Haha oké, ik zit nu op de iPad dus kan ook geen url in een pb sturen van een foto maar als ik morgen op een laptop zit kan ik het we ff doen.
Haha, nu heb ik het weer gemist . Dus stuur me maar een pb want ik kijk steeds op de verkeerde momenten.. En dan stuur ik wel een leuke pb foto terug .
Wow, wat verschrikkelijk van je vriendin zeg Niet voor te stellen! Dat laatste herken ik dus wel. Mijn beste vriendin is er ook nog echt niet mee bezig.. Haha ja, daar hadden we het al over vorige keer Hier hetzelfde dus!
Echt? en zijn jullie het er ook al over eens? Mijn vriend en ik wel.. haha alleen voor een jongen nog niet.. vind dat ook echt moeilijker dan meisjesnamen! Heel verstandig. Hoe willen jullie dat gaan doen? Wat jammer dat je vriendin zo reageert. Hoe denk je dat dat komt dat ze jaloers is?
Ja! Hier ook. Alleen denk dat we onze ouders ook even mee wachten nog.. sowieso tot na de eerste echo.
Haha oke! Ik ben net terug van het eten, was niet zo leuk.. ik moest plassen en er kwam ontzettend veel bloed mee. Weet nu bijna zeker dat het echt over is.. moest echt een inlegkruisje in en we zijn daarna natuurlijk ook gelijk weggegaan Bah..
Oh jeetje... pff ben je al weer thuis of nog in limbug ?? anders morgen gelijk je dokter bellen of een vk. heb je veel krampen ???
Dan moeten we maar even FB uitwisselen hihi komt goed! Dankjewel voor je lieve woorden! Doet me ontzettend goed. Ook de rest van de meiden hier reageren zo lief.. ben blij dat ik er met jullie over kan praten! Ik had volgens mij een topic gelezen van jou over namen, en vond de 2 namen die je noemde echt super leuk bij elkaar passen! Goede keuze Wel fijn trouwens dat je zo goed overweg kan met je schoonfamilie. Dat scheelt toch wel! Hopelijk gaat voor jou de tijd ook redelijk snel zodat jullie er echt voor kunnen gaan! Nou Wat jammer zeg! Echt niet leuk. Ik vind het boek er echt prachtig uitzien en je ideetje was ook helemaal top! Heel jammer dat je niet nog een mooi boekje hebt kunnen kopen. Misschien dat je een webshop (of eBay?) kan vinden die soort gelijke boeken verkoopt? Ik zal anders wel even mee zoeken als je wil!