Volgens mij kun je hier wel een oproep plaatsen als je wilt dat iemand voor je pendelt . Pendelen - Zwangerschapspagina
Ik ben even gaan kijken maar is allemaal beetje onduidelijk wat de bedoeling is! Achja, is toch eigenlijk een beetje voor de lol natuurlijk En het zou leuk zijn als sommige pendels kloppen!
Ja! Mijn pendel klopte. Weet alleen niet of het geslacht klopte, maar de maand was raak. Was op het moment dat ik het vroeg zwanger (wist ik nog niet) en ze had het goed
Bij mij zeiden ze juni 12 jongen het is mei 12 geworden dus klopte bijna.. En weet niet of jongen klopt, kunnen we pas laaaaaaaaaaaater weten
Hij zei, dat ie bang is.. Maar gisteren genkuffeld, onveilig en niet voor het zingen de kerk uit.. Hij zei we zien wel.. Vandaag zei die dat ie altijd bij me zal blijven en heel graag een kindje met me wilt. Maar goed, voor de rest niet echt iets aan vast te houden... ik twijfel of hij het nu wel echt meent. Dus we zien wel, morgen sowieso testen.
Goedenavond dames! Wat weer veel gekletst. Heb alles bijgelezen, maar niet alles is blijven hangen. An: Spannend morgen dus! Ben erg benieuwd. Fleurtjeuh: Goede keus om met een andere opleiding te beginnen! Neem aan dat je bij BBL gewoon betaald krijgt? Ik heb de BOL vpk gedaan . Werk nu in het ziekenhuis op een chirurgische afdeling. Maxerella: Wij eten soep (uit blik) met broodjes uit de oven. Heb geen zin om uitgebreid te koken. Wat houd dat pendelen is trouwens? Ik gewerkt van 7 tot half 4. Moe zijn. Zo maar even wat eten! Hopen dat vl optijd thuis komt. En nog geen ongi. Dag 41...
Jullie misschien enig idee of moeheid ook past bij het ontpillen? Ik ben steeds ontzettend moe en nergens zin in.
Snap ik ook wel, het is niet niks de stap die je maakt.. En als iemand dan op je angsten in praat is het al helemaal moeilijk! Hopen dat ie het meent en dat jullie weer gaan klussen.. Maar hoop liever te horen dat je morgen posi test Hier: net even met vriendlief geshopt en een ijsje gehaald bij de Italiaan! Mmmm... Ga zo weer ff creabea doen
Jaa,ik denk dat we het delen. Zou het super irritant vinden als iedereen vraagt van wat wordt het? beter zeggen dan al die gek makende vragen.
Jaa leuk hoor! Ik kan niet wachten tot het zover is bij ons An, Isa. Ik heb net alles af gemaakt! Heb al foto's gemaakt maar die zet ik morgen erop goed? Ga nu ff met vriendlief NCIS kijken!
Nou gelijk heb je! Als ik ook zwanger mag worden, willen wij het ook weten en vertellen we het ook! Niet direct denk ik! eerst zelf genieten.. En als je cadeautjes krijgt is het sowieso ook handig als ze het weten haha.