Haha oja.. Maar op de site staat nu dat de laatste afl 25 juli was.. maar dat is toch vandaag? hahaha
Oooh? Dat is vreemd! Ik heb na die tijd geen (nieuwe) aflevering meer gezien. Misschien vandaag laatste keer herhaling 's ochtends?
Ja het is wel de laatste aflevering gewoon.. Maar beetje raar dat er dan de datum van vandaag bij staat.. Dacht al, heb ik vet veel gemist hahah
Meiden. ik ga vast lekker douchen en daarna op bed liggen. voel me niet zo lekker en vervelende steken in baarmoeder! Slaap lekker alvast en tot morgen!
Leuk, leuk . Tegen die tijd heb ik de echo al gehad en de afspraak bij de VK! xDoo: Slaap lekker meid!
Vl brengt hem nu naar huis!! Nog even.... Eindelijk . Werd echt chagrijnig zeg. Zal je ook net zien. Op de dag dat ik een verrassing heb, is hij niet alleen .
Haha ja he, typisch mannen haha!! Veel plezier met vertellen dan straks hihi Ik ga ook eindelijk eens douchen, hehe. (ook al zou ik dat al een uur geleden doen)
Je zegt het goed, typisch mannen!! Ga jij nu maar eens douchen . Ik ga afsluiten. Breng morgenochtend wel even kort verslag uit .