Jonge wannabe mama's!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Isabel Olivia, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Nou meiden, ik ga sporten :D! Hopelijk is het wat :p. Jullie krijgen wel een verslag later vanavond :). Nog een fijne avond :D!

2. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

Oct 3, 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat ga ik idd niet lezen!!!! Bij mij is het glas altijd half vol!!
    Ehm ja mijn vriend had wel verwacht dat er mog wat zat, dus die kreeg een iets harde klap, maar nu heeft ie zoiets van nou weer lekker veel klussen...

Ja ik ben er ook nog wel vedrietig over maar als ik daar in blijf hangen is ook niet goed!!

Ik kijk ook teen mom en 16and prgnant,, en kijk nu in love with sterretje hahaha

3. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    In LOVE met sterretje! Ik hoop zo dat hij voor Mandy kiest!
    Dreaminggirl, ik vind het echt heel knap hoe positief je verder gaat, vind ik wel een complimentje waard!
    Ik ben weer verder gekomen met schilderen, morgen de finishing touch en dan ga ik foto's maken goed :D ben wel benieuwd wat jullie vinden, wel eerlijk zijn hoor!!

Isa, ja is echt heel lekker! En gezond :) wat heb jij nou uiteindelijk gegeten dan?
    Ik kijk die programma's niet, maar ben het ook nog nooit tegen gekomen.. Wanneer is dat dan en hoelaat, zender?

4. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    MANDYYYYY!!! Woehoeeee

5. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Meiden, ik ga de hond uitlaten en slapen! Spreek jullie morgen weer!

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

May 15, 2012
    1,081
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ook gekeken naar in Love With sterretje!! Goede keus heeft hij gemaakt. Leuke meid :) .

Wij hebben vanavond bloemkool overschotel gegeten, heerlijk!

Ik ga zo slapen. Morgen weer om 6u op. Heb ook wel zin om te slapen. Ben zo chagrijnig vandaag. Alles lijkt een beetje teveel op moment en dingen die vl dan zegt vanavond, gaat er niet goed in. Reageer steeds erg geirriteerd (oops). Lijkt wel alsof mijn ongi eraan komt...

Slaap lekker iedereen en tot morgen. Ben er morgenavond weer :) .

7. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Zo, hier ben ik weer! Even lekker gesport :D. Ik wist niet helemaal wat ik moest doen (kon wel een schema maken maar daar moet je dus een afspraak voor maken..). Dus ben ik begonnen met 16 minuten loopband (op en afgebouwd) kracht apparaten (bovenbenen, roeien en buikspieren) en toen nog 8 min op zon soort ren loop ding met die stokken die je vast houdt die meebewegen :p. In totaal wel een uurtje bezig geweest denk ik :). Toen ik terug liep kwam ik er achter dat ik de auto niet op slot had gedaan :O! Maar goed dat hij er nog stond ;).
    Maar dat was wel even fijn :), denk wel dat ik lid wordt (dit was een introductie dag).
    Ik sport vooral om me wat lekkerder in mijn vel te voelen en een beetje een conditie te krijgen. Ik heb een gezond gewicht maar ben vaak toch niet zo tevreden als ik in de spiegel kijk :(. Hebben jullie dat ook? Hoe lang zijn jullie en wat is je gewicht (als je dat wilt zeggen :) ). Ik ben ong 1.70 en weeg zo'n 62/63.. Wil graag 59/58 gaan wegen en gewoon alles wat strakker hebben.. Eens zien of het lukt want ik snoep wel graag :D.

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Oh ik ben 1.83 en 72 kg!

Isabel jij huurt toch via een makelaar??

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Zozo GewoonAn, jij bent lang! Nooit van plan geweest model te worden ;)?

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Heb shoots gedaan voor de LOL, maar ben niet knap genoeg hoor haha. :p

11. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 1,70 en weeg denk ik ergens tussen de 60 en 65
    Maar ik wil ook weer wat kilootjes kwijt maar ik heb niet genoeg motivatie en geld om een abbonement voor de sportschool te betalen...

12. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Goedzo :D je voelt je ook echt lekkerder na het sporten hé? Dat heb ik ook altijd! Ik vind dat je gewicht/lengte echt super slank klinkt! Maar dat ben je ook! Je ziet er goed uit hoor.

Ik ben zelf ini mini (1.64), maar heb mezelf al tijden niet gewogen.. ik gok op 59 kilo ofzo?

13. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    (Misschien stomme vraag, maar) Wat is LOL? :p Die mensen hebben gewoon geen smaak, je bent wel knap :D!

14. Isabel Olivia

Klopt! :) Ook interesse om via een makelaar te huren?

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ja ik zat even rond te kijken, maar kom er niet echt uit. ! :D
    Het is ook best wel prijzig he:$

16. Isabel Olivia

Ja, klopt is vrij aan de prijs. Ik betaal €850 per maand, exclusief gas/water/licht.. Dus loopt dan echt aardig op allemaal.

Marktplaats moet je ook goed in de gaten houden. Particulier huren direct bij de eigenaar kan wel eens voordeliger zijn :)

17. Isabel Olivia

Misschien dat je kan zwemmen of hardlopen? Zwemmen is volgens mij niet zo duur en je hoeft het natuurlijk ook niet elke dag te doen. Al ben je 1x per week goed intensief bezig en de rest van de week gewoon zorgen dat je voldoende beweging haalt uit de dagelijkse dingen (lopen of fietsen ipv de bus pakken etc)

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Pfoe, dat is nogal wat excl wij betalen nu €530 ook excl maar wel gewoon via woningbouw...
    En daar duurt het zolang!!!
    bah wil niet een jaar wachten! :p

Ja ik vertrouw marktplaats niet zo, iig de mensen die adverteren haha. :p

19. Isabel Olivia

Lekker slapen (wat je nu al het doen bent denk ik) en morgen weer een nieuwe dag! Komt goed! :)

20. Isabel Olivia

Voor +/- €100 meer heb je hier wel 3 kamer appartementjes.

Marktplaats adverteren ook veel makelaars dus dat is wel handig :) Kan je gewoon daarna rustig op hun eigen site kijken.

Maar particulier huren direct bij de eigenaar hoeft niet perse slecht te zijn hoor. Ik heb genoeg kennissen en vriendinnen die zo aan een huisje gekomen zijn. Je krijgt gewoon netjes een contract etc :)

Share This Page