Nee, we zijn nog in Limburg, maar wil gewoon thuis zijn nu. Heb het helemaal gehad, dus we rijden zo naar huis. Bellen dan morgen ochtend rond 8 uur de dokter, en hopelijk is er later op de ochtend of 's middags een plekje.. Ik heb ook last van krampen ja
Ja, bah.. echt geen leuk midweekje weg geworden helaas maar goed.. ik probeer er maar een beetje nuchter in te staan. Kan er niet meer van maken. Hoe is het met jou verder?! Ben je benieuwd wat je cyclus nu gaat doen?
Ja snap het... hoe is je vriend eronder nu?? is ie lief voor je?: Ja bij mijn uhm geen idee hoe het gaat haha, maar heb sinds gisteren beetje afscheiding melkachtig waterig ofzo, geen idee en beetje steekjes links.. dus ben benieuwt. morgen moet ik ook de dokter bellen vanwege me medicijnen voor migraine hoe het moet als ik straks zwanger ben, maar moet ook terug omdat ik weer elke dag hoofdpijn heb..
Sorry voor mijn late reactie GewoonAn, was even gaan eten . Maar als het goed is heb je nu ook een pb terug .
Hij is super lief! Doet echt zijn best om me op te vrolijken Maar vind het zelf natuurlijk ook heel erg jammer... Oh, klinkt goed! Misschien je ei.. Ik voel 'm wel altijd heel duidelijk! Wat rot zeg Ik had vroeger heel veel last van migraine. Gelukkig de laatste jaren niet meer, maar weet hoe het voelt. Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen.
Ja hopelijk kan ik ze wel blijven slikken anders heb ik 4x ik de week migraine, en daar zit ik niet zo op te wachten... maar ik zal het wel horen als ik morgen al terecht kan.. ja tuurlijk is het voor je vriend ook moeilijk, maar het is wel belangrijk dat hij je steunt en dat jullie wel erover praten..
Ah nee dat is echt verschrikkelijk! Ik hoop dat je je medicijnen ook gewoon kan blijven nemen.. Klopt! Is super belangrijk. Vind het wel fijn dat dat allemaal wel goed zit. Hebben jullie trouwens huisdieren?
Mooi zo. Ja het zijn wel medicijnen voor me bloeddruk dusja, even zien. Wij hebben een lieve geholpen kater! Bekijk bijlage 246662 <3
Dreaminggirl, hoe was de BBQ? Uit welke regio kom je trouwens? Want het heeft hier kei hard geregend hoop bij jou een stuk beter weer!
Ik laat het gelijk weten Lief! Hier geen huisdieren. Mijn vriend is er niet zo van haha, alhoewel wij wel de ruimte hebben. Ik las in het vorige topic dat jullie ook in een appartement wonen toch?
Ja flat eigenlijk, maar het is wel echt klein hoor.. hoop ook dat we wel binnen een jaar kunnen verhuizen.
Oh, echt? Hoeveel kamers hebben jullie en hoeveel vierkante meter is het? Huren jullie trouwens via de woningbouw?
Ik kom hier net mee praten hoor wilde alleen graag weten hoe je voelde ISABEL? Echt mega baluh ik weet hoe je voelt helaas. Hier ook bloedverlies. Ik wens je heel veel sterkte want weet niet of ik een reactie van je krijg. En je kan altijd naar het ziekenhuis gaan daar heb meestal gelijk antwoord.... Dikke knuf