dan je weer kunt klussen en je eisprong kan afwachten! Dreaminggirl: Veel sterkte vandaag! Ben wel erg benieuwd hoe het is gegaan. Maxerella: Leuk weekend gehad dus? Fijn zeg . Leuk is dat he, om met vl over baby's te praten! Merk dat mijn vriend er soms nog moeite mee heeft. Ik ben er veel meer mee bezig dan hem. Succes in het ZH vanmiddag. Wat goed van je, dat je bloeddonor wilt worden. Ik zou het niet kunnen. Hekel aan bloedprikken haha. Terwijl ik zelf in het ZH werk. Maar als ze bij mij komen brr. An: Sterkte meid! Fleurtjeuh: Ik vraag me ook af, waarom stoppen met school?? Het is tegenwoordig echt enorm belangrijk om wel een papiertje op zak te hebben in de hoop op een goede baan! Ik mag echt blij zijn met mijn werk. Ik dacht dat ik een zomercontract had gekregen op een vaste afdeling, maar dat blijkt een jaarcontract te zijn met kans op vast!! Jippie!! En dat zonder de hele procedure van solliciteren. Enig minpuntje.... Wij willen zwanger worden. En als dat gauw gebeurt (hopelijk) moet ik het de afdeling ook vertellen. Dan hopen dat ik alsnog mag blijven! Hier inmiddels dag 40 begonnen. Heb al wel het hele weekend lage rugpijnen . Maar of dat te maken heeft met een evt ongi? Straks weer fysio. Ook maar even vragen of dat vanuit mijn nek kan komen.
Corina, wat fijn zo'n contract! Als ze tevreden over je zijn zullen ze je vast wel houden toch ook al wil je zwanger worden.. (en zo snel mogelijk natuurlijk!) ik vind een papiertje ook heel erg belangrijk, liever 2 als 1 zeg maar.. Isa, succes met druk zijn haha! Ik ga weer creatief aan de slag, misschien dat m'n doos vanavond dan af is.. Kan ik foto's erop zetten Hier, vandaag lekker vrij! Straks even douchen, huispak aan en even met de hond lopen. Daarna lekker schilderen! Nog 9 dagen tot m'n NOD.. Vind het wel spannend worden, niet om de uitslag want heb het idee dat ik niet zwanger ben, weet het bijna wel zeker voor 99,9% maar gewoon meer dat ik dan weet of ik na het stoppen met de pil een normale cyclus heb want dat hoop ik echt! Ik ga wel eerder testen dan de 9 dagen denk ik.. Wat gaan de andere dames doen vandaag?
vanmorgen al even gewerkt en vanmiddag eerst vergadering daarna een middagje BSO en vanavond ook nog werken.. hoop dat ik om een uur of 9 weer thuis ben! nu langs mijn schoonouders om daar zoals altijd op maandag te lunchen.. ze wonen zo goed als naast de bakker en wij wonen een eindje van het dorp af.. mmmmm lekker vers brood! Liefs, Loes
Fleurtje en Maxellera!! Ik snap jullie helemaal meiden!! ik wil ook zo graag..!! Fleurtje waarom ga je stoppen met school?? En ja diploma's en ervaring hoort er nu eenmaal bij tegenwoordig kom je gewoon niet aan de bak! Nja MET ook lastig hoor...(crisis bah) Isabel! Have fun today!! Spreek je later wel schatteke.. Corina! bedankt meid! Dag 40 jeetje, zal ook wel erg frustrerend zijn.. maar wel lekker van je contract idd! En bedrijven weten als ze jonge meiden aan nemen dat die ook ooit mama gaan worden hoor.. als het goed is houden ze daar altijd rekening mee! en ze mogen je sowieso nooit ontslaan tijdens je zwangerschap! Wonderwensje! Lekker vrij!! is het daar ook weer vies weer? hier wel bahhh!! wie weet heb je over 9 dagen wel een posi test .. zal iig voor je duimen hoor . Loes! wat is BSO ? lekker idd vers brood jammie.. werkse meid! @ hier.. tja sinds gisteren voel ik me een beetje k*t... en vandaag hmja weet niet zo goed wat ik met me gevoel aan moet.. ga vandaag niks doen nergens zin in! ja boodschappen mja dat moet sowieso wel..
Oeps, had mijn tijd even overschat! Ik moet over een kwartiertje al gaan. Heb alles bij gelezen maar kan dus nog niet reageren . De afspraak met die vriend gaat niet door, hij komt waarschijnlijk naar mij toe, dus dan kan ik na het ziekenhuis even reageren . Tot later meiden!
Wonderwensje: Ook lekker vrij vandaag dus. Veel plezier met schilderen . An: Ja, best frustrerend! Vraag me af hoelang het nog zal duren . Loes: Werkse vandaag! Ik naar de fysio geweest voor de 2e keer. Pff was best even pijnlijk. Nu ook weer helemaal lam in mijn lichaam. Duidelijk dat ik enorm vast zit (nek/schouders). Boodschappen heb ik weer binnen. Zometeen vast even wat dingen klaarzetten voor eten voor vanavond. Heb ovenschotel bloemkool gekocht hmm. Vanmiddag nog naar mijn paard. Hopelijk word het nog droog!
We stoppen met school omdat onze school echt heel erg slecht is. De school is nalatig en sommige leraren weten nieteens welke les ze soms moeten geven. En heel veel procedures en dergelijke weten ze niks van, of nergeren ze compleet. Vorig jaar is 80% bij mijn vriend in de klas al blijven zitten, inclusief hijzelf, en dit jaar blijft hij helaas weer zitten, dus moet hij van school. En ik kan op deze manier niet fatsoenlijk een opleiding volgen, als de hele school zo overhoop ligt.