Hallo Isabel, het is niet leuk natuurlijk als je ei mist, begrijp je volkomen dat je dan gaat stressen. Wie weet mischien raak je toch wel zwanger zonder dat je alles precies bijhoudt. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Nog even geduld dan en dan kunnen jullie er ook voor gaan. Wel knap dat je toch kan wachten ik kon het namelijk niet en mijn man ook niet Hihihi. X
Goede morgen allemaal... Snap je keuze Isabel is idd ook handiger als je bij elkaar woont.. en op deze manier kan je in ieder geval weer tot rust komen en er dan straks volledig voor gaan.. Cbella al ongi?? Of n test wagen? Zie namelijk dat je nod gisteren was.. Hier, sinds gister avond misselijk vanochtend eerst viel mee maar nu gegeten heb is weer mis.. en sorry voor de details maar ook diarree.. en temp gaat heel langzaam weer omhoog, mja zal toch echt t weekend af moeten wachten
Balen Isabel!! het is nooit leuk om te wachten maar inderdaad ook niet om er nu al zo gestresst en verdrietig van te worden! ik hoop voor je dat alles over 4 maandjes goed gaat en dat je maar snel zwanger word! knuffel voor jou!
@Hilse; Dat heb ik ook gehad in mn zwangerschap van Mira. Inderdaad niets om je zorgen over te maken! @Wonderwensje; Wat leuk dat de broer en vriendin van je vriend zo blij waren en leuk een bedeltje voor je armband!! @Isa; Weet niet wat ik moet zeggen lieverd Ik hoop dat dit de beste beslissing voor jullie is. Het is inderdaad veel fijner als jullie samenwonen. Hoe is het tussen jou en zn ouders? Een fijne band? Vroeg ik me ineens af.. Jullie tijd komt ook!!!! En wie weet ben je straks omdat je er niet mee bezig bent juist alsnog zwanger!
Goedemorgen. Isabel: Jeetje, jij was er nog laat bij vannacht! En ik schrik gewoon een beetje van je berichtje! Maar snap je keuze en goed dat jullie er beide over gepraat hebben. Misschien is het wel goed om nu pauze te nemen. De situatie is nu dus ook niet ideaal en het is niet leuk om steeds een teleurstelling te krijgen . Wie weet helpt het je lichaam wel en word je wel 'toevallig' zwanger. Je weet maar nooit! Maare, vandaag komt je vriend terug. Joehoe . Hoelaat komt hij terug? Alvast veel plezier!! Wonderwensje: Wat fijn dat je nu geen bandenpijn meer hebt! Kan je iig je nachtrust krijgen. En wat een leuke spullen heb je gekregen van je ouders . Leuk dat de lijst weer tevoorschijn komt. Zal toch eens wat vaker kijken naar de afspraken . Roosje, succes bij de verloskundige!! Bailey, hoe was je echo? Ik vandaag lekker vrij. Straks even boodschappen doen en wil daarna even boven bezig in onze toekomstige babykamer. Even stickers van het raam verwijderen. Moet alleen nog even opzoeken hoe ik dat het beste kan doen. Daarna komt een vriendin langs. Heb haar verteld dat ik nu zwanger ben. En haar moeder heeft evt interesse in mijn paardje . Ben daar heel blij mee, want weet dat ze het daar goed heeft. Maar heb het er wel moeilijk mee .
@Corina; Is het echt niet anders? Je paard moet echt weg? Balen meis.. Ik begrijp dat je daarvan baalt . Dat moet vast niet makkelijk zijn! Maar het zou inderdaad wel fijn zijn als je paardje bij iemand terrecht komt die je kent..
Bloemmm: Ben bang van wel . Vl werkt de ene week 6, de andere week 5 dagen en altijd overdag. Dus ik zou met een kleine geen tijd hebben om paard de aandacht te geven die ze nodig heeft. Ook heb ik nu al steeds meer moeite om dagelijks heen te gaan. Ben nu veel meer bezig met ons en met onze zwangerschap. En het kost ook nog eens ontzettend veel geld aan stalling en vee arts kosten . Ik zou gewoonweg niet weten hoe ik mijn paard kan verzorgen als onze kleine er is . Mijn paard heeft aandacht nodig en is altijd blij als ik kom. Zoals gisteren, toen ik haar riep en gelijk aankwam in een snel tempo. Ze wil altijd wel voor mij werken en leuke dingen doen. En dat kan ik haar dan niet geven. De moeder van mijn vriendin woont in duitsland, vlakbij de grens bij Arnhem. En daar woont ze in het bos. Zou een geweldige omgeving zijn voor haar. En weet dat zij het goed voor heeft met paarden.
haaj meiden, ben ik weer een keer! heb een paar pagina's terug gelezen maar niet alles.. isabel, ik snap je keuze en vind het knap dat jullie deze beslissing genomen hebben! je blijft toch wel gezellig mee kletsen? veetje, welkom! wij zijn denk ongeveer gelijk gestopt met de pil.. ik nam de laatste 1 februari.. wel minder rondes als jij maar dat komt door mijn lange cyclussen.. verder heb ik niets onthouden.. (schaam) hier gaat het lekker.. ben wel nieuwsgierig of mijn pendels kloppen.. liefs, Loes
Wauw lieverd weet niet wat ik moet zeggen!! Weet alleen dat je beslissing ontzetten moeilijk is, en ook jij mag me altijd pben hoor! ben er voor je! Onze tijd komt wel! gaan we lekker samen wachten tot de juiste tijd. Hopelijk krijgt je nu wat meer rust ♥♥♥♥♥
Ik schrok even van het bericht aan het begin, wat een groot besluit! Maar ik snap waar het vandaan komt.. Even lekker rust nu en wie weet dat het toch gebeurt dat je zwanger raakt maar er niet mee bezig bent! Veel sterke lieverd, en je mag me altijd pben. Xx
hoi meiden, dankjewelll ik ben vandaag geweest naar vk. ik heb geen echo gehad pff niet leuk ik moet wachten op de 20 weken echo. ik heb wel het hartje gehooord. het was super leuk. en wat klopte die snel zeg als een paard alles was prima, ijzer, bloeddruk, suiker etc. vandaag ga ik afspraak maken voor 20 weken echo en kraamzorg regelen. @isabel, ik weet niet wat ik moet zeggen lieverd. je wilt heel graag een kind en je verdient het natuurlijk ook(iedereen). Maar misschien is het wel idd beter als jullie beginnen met het echte leven (wanneer je voor altijd met je vriend bent) Misschien raak je tussendoor toch zwanger ook al is kans klein. Ik wens je iig heel veel succcesss lieverd. @corina, jammer van je paard, maar misschien is het idd beter voor je straks als de kleine er is. @andere meiden, hoe is het met julllie?
@gewoonan.. lief die kleine visje hihi @corina snap hoe je je voelt nu je paard weg moet, weet nog dat ik de mijne moest verkopen en was heel moeilijk, maar het is idd belangrijkste dat hij/zij een goed huisje krijgt en dan ook nog eens bij iemand die je al kent @hier weer hoofdpijn en nog steeds misselijk, weet dat eigenlijk n broodje moet gaan eten maar het idee alleen al maakt me nog misselijker
An: Aah wat een lieve visjes. En wat een aqaurium vol nu . Wel een mooi groot aquarium zeg! Roosje: Fijn dat je het hartje wel hebt gehoord! Lijkt mij heel bijzonder . Als het goed is, word bij mijn baby deze week het hartje gemaakt (week 5). Nog 4 weken en dan echo . Echt zin in! Liesje88: Oja jij hebt jou paard ook verkocht he? Het blijft toch een dier waar je een band mee hebt he . Heb er ook een heel dubbel gevoel over, maar het lijkt mij het beste om haar te verkopen. Vanmorgen even boodschappen gedaan en bij vl op bedrijf geweest. Even nieuwe bandjes op mijn auto. Vriendin komt hier zo langs, gezellig . En dan daarna even langs paardje!
Ja als de visjes te groot worden gaan ze naar de viswinkel. kunnen ze weer verkocht worden. ja groot aquarium idd 81 cm lang.. we wouden hem eerst weg doen maar is best zonde zit zoveel tijd in.
Wat lief An!!!!!! Ik ben dol op visjes, haha! Als we ooit verhuizen naar een ander huis willen we ook een aquarium