Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    45 vierkantemeter geloof ik en 1 slaap kamer. :)
    ja huurwoning.

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik ga douchen en slapen, succes morgen! hoor het wel :)
    hopelijk slaap lekker voor je .. :)

3. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Je bent van harte welkom hoor meis!

Ah nee!! Dat meen je niet :$ Wat ontzettend naar om te lezen lieverd. Vind het zo rot voor je! Ik wens jou ook heel erg veel sterkte en kracht toe voor de aankomende periode.. :( Ik had nog zulke goede hoop voor je na je berichtje van gister.

Is het echt veel bloed? Hier helaas wel.. Dankjewel trouwens voor je lieve berichtje en dat je even komt vragen hoe het gaat. Vind ik echt ontzettend lief!

Hele dikke knuffel!

4. Isabel Olivia

Oke! Wij hebben 100 vierkante meter en 2 slaapkamers.. dus dat is wel te doen met een kleintje :)

Hopelijk vinden jullie ook snel een nieuw huisje! Werkt dat bij jullie gewoon op inschrijfduur?

5. Isabel Olivia

6. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    zooo, heel ewat gekletst hier...
    wat vervelend isabel van je bloedverlies, is het erger geworden..
    morgen anders maar even een belletje gaan plegen met de HA/VK.. sterkte

liefs

7. Isabel Olivia

Het is inderdaad erger geworden, ook krampen zijn meer aanwezig. Ik zal morgen even laten weten wat de huisarts zegt..

Hoe is het met jou verder? :) Jouw NOD komt straks ook steeds dichterbij hé!

8. Isabel Olivia

Wij zijn nu trouwens weer lekker onderweg terug naar huis.. kan niet wachten om weer in mijn eigen bed te slapen en in zo'n periode als deze wil je gewoon het liefst thuis zijn. Duurt alleen wel even helaas.. is 2,5 uur rijden!

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Je zult straks vast heel lekker slapen in je eigen bedje Isabel! :) Heel erg spannend hoe het nu gaat lopen en wat de huisarts zet. Maar goed dat je zo stevig in je schoenen blijft staan :).

Wij hebben thuis op het moment twee honden, een Duitse Herder van 8 en mijn hondje een Nova Scotia Duck Tolling Retriever van 1,5 :).
    En zoals ik al in pb zei willen we graag over een jaartje ofzo een Ragdoll kat :).
    Voor mensen die van allebei niet weten wat voor rassen het zijn, hier is wat info :p : (is wel in het Engels)
    Nova Scotia Duck Tolling Retriever - YouTube
    De hond in het filmpje is een teefje, ik heb een reutje, hij heeft een wat breder hoofd en is wat groter :).
    En over de katten:
    Cats 101: Ragdoll - YouTube

Hihi, ben wel een dierenmens :D.

10. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Dag Meiden,

Ben nieuw hier maar ook even mijn verhaal.

Ik ben 22 en ook 22 als ik beval.
    Weet sinds vrijdagavond dat ik zwanger ben.
    Uitgerekende datum is 22 Januari 2013...

11. Isabel Olivia

Ja, heerlijk :D Kan niet wachten!

Ah lieffff! Haha je bent zeker wel een dierenmens! Alleen maar leuk toch :D Leuk dat jij en je vriend ook een kat willen over een tijdje..

Je kan zeker niet wachten om samen te gaan wonen? Hoe was het skypen trouwens?

Ik laat het inderdaad even weten morgen ochtend..

12. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Welkom aapje! Wat een leuk nieuws :D, gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je het nieuws al verteld aan familie of wacht je tot de 12 weken? :)

13. Isabel Olivia

Welkom :D Gezellig! Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Spannend hoor! Weet je omgeving al van je zwangerschap? En woon je samen? (las al iets in je andere topic, maar vraag het toch even voor de zekerheid!)

14. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hey! Al bijna thuis? :)

We kunnen inderdaad niet wachten met samenwonen! We hebben allebei best wel stress thuis.. Hij heeft vaak gedoe met zijn moeder wat hem niet echt een fijn gevoel geeft thuis. En bij mij, tja, ons huis is sinds een paar maanden ook een Bed & Breakfast, dus altijd mensen in huis, nooit even muziek hard kunnen hebben, nooit als een slons kunnen rondlopen, geen spullen op de badkamer laten. Ik voel me net een gast in eigen huis, dus wat dat betreft was ik blij met mijn stage.
    En de afstand Noord Holland - Limburg was ook een nadeel, dus ik kan inderdaad niet wachten! ;)

Skypen was wel ok, eerst een beetje irritaties omdat ik niet zo vrolijk was dat hij de laatste paar dagen zo laat weg was en vanavond ineens wel vroeg weg moest enzo, maar dat komt vast omdat ik ongesteld moet worden :D. En daarna even bijgepraat en rest van het gesprek was weer gezellig :).

15. Isabel Olivia

Nog niet helaas.. haha. Maar heb gelukkig mijn telefoon ;) Verveel me in ieder geval niet.

Wat vervelend voor je vriend! Lijkt me dan inderdaad dat je wel verlangt naar een huisje voor jullie samen. Een bed & breakfast? Klinkt wel echt super leuk, maar ik kan me voorstellen dat het toch wel anders is.. Heb je trouwens geen website of iets? Ben wel benieuwd geworden. Ik hoop trouwens dat jullie binnenkort snel iets samen vinden. En dan kan je alles lekker inrichten en doen zoals je zelf zou willen :D Heerlijk is dat!

Afstand is trouwens wel groot ja! Waar willen jullie gaan wonen? (sorry als je het al eens gemeld hebt, ik ben er niet helemaal bij..) In ieder geval fijn dat het toch nog even leuk was op Skype ;) Voor je het weet kan je elkaar weer gewoon lekker knuffelen en vasthouden..

16. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Dit is via booking.com, we hebben wel een site maar via die site zie je ook beoordelingen enzo :) *Klik*

We willen proberen in regio Arnhem/Nijmegen te gaan wonen. We hebben daar allebei wat familie wonen en zo is het voor ieder van ons ook wel te doen naar huis toe, ipv een kant van het land te kiezen. Ook kan hij dan redelijk makkelijk reizen naar de politieacademie in Apeldoorn :).

En inderdaad, kan niet wachten tot donderdag! Dan ben ik tot 1 juni bij mijn vriend :D, zal denk ik ook niet zo veel aanwezig zijn op het forum, haha.

17. Isabel Olivia

Wauw! Wat hebben jullie een super mooi huis zeg :D Ik vind het leuk om ook even de recensies te lezen dus dat ga ik strakjes doen.

Dat is wel een ideale locatie. Heb je al gekeken hoe het daar zit met huren? Ik neem aan dat jullie gaan huren?

Heerlijk :D Lekker van genieten hoor! Dan wil ik je ook helemaaaaal niet op het forum zien hihi (grapje hoor) Gewoon lekker samen zijn :D

18. Isabel Olivia

Maxellera, ik heb je reactie via privé bericht ontvangen alleen kan ik via mijn telefoon niet reageren daarop? Heel onhandig! Doe ik dus morgen!

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Is goed hoor :). Maar verder ja.. Heb je nog plannen voor deze week?
    Wat deed je nou trouwens voor opleiding/werk? En je vriend? :)

Ik ga een beetje nog een paar dingen na die ik zeker wil zien hier, dinsdag nog een keertje uit met de groep mensen die ik hier heb leren kennen en naar de bios :). En verder proberen alles in te pakken en niet te veel overgewicht te hebben, haha :p.

20. Isabel Olivia

Wij zijn nog niet thuis :( Haha.. we zijn rond 23:20 vertrokken doordat ik weer begon te bloeden en het dus een gezellig boel was (niet dus). We komen volgens de tomtom pas rond 01:50 aan..

Ik heb een webshop en mijn vriend studeert nog! :)

Geniet nog maar even van de dagen die je daar hebt. Weet je al naar welke film jullie gaan? Haha, hoeveel mag je precies meenemen dan?

Deel Deze Pagina