tja dat heb ik hier laatst in de kruidvat ook gehad vroeg de jonge dame achter de kassa gewoon aan me of ik die testen haalde voor medere mensen of ik het leuk vond om me zwangerschap elke week te bevestigen of zo tja..toen toch maar gezegt dat het haar niks aan ging en vervolgens alles daar gelaten en daarna stad verderop gehaald
Jeetje wat een raar mens! Dan zou ik die testen ook mooi laten liggen! Ik haalde ze expres niet in het dorp waar ik meestal boodschappen doe omdat daar nog wel is gekletst wordt krijg je dit.. Maar goed.. Wij gaan lekker ons bed in.. Onderbuik blijft onrustig.. Nu maar hopen dat dat een goed teken is! Testen liggen nog ik de auto.. Misschien is de verleiding morgenochtend dan iets minder groot.. Liefs, Loes
wat een leuk toppic! ik sluit me er ook maar bij aan. ik ben 19 en (onverwachts) zwanger van ons eerste kindje. ik ben nu 6+4 en uitgerekend op 15 februaro
Hallo allemaal, Daar ben ik weer. Ik en mijn man hadden samen besloten om te stoppen met de pil pas in december en dat we in maart zouden beginnen met klussen. Nu hebben we gekeken naar onze situaties hoe het beste uitkomt kwa studie. Ik heb vandaag de pil geslikt vond het zo erg dat ik gewoon bijna moest huilen! Ik ga niet meer aan de pil beginnen daar zijn we het over uit! Maar in december gaan we met de eerste ronde beginnen om zwanger te raken. Hier zijn we overuit want dan zit het mij studie niet in de weg. Zoals je aan mij ticker kunt zien gaan we dus in plaats van nu 5 maanden wachten met het beginnen. Valt dus nog allemaal mee. Het zijn maar 5 maanden maar die 5 maanden maken heel veel uit in mijn studie dan loopt ik niet zoveel achter. en anders zou ik midden in mijn studie bevallen vandaar. Nou nu ga ik het voor 5 maanden uit mij hoofd zetten en concentreren op andere dingen. blijf gewoon meekletsen maar heb eindelijk een fijn gevoel. bedankt voor alle reacties!
Goedemorgen meiden, Tinywish, welkom en gefeliciteerd onverwachts maar wel heel erg welkom? Gezellig dat je komt meekletsen meis Yasmin, moeilijk maar een verstandige keuze. Voor dat we het weten is het om hoor die 5 maanden komt goed! Wel gezellig dat je nog mee blijft kletsen meis.. @hier, moet straks werken, bah moet echt nog ff wakker worden en vanmiddag op pad voor een nieuwe foto camera en dan kan ik vanmiddag misschien wel een foto al maken van me buik, kunnen jullie die foto vergelijken met die foto op fb van de fotoshoot.. Hopelijk zien jullie het ook, want anders dan haal ik het zelf in m'n hoofd Spreek jullie weer meiden, An jouw niet zoveel Werkse in ieder geval vanavond en ik spreek jouw snel
Ja! het is echt heel makkelijk om te maken. Misschien een keertje als lunch of als je vriend er niet is haha Ah lieverd, hopelijk voel je je nu weer wat beter! Hoop het voor je! Ja, ik vind het lastig.. ben natuurlijk al een hele tijd van de pil af, dus wil gewoon nu nu nu nu haha en dan voelt het echt naar als de maanden voorbij gaan wetend dat je 0% kans hebt Haha, hier hetzelfde Deel mijn naam ook nog niet tot ik eenmaal zwanger en bevallen ben! Ja, klopt.. het zijn nu 2 maanden die we verplicht hebben moeten overslaan! Gewoon even balen.. maar komt goed hoor Voel me vandaag al een stuk beter! Knuffel knuffel knuffel!! Echt een aanrader Moet je eens maken! Weet zeker dat je 't lekker vind Wat leuk zeg bloem! Wel een foto van de taart plaatsen hé.. ben heel erg benieuwd. En lief dat jullie een leuk cadeautje hebben uitgezocht! Wauw.. hoe onbeschoft kan je zijn?! Zou echt heel boos worden! Goed gereageerd! Je houdt het wel spannend Loes! Welkom Wat leuk dat je hier komt mee kletsen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je het al aan je familie verteld? Fijn dat jullie die beslissing samen hebben kunnen nemen Yasmin Lijkt me toch een prettig gevoel! En het aftellen kan nu beginnen voor jou.. time flies! Voor je het weet kunnen jullie beginnen! Gezellig dat je hier blijft kletsen in ieder geval! Wat leuk! Ik ben ontzettend benieuwd naar je buikje! Hoe is het verder met je? Nog last gehad van pijn? Werkse voor nu meis, spreek je later weer! X
Zo Ben weer helemaal bij haha, nu werken.. bah geen zin in! Maar moet toch gebeuren.. liever nu dan vanavond Fijne dag dames!
goedemorgen! Tinywish, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Yasminn, Wat fijn dat het nu goed voelt.. en natuurlijk gezellig dat je mee blijft kletsen! hier, misselijk! niet te geloven.. weer een kwaal voor mijn kwalenlijst.. of me lichaam is een heel gemeen spelletje aan het spelen of zou het gelukt zijn?!? hoop dat de test morgen duidelijkheid geeft.. er is in ieder geval nog niets dat wijst op mijn ongi! heb veel afscheiding en vorige maanden had ik al een paar dagen van tevoren dat het anders was van kleur.. o ik hoop het zo! liefs, Loes
loes haar kwalenlijst: - vooral 's avonds veel 'gerommel' in mijn onderbuik (anders dan bij ongi) - veel afscheiding - zere (.)(.) - zere tepels - misselijk - vaak moeten plassen (het gevoel hebben dat ik heel nodig moet maar dan is het helemaal niet zoveel) - moeheid - niet vooruit te branden..
Oké gebruik ze elke keer heb er goede verhalen over gehoord dus Wou vandaag al testen maar mijn vriend zij wacht maar een dag
de verhalen zijn inderdaad positief en ze zijn lekker betaalbaar.. (ook niet onbelangrijk) mijn vriend vraagt iedere keer; ga je nou al testen!? hoe bedoel je net zo ongeduldig als ik.. haha
Zijn wel allemaal bekende "kwaaltjes" maar heb ook wel maanden gehad toen we nog bezig waren dat mijn lichaam me voor de gek hield....Spannend hoor ben benieuwd hoop voor jullie dat het raak mag zijn!! Man gaat zo eerst nog even werken en dan gaan we vanmiddag maar weer eens naar de babydump (vin ik heel erg ) Even kijken voor boxkleden, klamboe/sluier, babyfoon en hoeslakens voor het ledikantje, badje en ben benieuwd waar ik allemaal mee thuis kom