Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja, ja dat bewijst het goed haha, wat dacht je nu koop ik nof ff een clearblue haha je hebt groot gelijk meid!!
    Deze geeft al 2-3 weken aan dus denk dat je wel verder bent.. ben echt benieuwd morgen :) hoelaat moet je er zijn?

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja die had ik al liggen haha! Maar dacht doe hem nu gewoon :)
    Moet morgen om 9u bij de ha zijn..

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Groot gelijk hahah zou ik ook doen! Heb er hier nog 2 liggen van de predictor 1tje een hele vroeger zwangerschaptest en 1 gewoon heb ik laatst gekregen via de post had gedrukt op facebook daarvan vind ik leuk haha kreeg ik er 2 thuis :) Altijd goed toch?

Ben trouwens wel ff gaan nadenken toen ik je berichtje las zo raar allemaal haha... mijn cyclus was ook net als de joune heel erg lang.. en ben daarna net als jou niet echt ongesteld geweest maar had ook heel iets bruinachtige bloedverlies nou heb ik dus al een aantal dagen last van zere borsten wat ik al eerder zei en mijn tepels hebben vorige week ook de hele week veel pijn gedaan af en toe zelf jeuken...dat zegt dan toch iets dacht ik? stiekum heb ik dan ook ff zin om toch te proberen te testen je weet nooit als ik kijk naar jou geweldig zo zie je maar weer :)! Maar ik durf het weer niet, bang voor weer een teleurstelling :( Wat zeg jij/jullie??

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben onderweg Isa! Ik hoop dat je nog een cheeseburger voor me hebt liggen? Hahah :D
    @Beebje; Ja mijn man is nu ook 2 volle wasmanden voor me aan het opvouwen. Hij helpt heel veel moet ik zeggen!
    @Hilse; Heerlijk he die CB testen! Echt super!!! Ben benieuwd hoe ver je bent..
    @xxLove; Ik zeg; Testen!!! :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn ovutest is morgen positief denk ik!
    Hij was net tegen positief aan! Iets later dan normaal dus, maar heb 'm in ieder geval niet gemist :D

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    IS88: Nog gefeliciteerd met je verjaardag :).

Hilse: Ben wel benieuwd of het er idd 2 zijn hihi. Zouden je pendels kloppen? ;)
    Fijn dat je morgenochtend om 9u al bij de HA terecht kan! Succes alvast!

Beebje: Dat lijkt mij ook zwaar om elke dag thuis te zitten. Ik ben inderdaad blij met mijn werk. Toch mijn eigen ding en weg van huis. Ook de paarden zijn nog erg fijn :).
    Jammer dat jou vriend weinig vrije tijd heeft :(. Waar woon jij eigenlijk?

xxlove: Test doen? Je weet maar nooit. Dat bewijst Hilse wel weer!

Mijn vriend kwam thuis. Gegeten, samen afgewassen en weg alweer. Nog een auto wegbrengen. Dat is ook weer het nadeel van een eigen bedrijf...

7. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dat zou fijn zijn!! Klussen dus. Lekker warm met dit weer :D.

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja durf het toch niet goed hoor... heb het al zo vaak gedaan en dacht zo vaak dat het toch eindelijk raak was maar elke keer weer een teleurstelling dat word het toch moeilijker :( ik kijk nog wel ff haha...

9. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Haha, kan je morgen mooi klussen! Lekker met dit weer haha, daarna een heerlijke lauwe douche erbij nemen altijd goed haha :D!
    Succes hoop het voor je!!!

10. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja ik weethet!! @hilse is een prachtig voorbeeld haha wil haar wel zo na doen :p! Ik denk dat ik anders misschien eind deze week ff een kruitvat testje haal anders 2 voor 5 euro en dan maar gewoon kijken.... Hoe is het verder met jou? Nog 1 dag he spannend hoor! Wat denk je zelf?

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    xxLove: Klopt, morgen is mijn (verwachte) NOD. Eerst dacht ik dat het nog wel raak kon zijn, maar sinds vandaag lage rugpijn. Echt dé rugpijn die ik vaker had voordat ik ongi werd (vooral zonder pilgebruik). Maar lees op dit forum dat die klacht wel vaker voorkomt rondom de NOD. Heb wel veel afscheiding gehad afgelopen 2 weken en een enorm opgeblazen gevoel....
    Morgenvroeg ga ik sowieso testen, mocht ik niet ongi zijn :).

Lastig dat jij een erg onregelmatige cycles hebt zeg :(. Op hoeveelste dag zit je nu?
    Hopelijk heb je hetzelfde als Hilse en heb je nog kans op een posi test!

12. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Huh, vandaag dag 9 en ben begonnen met ovutesten maar het streepje is al best donker?! :( Normaal heb ik echt pas op dag 13/14 zo'n streepje?

13. Isabel Olivia

Haha en dames jullie mogen allemaal bij mij eten hoor :D Genoeg cheeseburgers over haha

Brownies staan lekker in de oven nu :)

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh wat gek Isa! Misschien blijft ie tot dag 13 zo?
    Ben bijna bij je hoor! Hahahaha :p

15. Isabel Olivia

Jaaaaa! Gezellig bloem :D Hihi

Ik denk ook dat het streepje dan langer zo donker blijft. Nou DUIMEN dat ik volgende week woensdag op dag 17 een positieve test heb! Hope sooooo

En jij morgen ;) Zie dat je ook door Hilse in augustus bent gependeld.. me too, alleen dan een jongetje. Zou zo leuk zijn als we volgende maand allebei naar zwanger mogen!

16. Isabel Olivia

Wonderwensje! Morgen je intake bij de verloskundige :) Leuk!! Veel plezier! Denk dat je wel het hartje gaat luisteren, toch?

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dat zou echt super zijn Isa!! :D
    Wanneer was je vriend ook alweer terug?
    Volgende week?

18. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Isabel: Gek dat je nu al positief test! Hopelijk houd het een paar dagen aan.
    Komt je vriend volgende week woensdag terug?

Wonderwensje: Zag je afspraak ook al staan. Veel plezier morgen :D.

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @ Isabel hoop ook voor je dat je test nog even zo blijft zou natuurlijk mooi zijn..

En dan maar hopen dat de pendels gaan uitkomen

20. Isabel Olivia

Jaaaaa :D Haha daar moeten we gewoon voor gaan deze maand hoor!

Volgende week woensdag komt hij terug, dus.. is nog maar de vraag als ik zondag of maandag al positief test is het al te laat :(

Ja, woensdag inderdaad! Maar zoals ik hierboven al schreef.. ik hoop dat ik dan woensdag pas positief test en niet al eerder, maar goed dat heb je helaas niet onder controle!

Voor jou ook super spannend morgen he meis!

Dankje liesje!! :) Voor jou is het ook aftellen nu hé.. hopelijk is het hartstikke raak!

Deel Deze Pagina