Haha, ja als ik het zo lees klinkt het inderdaad heel stom . Het voelde in ieder geval heel normaal op het moment om te doen, haha xD.
Jeukende borsten komen me niet bekend voor; jeukende tepels had ik wel! Super Snap het wel.. maar you never know!
Hallo meiden, wat leuk zoveel jonge wannabe mamas hier. Ik ben zelf 21 jaar en zit nu in ronde 1. Dus vind het erg spannend allemaal
Heel leuk dat je hier komt meekletsen Welkom! Weet je al wanneer je NOD ongeveer moet zijn? We houden hier een lijstje bij dus dan kan ik je er eventueel opzetten.
Meiden ik ga even met mijn vriend bellen, ben binnen een uurtje weer even terug, als er dan nog iemand is . Voor de rest, weltrusten!
Hahah ja word een leuke nacht haha. Ja, nog getest maar ovulatietest is gewoon weer negatief.. Dus heb me helemaal bij augustus neergelegd nu.
Zo, weer even lekker gebeld . Ik denk wel dat ik zo ga slapen, moet morgen weer naar Nijmegen voor een projectje van school. Have fun Isabel ! GewoonAn, hoe laat ga jij je bed in denk je?