Ja vindt al wel heel zenuwslopend hoor, nog twee week geduld hebben en hopelijk kan ik ook wachten met testen tot na nod.. heb alleen het idee dat ovulatie anders was omdat m niet kon vinden met ovutest.. mijn temp is in verhouding wel 4tiende hoger vergeleken met gister, nu morgenochtend weer kijken... wel lage baarmoedermond maar dat zegt niet alles
Isabel: Hoop dat het positieve even blijft voor jullie!! Lastig dat je net nu met zo'n "deadline" zit. Ja, morgen testen als ik nog niet ongi ben!! Ben wel benieuwd. Alleen heb minder testdrang als de afgelopen dagen. Nou ja, het is snel genoeg morgen . Ga iig wel testen! Liesje: Ook spannend over een tijdje dus! Ik heb kunnen wachten tot mijn NOD en wilde dit ook wel graag. Dus jij kan het vast ook .
arghhh volgens mij heb ik mn eisprong nu... ik voel het wel balen zeg want we hebben vorige week geklust en deze week niet... en mn cyclus is dan ook weer langer had gehoopt dat mn eisprong in een week viel dat vl dagdienst had mjha misschien volgende ronde dan
De test was 7 inclusief verzendkosten en je krijgt er 2.. 2 duurder dan kruidvat dus Maar wilde gewoon deze eens proberen! Ik ga trouwens niet 6 dagen voor NOD testen hoor haha, ik wil gewoon wachten tot ik over tijd ben. Op de test stond het volgende: 62% test 6 dagen voor NOD positief 78% test 5 dagen voor NOD positief 87% test 4 dagen voor NOD positief 98% test 3 dagen voor NOD positief 99% test 2 dagen voor NOD positief met deze testen
Meiden, mijn bad is aan het vollopen heb echt onwijze spierpijn in m'n schouder dus even lekker relaxen met een tijdschrift Fijne avond allemaal nog en spreek jullie morgen weer!
Oooh spannend hoor!! Ik hoop het echt voorje! Zou echt leuk zijn hoe meer zwanger hoe leuker natuurlijk laat je het morgen even weten ? Ik zit nu vandaag op dag 21 van mijn cyclus maar ik heb zo'n pijn in de borsten, ze doen echt heel zeer en dit is echt lang geleden dat ik dat gehad heb... en bij hilse moest ik toch ff weer nadenken eigenlijk heel gek hoor maar hoop het stiekum zo heel misschien dat ik morgen nog ff test... spannend
Isaaa! Jaa morgen de intake. Maar volgens mij is dat alleen maar een gesprek en niet naar het hartje luisteren.. Ik weet het niet, we zullen zien
Hey meiden hoe is het hier!? Wat een weer he! Morgen lekker naar het strand! Wonderwensje veel plezier morgen! O weet je btw dat zwangere vrouwen niet te veel in de zon moeten zitten, ivm een zwangerschapsmasker!?
Hee meiden mijn vriend en ik hebben ook net even gependelt. En we kregen zelfde antwoorden. Ben benieuwd of het ook inderdaad waar is of dat we te veel over na denken dat dat het antwoord gaf. Ik ga nu slapen spreek jullie morgen!