Hallo dames Ik en mijn vriend zijn deze maand begonnen en eind maart testen. Veel klussen dus spannend Nog meer mensen die begonnen zijn ? Groetjes Chantal
Deze week mijn sprong dus ook hier aan de klus! Nog geen positieve ovulatietest maar moet zaterdag mn eisprong krijgen. Kan dus nog komen.spannend allemaal!
Hoi hoi, Wij zijn ook deze maand begonnen met ronde 1. Zooo spannend. Ik verwacht rond zondag mn eisprong. Mn cyclus varieert tussen de 24 en 28 dagen dus weet het niet precies.
Hierzo ook met ronde 1 bezig. Begin maart gestopt met de mirena, vrij vlot erna eerste menstruatie gehad... Had onder miren regelmatige cyclus van 26-28 dagen. Hopelijk houdt mijn lichaam dat aan! Succes!
Hoi hoii, Ik ben ook eind feb, begin maart gestopt met de pil en gelijk begonnen met klussen. Hoop dat het snel raak is voor iedereeeeen.
Wij zijn ook eind feb/begin maart gestopt. Ik heb mijn cyclus door berekend zoals het met de pil ging, dan zou ik gister mijn ovulatie hebben gehad....voelde uiteraard van alles wat ik normaal niet voel De vraag is of dit echt de ovulatie is geweest (zou wel heel toevallig zijn of niet?!) of dat mijn lichaam me gewoon goed voor de gek aan het houden is haha wat is jullie ervaring hiermee? We willen nog even wachten met ovulatietesten, eerst maar een paar maanden kijken hoe het zo gaat, maar stiekem ben ik wel heel benieuwd of het dinsdag echt was
ook zijn we hier begonnen rond midden februari, heb toen mijn ontrekkingsbloeding nog gehad en daarna 28 dagen vooruit geteld. nou had ik vrijdag 9 maart ongesteld moeten worden,maar ben het nog steeds niet. heb wel allerlei vage klachten, 's ochtends wat vreemd gevoel, idee dat me borsten groter zijn, obstipatie.. soms steken in me zij, onderbuik en rug. af en toe vreemd gevoel in de buik, en tot 2 a 3 keer toe wat licht roze strepen met afvegen. nou heb ik via internet een zwangerschapstest bestelt en verwacht die morgen thuis dan ga ik het weekend testen. zal haast wel niet na de 1e ronde. moet er wel bij zeggen dat ik vorig jaar al eerder 2 maand gestopt ben met de pil en toen vrij snel daar me ongesteldheid kwam, was ook na 28 a 29 dagen de laatste maand van die 2 maanden. ongeveer berekent wanneer me eisprong zou kunnen zijn en hebben eind februari en begin maart geklust we wachten het weekend wel even af
mijn man zit ook al in spanning te wachten, haha heb gelijk maar een clear blue met indicator besteld vandaag ook weer paar keer steken in me onderbuik/liezen gehad en wat licht roze verlies (was alleen met 1 keer afvegen) zou te mooi om waar te zijn, maar niks is onmogelijk
Net een testje gedaan,schijnt ook te kunnen Er verscheen binnen 5 min een licht roze streepje naast de controle streep Zou het dan toch? Ga morgen ochtend testen met ochtend urine, als die ook positief is Dan huisarts of gyncealoog bellen?
Haha wat spannend zeg! Klinkt al redelijk hoopgevend !!! Hou ons op de hoogte en we duimen met je mee!
Dank jullie wel Jullie worden op de hoogte gehouden En ik krijg ook nog me clear blue met indicator thuis bezorgt Die van het weekend ook even testen
Na gisteravond een licht roze sreepje die er echt stond Ben ik vanmorgen ongesteld geworden. Nog wel getest en toch weer een licht streepje Is het dan nog verstandig om dit weekend met clear blue te testen? Zijn ook mensen die zwanger zijn en gewoon ongesteld worden. Maar ga er vanuit dat het niet raak is.
Hoi dames, ben ook sinds eind januari gestopt met de pil ! (Ben nu in de tweede ronde) Vorige week duidelijk mn eisprong gevoeld met veel krampjes de hele week, gisteren ook krampen (mss innestelling?) dus volgende week testen. Waarom duurt een week nu zooo lang? @Tammy: Ik heb nog al wel gehoord dat het kan, misschien eens een bezoekje brengen aan de gynaecoloog? @Iedereen: Hoop dat iedereen snel een positief testje in handen heeft ! Good luck girls
@ tammy idd maar even langs de gyn? @billie spannend hoor. idd een week duurt dan wel heel lang ik mag nog veel klussen en pas over 2 weken testen nog wel op mijn verjaardag hopelijk krijg ik mooi verjaardagscadeau. hoop voor je dat je volgende week geluk heb. hou ons op de hoogte !! succes!