Onze situatie is ook wel een stuk beter dan anderhalf jaar geleden. We hebben nu wel alles op een rijtje en eerst was dat helemaal niet zo. Wat leuk dat jullie samen over de kinderwens kunnen fantaseren. Mijn vriend zou wat betreft zwanger worden het liefst nog een aantal jaartjes wachten. Maar ik merk wel dat hij het toch ook wel spannend vind nu en steeds interesse toont. En als ik hem met kleine kinderen zie dan weet ik ook dat hij een hele lieve trotse vader zou zijn. Die bugaboo kinderwagen is volgens mij compleet met alles erop en eraan rond de 1000 euro. Maar rond die prijs zijn de meeste merk wagens volgens mij. Maar al moet ik er voor gaan sparen ik moet die hebben, haha vind hem zo mooi.
pfff dat is veel geld ik heb mijn kinderwagen gloedje nieuw voor 50 euro van mp ouders kregen met 16 weken te horen het is een jongetje dus hun geshopt en deze kinderwagen(baby blauw) gekocht vervolgens met 20 weken blijkt het een meisje dus die kinderwagen kon absolute niet meer 2 jaar op zolder (helemaal ingepakt) gestaan en toen op mp wat een gek er voor geeft tja toen was ik die gek
Haha jaa das wel een mooi prijsje voor een nieuwe kinderwagen zeg. Misschien ben ik toch wel gek, en moet ik tegen die tijd gewoon op marktplaats een kijkje nemen Dat lijkt me toch wel verwarrend zeg eerst denken dat je een jongetje krijgt en dan opeens erachter komen dat je een meisje krijgt :O
Ik moet nog 9 dagen wachten met testen, en wil zoo graag al testen. Volgens mij kan ik nog niet eens echt zwanger zijn, maar ben zo ongeduldig. Heb wel allemaal rare kwaaltjes, maar zal wel gewoon ziek zijn. Waar zit jij eigenlijk in je cyclus?
dat word of 50blz terug zoeken (plaatsing van mijn kinderkamer) of je moet met dit plaatje doen http://www.kadocus.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_131_2.jpg alleen dan in babyblauw
Mooie wagen hoor Christina!! en dat voor 50 euro wauw doe mijn er ook zo eens haha! Btw wat een wind!!!!!!!! toen ik vanmiddag na me werk liep, op sleehak werd ik bijna omver geblazen haha xD bah klote weer dit ! wil zon!!!!
hier zijn het echt rukwinden gelukkig hebben we hoge schuttig achter ander lag mijn tuintafel bij de buren:O