Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik weet het niet, denk dat het normaal gezien wordt als je rond je 28ste toch eens gaat denken aan kinderen. Ikzelf ben het daar natuurlijk niet mee eens, en dat is dan het stukje 'schaamte'? Hm, kan het niet goed omschrijven. Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn ouders achter mijn keuzes kunnen staan. En diep van binnen weet ik dat ze dat onvoorwaardelijk doen, het blijft gewoon een dingetje waar ik even overheen moet.

Zal sowieso anders zijn als ik ook daadwerkelijk zwanger ben.. hoop dat ik het dan van de daken kan schreeuwen :D

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Denk het wel hoor!
    Je hebt alles goed voor elkaar dus why not. ;)
    Niet zo onzeker! komt allemaal wel goed schatje.. :p

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn oma zei toen ik pas bij ze was ineens.. en je houdt je niet aan die stomme regel van je opa (geen sex voor het huwelijk) dat deed hij zelf toch ook niet en ik wil graag mijn achterkleinkinderen ontmoeten!

whaha.. oke oma dat wilde ik net niet weten.. en ook fijn dat ze direct in meervoud praat.. of we even door willen gaan :p

4. ninjapink

ninjapink Actief lid

7 jun 2012
    113
    0
    0
    22 is een mooi leeftijd om mama te worden hoor :D

mijn vader roept altijd: " Ik wil geen kleinkinderen voor mijn 50ste!"
    hij is nu 48....

maar toen we gingen vertellen dat we gingen trouwen 2 jaar geleden hoopte hij eigenlijk dat we kwamen vertellen dat ik zwanger was... :p

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Haha nah lekker dan.. :p

Denk dat ik het gemist heb maar hoe oud ben je?? :p

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat het vooral de naam opa is waar ze tegenop zien;P is het voor jullie ouders allemaal hun eerste kleinkind? dat wil zeggen als het zover is?

liefs,

Loes

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nou mijn ouders kunnen niet wachten om de stempel opa & oma te krijgen. :p :D

8. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk stiekem allemaal niet.. net als wij niet kunnen wachten om de stempel papa en mama te krijgen..

9. ninjapink

ninjapink Actief lid

7 jun 2012
    113
    0
    0
    ik ben 23 :)

en het zou idd het eerste kleinkind zijn :) voor mijn ouders, mijn schoonouders hebben er al 4 en nog 2 op komst :D

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oke dan ben je jong getrouwd! :D

Hier ook eerste "Echte" kleinkind, me nicht heeft 2 kindjes en die zeggen Omi tegen mijn moeder, maar echt oma voelen doet ze niet bij hun. ;)

11. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dag dames! Toch nog even online..
    Mijn ouders kunnen niet wachten om opa en oma te worden! Elke keer dat ik m'n ma zie heb ze wel iets van een opmerking wat met een zwangerschap of een kleine beeb te maken heeft, maar ze weten niet dat we nu serieus er mee bezig zijn.

Foliumzuur, ik neem de vitaal vrouwen van kv en extra vit C.

Hier nog steeds even veel last van m'n nippels :( Pff, ik hoop dat het voor het goede doel is anders mag het van mij wel wegblijven die pijn!

Isa, toch knap van je om het te delen dan als het toch wel een beetje een struikelblok voor je is.. Maar hoe reageerde je ma erop dan? Of gaf ze niet echt reactie..
    Hoe gaat het nou met je ene nippel?:p

An, wat leuk die reactie van je vriend!! Ben helemaal blij voor je! :D laat die ongi dan maar komen hè meis, kunnen jullie er weer tegen aan :D

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij ons zou het het eerste kleinkind zijn voor allebei.. het broertje van mijn vriend heeft net een nieuwe vriendin en zij zit nog op school dus daar zal nog niets gebeuren.. mijn zus zou nog kunnen maar dat zie ik eigenlijk ook nog niet voor me..

13. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    En.. Voor m'n ouders zou het ook het eerste kleinkind zijn.. Voor m'n schoonouders 3e maar ook weer niet echt. Stiefvader van vriendlief heeft 2 kleinkinderen maar super weinig contact met eigen kind dus ook bijna niet met die kleinkinderen.. Zegt zelf altijd de jongens meer te zien als z'n eigen kinderen dus zou het voor hun ook eigenlijk wel een beetje als eerste kleinkind zijn..

14. ninjapink

ninjapink Actief lid

7 jun 2012
    113
    0
    0
    ik was net 22 toen we trouwden :) is alweer 1,5 jaar geleden.. wat gaat die tijd snel.. :)

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oke! ja tijd gaat echt hard!!
    Nou ik ben nu 22 en moet niet aan trouwen denken haha. :p
    Weet ook niet of ik dat wel wil later.

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja super leuk Wonderwensje! :D
    Ja zou wel fijn zijn haha.. ;)

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou wel willen trouwen maar vooral om dezelfde achternaam te hebben als mijn kind..

18. ninjapink

ninjapink Actief lid

7 jun 2012
    113
    0
    0
    haha, dat kan :)

ik dacht er ook nooit echt aan omdat toen vriendlief altijd zei, ik ga nooit trouwen! maarja toen vroeg hij me opeens...

en dan zeggen ze dat vrouwen wispelturig zijn ;)

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha.. moet wel toegeven dat ik aardig wispelturig kan zijn maar mannen inderdaad net zo goed..

20. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Idd kijk naar mijn vriend.. ;)

Deel Deze Pagina