Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Net op kraambezoek geweest. Het was echt zooo'n klein poppie! Echt bizar gewoon.
    Wel echt een super mooi meisje! Helemaal compleet alleen nog te klein.
    Ze had haar op de arm en ze huilde steeds een beetje. Komt Sophie eraan (oudere dochtertje net zo oud als Nora) en slaat een arm om haar moeder en om de baby heen en aait en zegt stil maar stil maar. Zo lief!! Moest meteen denken aan mezelf en aan Nora en ik hield het niet meer droog!!! Toen pakte ze ook nog mijn hand en zei baby aaien ze huilt... Te vertederend!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    We zijn nu onderweg naar huis, als Mira in bed ligt kom ik lezen en reageren! Tot zo meiden.

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Ja gaat hier ook wel goed hoor!
    alleen gisteren te horen gekregen dat me beste vriendin een maand van de pil af is, en dus voor een 2de gaan... ;)
    Was even slikken maar ben blij voor ze.

Ja vanmorgen heeft het even flink geonweerd hier, maar sinds dien schijnt het zonnentje zo nu en dan.
    Maar heb liever mooie strakke blauwe lucht. :p
    Heerlijk!

Hilse wat schattig zeg. :D

En bloem wat leuks kunnen kopen?? :p

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij kijken ook Kuzey Guney :D
    Haha.. Ik had nog van die (roze) dozen nodig voor Mira's kleding waar ze niet meer in past.. Ik berg ze altijd daarin op! Dus daar heb ik er nog 1 van gehaald.. En voor de rest niets bijzonders. We hopen dat we ooit uit dit huis kunnen, dan gaan we het helemaal naar smaak inrichten.. Kan serieus niet wachten!! :D

&Ja, we moeten allebei positief testen deze maand! Dat is de afspraak :p

Ach wat lief!!!! :D

Oh ik kan me helemaal voorstellen dat dat je wel even raakt :(
    *Knuf*
    Fijn dat voor de rest alles goed met je gaat..

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Bloem, even snel een vraagje; bouwt bij jou het tweede lijntje altijd op? Want mijn testen worden lichter :( :( Pff ik heb dat nog nooit gehad!? Heb juist altijd duidelijker dat het streepje elke dag donker wordt maar het streepje van vandaag was gewoon niet eens te zien :(

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Deze maand bouwde het op, maar ik heb ook vaak gehad dat het steeds negatief was en dan ineens een knaltest! Maar wel heel vreemd dat ze nu zo afbouwen? Hmmm.... :(

(Deze maand had ik echt negatief, negatief, donkerder, donkerder, donkerder, knaltest!, weer lichter, negatief)

7. Isabel Olivia

Dankjewel! Ik werd er echt super onzeker van :) Dit was mijn test rijtje vorige maand:

Bekijk bijlage 263333

Op dag 16 dus een knaltest (daar wel allang opgedroogd zoals je ziet haha). En de maand daarvoor had ik op dag 15 een knaltest en bouwde het ook echt netjes op!

Deze maand heel anders.. tot gister zag het er zo uit:

Bekijk bijlage 263334

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh daar komt nog wel een positieve test uit hoor Isa!
    Dit is nu nog hartstikke negatief (gelukkig!!)
    Als ie maar na Woensdag positief wordt :D

9. Isabel Olivia

Nou.. bloem ik schrok want vandaag had ik dus dit:

Bekijk bijlage 263338

:(:(:( Oftewel.. geen streepje? En ik vond het zo vreemd, want zoals je kan zien op de vorige foto had ik dus een duidelijk streepje op dag 14 in m'n vorige cyclus. En de cyclus daarvoor ook dat zie je hier:

Bekijk bijlage 263339

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh dat is wel vreemd inderdaad.. Had je teveel gedronken voor je ging testen? Op dezelfde tijd getest?

11. Isabel Olivia

Hm haha ik voelde al dat er iets niet klopte! Had juist niet gedronken 2 uur lang en niet geplast..

Maar heb net test gedaan:

Bekijk bijlage 263342

Onderste is van net.. Dacht al dat er iets niet klopte :)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dan was die test gewoon niet goed Isa!
    Dat zou inderdaad vreemd zijn al zou die kloppen..
    Op naar een knaltest (op of na Woensdag :D)

13. Isabel Olivia

Voel me al een beetje meer opgelucht haha had echt gedacht dat mijn ei al geweest was ofzo :) En dan binnenkort allebei een positieve zwangerschapstest!! Haha ben heel benieuwd en duim duim duim

Dankje voor de steun haha :D

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha Isa gelukkig komt je ei nog!:)

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Isa; Ik duim volop voor je!!!!!! :D

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Isa, ik duim mee!:D

17. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik duim mee hoor! :) Dat we allemaal een mooie test in handen mogen hebben.

Heb nog steeds heel laag in mijn buik, links en rechts, een beurs gevoel... en voor mijn menstruatie heb ik dat dus nooit.
    Of ik beeld het me gewoon in, of het is echt anders.

Heb net met kinderen van schoonzus gespeeld en opgetild, dat merk je wel ff aan je rug. Kan me iets herinneren dat het niet goed was in een beginstadium van zwangerschap, maar zó vroeg is het denk ik geen probleem mocht het wel een innesteling zijn geweest? Weet iemand waar dat mee te maken had?

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee dat is niet erg joh beebje!
    Ik ben heel nuchter in dat soort dingen.. We zullen straks hoe dan ook onze eerste kindjes moeten tillen, dat kan je niet vermijden.
    Heb bij mijn eerste zwangerschap ook gewoon alles gedaan hoor, toen mijn weeën begonnen liep ik nog schoon te maken haha!

19. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Nee ik normaal ook niet, deed ook gewoon alles tot het laatst bij de eerste! Laatst had iemand vroeg een miskraam gekregen, zei haar man dat ze steeds zwaar getild had en dat dat erg slecht is enz... Ik natuurlijk bang vanaf toen.

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Dames even een vraagje voordat zo naar bed ga, beetje steekjes in me buik en is behoorlijk op gezet.. normaal heb ik heeeel klein buikje is nu echt aanwezig, ook vriendlief valt t best op.. en als ons hondje (van miss net 2kg) klein beetje met de voorpootjes op me buik staat is dit niet bepaald prettig, dit doetie wel vaker en dan nergens last van..
    Iemand die t herkent en miss advies heeft??

Deel Deze Pagina