Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    ik hier vandaag slijm! Wat denken jullie dan? Ik denk zelf, volgende week ongesteld worden..

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hoe ziet je slijm eruit? :)

3. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Vruchtbaar slijm heb ik nooit.. alleen vochtiger tijdens de sex maar nooit echt afscheiding zoals sommige dat omschrijven.

Afscheiding tijdens mijn zwangerschap was gewoon wit, redelijk dun..

4. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    doorzichtig, beetje korrelig.. zoiets? als ik het goed omschrijf :p

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nja wie weet is nu pas je eisprong!?

6. Isabel Olivia

Ja, dat zou heel goed kunnen An! Vooral omdat je er na het stoppen van de pil nog geen touw aan kan knopen natuurlijk..

7. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa zou dat kunnen? Ja tuurlijk kan dat.. maar wat was dan die enorme buikpijn de 31e mei... duurde ook wel 3 tot 4 uur toen..

8. Isabel Olivia

Hm, ik heb eigenlijk alleen wat kleine steekjes soms tijdens mijn eisprong maar niet echt buikpijn..

9. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @ isabel oh ben weer lekker lomp :eek:
    @wonderwensje had je een soort lange steek gevoel?
    als ik mn eisprong voel voelt het aan als een soort steek maar dan heel lang een paar uur en aan 1 kant van mn buik zeg maar.. is moeilijk te omschrijven hoor :p

10. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik had buikpijn, misselijk.. werd er heel naar van! Maar ik heb die avond geen apparte nieuwe dingen gegeten ofzo..

11. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Het was echt onderin mn buik, net dat stuk wat in je broek zit zeg maar.. hoe kan ik dat uitleggen.. of snappen jullie welk gedeelte ik bedoel?

12. Isabel Olivia

Ja ik snap het! Maar als je eitje springt heb je doorgaans last van rechts of links (ligt eraan welke eierstok..haha)

Alleen niet iedereen voelt de eisprong dus verschilt sowieso echt van vrouw tot vrouw :)

13. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    het is ook niet echt draderig.. zit niet echt in mn ondergoed ofzo maar voornamelijk met afvegen wel elke keer.. (sorry voor de viespraat!)

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Wonderwensje ik heb continu buikpijn he, en de 22ste was het toppunt. verschrikkelijke pijn links, en daarna begon de zeurende buikpijn steeds.. mja het kan even goed nog je eitje zijn. :p
    gewoon klusse voor de zekerheid... :p

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    haha lekker hoor. :p
    we zijn wel wat gewend. :D

16. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @ wonderwensje jah bij mij is het ook egt onderin maar toch wel duidelijk of links of rechts.. maar goed bij iedereen is het anders he!
    weet wel dat ik op een gegeven moment wel van dat dikke doorzichtige slijm had.. maar weet niet meer op welk moment in mn cyclus.. hahaha handig he

17. Isabel Olivia

Je weet het niet inderdaad.. maar goed, jullie deden het om de dag toch wonderwensje? Dan zit je sowieso goed :)

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa ik kan niet echt zeggen links of rechts, het midden deed helemaal enorm pijn.. Maar gisteren niet geklust dus vanavond gaan we weer, we hebben tot nu toe om de dag geklust behalve 1,2 en 3 mei..

19. Isabel Olivia

Maar dat heb ik ook gehad hoor! Het midden. Een soort steekjes en krampjes.. was ook toen ik zwanger was. Na mijn ei uiteraard.. ;)

20. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa! ik heb nu een app, MBK maar ik ben eigenlijk op zoek naar een nederlandse versie waarin je inderdaad symptomen als slijm of wat dan ook in kan zetten zodat je het elke maand kan vergelijken snap je? Weet iemand dr 1?:D

Deel Deze Pagina