Isabel Olivia Dat mag wel lieverd Theoretische leerweg is 't hoogste VMBO diploma wat er is en daarmee kan je alle niveau 4 MBO opleidingen volgen. Met een niveau 3 diploma kan je doorstromen naar niveau 4. Dus met niveau 2 kan je inderdaad geen niveau 4 opleiding volgen. Ik dacht alleen met Havo. Maar idd dat is blijkbaar zo! Maar ik vind het alleen erg vaag, dat als je 3 jaar ervaring in de zorg hebt! dan geen opleiding mag volgen tot verpleegkundige of doktersassistente want ik kon dat namelijk niet terwijl me toelatings test voor niveau 4, goed was. ik kan het niveau gewoon aan. mja het zal wel. leven is oneerlijk he.
Van jullie wist ik ook al hoe jullie eruit zagen Heb de desbetreffende foto's wel gemist.. Super goed, sporten! Have fun Maar toch wel een ander gevoel na jullie gesprek samen? Of allemaal nog steeds onzeker? Hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt! Of zwanger of ongesteld.. maar zo wachten is gewoon irritant!
hahaha zal ik hem nog eens plaatsen? An, vervelend zeg! Dat doet ook wel wat met je inderdaad, en al helemaal als man zijnde denk ik.. mag ik vragen waarom die afgekeurd is of deel je dat liever niet?
Oh en heb btw genoeg meiden die stage liepen als havo verpleegkundige, meegemaakt dat ze er een zooitje van maken, ze zijn 16 a 17 en die verantwoordelijkheid konde ze niet aan... Vind het daarom ook wel scheef en heel belangrijk dat je ervaring hebt in de zorg, zoals ik al eerder zei het is namelijk niet wat je zomaar even doet. Sorry haha heb echt een mensen hart, en mensen verdienen de beste zorg.
Nee mag wel hoor. Hij heeft een scheve rug (wervels) en 2 cm verschil in zijn heupen (benen dus) Hij heeft altijd gewerkt hoor tot dat hij de bouw in ging en zijn rug helemaal verklote, kon niets meer, niet lopen enzo toen ziektewet en nu een wia uitkering, als ie ook een verkeerde beweging maakt vergaat ie van de pijn..
Ik vind het ook BELACHELIJK geregeld. Echt. Als je soms ziet wat er toegelaten word En omdat jij dan net niet dat papiertje hebt.. echt krom he?
Ja echt! mja ik kom er wel hoor.. duurt alleen wat langer haha.. Er komt nu op rtl4 15 and counting geloof ik gaat over gezin met 15 kinderen pffff moet je toch niet aan denken!
Jeetje, dat is al heel wat op zo'n jonge leeftijd! Ik moet er niet aan denken 15 kinderen! en dan wil ze dr misschien nog een he!
omg jhhaa zag een voorstukje we gaan wss naar plopsaland of drievliet met de meiden van 4 5 en 6 jaar lijkt plopsaland het leukste
Jeetje wat enorm rot voor je vriend zeg Lijkt me erg frustrerend. Ook omdat je misschien wel graag wil maar niet kan.. Zeker weten! Je hebt genoeg passie voor het vak en je bent gemotiveerd.. komt goed. Ja, wauw, 15 kinderen.. sick
Leuk hoor, en met die kids op stap! Lijkt me geweldig. Vrienden van ons hebben ook 2 kleine (3,5 en 14 mnd) en kan dr zo van genieten als we met hun zijn!
Ja het is moeilijk! mja we maken van alles het beste. JA ze willen allemaal meer kids niet normaal pfff... lol zat net te denken als ze allemaal via de natuurlijke weg zijn gekomen, hoe verlept moet je er dan wel niet uitzien van beneden. of zeg ik nou iets geks. Als ik die buiken zie!! Denk ik dat wil ik ook !!!
.................................... Bekijk bijlage 250636 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 juni - Luffy90 (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 18 juni - Dreaminggirl (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: 21 juni - CBella (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 24 juni - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: 21 augustus - Corina1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil ---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ly1 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op:5 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Miepeltje (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Ly1: 21 juni - Eerste afspraak verloskundige - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Bloem89 (22 jaar) - Fleurtjeuh (18 jaar) ---------------------------------------------------------------- Luffy, je staat erop
jha is ook heel leuk en de kids zijn gek met iedereen dus dat is ook heel leuk! ben benieuwd wanneer mn eitje komt.. nog geen vieze slijm gehad en ook geen steek ofzo dus denk niet dat ie al geweest is ben egt benieuwd wat mn cyclus doet hoop dat mn eitje morgen of overmorgen komt dan kunnen we nog ff klussen hihii
Miepeltje en Ly, hoe is het met jullie? Lange tijd niks gehoord! Dreaminggirl, gaat het een beetje allemaal? En Loes, met jou ook alles goed meis?