Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb net een tweede pendel gekregen.
    September 2012 - meisje!
    Ik hoop toch dat Hilse gelijk heeft :p

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hoop ik ook voor je bloem:) gelukkig is september ook maar weer n maandje verder;)

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, dan ben ik alleen op dezelfde datum uitgerekend als ik van Mira was. Ook wel heel bijzonder!

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Leuk dat er ook een groep is voor jonge meiden met een kinderwens. Ik ben zelf 23 en mn vriend en ik zijn deze maand begonnen met proberen voor ons eerste kindje. Soms is er wel veel onbegrip van mensen in de omgeving zo van: je bent nog zo jong waarom nu al een kindje. Mn vriend is 28 en we voelen het gewoon zo.

Ben benieuwd of meer meiden dit herkennen.

Xoxo

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @bloem, nja scheelt weer met visite;) kun je alles op 1 dag houden:p haha

@sophia welkom:) mijn vriend en ik zitten wel op de zelfde leeftijd, maar er is hier niemand die weet dat we er mee bezig zijn willen we voor ons zelf houden omdat ook bang zijn voor zelfde soort reacties.. tegen de tijd dat het raak is laten we ze mee genieten

6. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Sophia, welkom hier! Ik zelf wordt deze maand 22, vriendlief in februari 28. Sommige vinden het nog vroeg maar meer als ze kijken naar mijn leeftijd, dat komt omdat diegene dan zelf een dochter heeft van die leeftijd en die woont nog thuis en al.. Heel ander leven, verder ouders en schoonouders vinden het geweldig.. Ik denk dat de rest van m'n familie ook heel enthousiast is.. En het gaat inderdaad om jouw en je vriend! Niet wat een ander ervan vind..

7. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dat is zeker bijzonder! Ben benieuwd meis, mijn duimen draaien voor je!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom Sophia!
    Niets van je omgeving aantrekken.. Ik ben ook van '89 en heb al een dochtertje van 15 maanden! Moet je nagaan.
    Als jullie er klaar voor zijn, prima toch? Dat gaat niemand iets aan :D

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Welkom Sophia! Zeker niks van aan trekken :). Mijn vriend en ik zijn als we beginnen pas begin 21! Het gaat er gewoon om wat voor persoon je bent en niet de leeftijd! Grappig trouwens, mijn officiële naam is ook Sophia :), alleen heb een andere roepnaam.

Spannend Liesje! Hoe komt het dat je het gevoel hebt dat je zeker ongesteld gaat worden?

Bloemmm, inderdaad heel bijzonder, lijkt me wel handig tegelijk verjaardagen vieren, hoeft de familie maar een keer te komen ;).

Qua wat voor geslacht zie ik me niet echt voor me.. Wil het liefste allebei :D. Maar ik wil wel heel graag sowieso een meisje, waarschijnlijk omdat ik zelf 2 zussen heb en heel wat nichten ;). Maar als ik 'moest' kiezen tussen alleen jongens of alleen meiden dan het liefste alleen meiden, maar het liefste dus een leuke mix, en wie wanneer maakt me dan ook niet uit.

Maar meiden, ik ben er zo meteen vandoor voor een paar daagjes! Ik ga naar Castlefest met mijn vriend en Indy (onze hond ;) ) voor 3 dagen en kom maandag weer terug. Kent iemand het? Zal ondertussen wel nog proberen mee te lezen en kom maandag weer lekker kletsen :D. Fijn weekend allemaal!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Veel plezier Max!! Nee ik ken het niet :p

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @max kan niet precies zeggen waarom het idee heb dat ongi word, gewoon een gevoel.. en miss ook om toch te proberen realistisch te blijven omdat hele week al gek word van mezelf.. en nee ken dat niet maar veel plezier de komende paar daagjes:)

12. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Welkom, Sophia! (Mooie naam trouwens, één van de meisjesnamen die wij in gedachten hadden)
    Als jullie er allebei voor 100% achter staan is het toch echt jullie keuze of jullie nu al een gezin willen stichten. Ik was zelf ook 21 toen ik zwanger raakte van mijn eerste. Heb gelukkig geen opmerkingen hierover gekregen omdat wij er qua levensstijl ook echt klaar voor waren.

@Bloemmm, dat zou toevallig zijn! Haha. Hoe was bij jou de bevalling eigenlijk, niet als overdreven zwaar ervaren? Ik ben hier wel erg bang voor bij een tweede, want mijn eerste was al bijna 5kg. Ben nu al nerveus, hehe.

@Maxellera, veel plezier!! :D Ik zou idd ook sowieso graag ééntje van beide geslachten willen, dat lijkt me het leukst... maar zou met elke combinatie uiteraard gelukkig zijn, dus echt alleen als ik zou moeten kiezen. ;)

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    wat gaan jullie vanavond eten?? even nieuwsgierig:p
    ik ga zo lasagnette klaar maken.. is me vent gek op helemaal met kaas er boven op..

14. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    #2774 beebje082011, 2 aug 2012
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
    @Liesje... stoomgroentjes met krieltjes en zalm. :D
    Jammer dat ik zo weinig tijd heb om uitgebreid te koken, meestal moet het snel klaar zijn dus komen we grotendeels op groente+aardappels/rijst en vis/vlees uit.

Maak ook zo graag verse soep of stoofpotten, maar daar gaat wat meer tijd inzitten en nu de kleine nog zo jong is heb ik dat amper...

15. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hallo dames :).

Beebje: Voorkeur voor jongen of meisje? Als ik eerlijk ben, lijkt een meisje mij super leuk. Maar als het een jongen word, no problem :D.

Isabel: Morgen gaan Hilse en ik naar het centrum en daarna babywinkels bezoeken :D.
    En klopt. De bolling van mijn buik is nu meer als anders! En voelt ook anders nu. Dus begint te komen :).

ChantalCindy: Fijn, een posi ovu test!! Klusze :D.

Bloemmm: Een nieuwe pendel dus. September zou leuk zijn :D.

Sophia: Welkom hier :D. Ik ben ook van '89. Vl is 30. Wij zijn nu inmiddels in verwachting van ons eerste kindje :).

Maxellera: Veel plezier dit weekend!!

Liesje: Wij eten aardappels, boontjes en shoarma. We hebben nog shoarma over van gisteren. Hmmm.

Ik vanmiddag even weg geweest met mams. Ook nog lekker in de zon op terasje gezeten met verse jus en appeltaart met slagroom hmmmm :p.
    Zonet nog even bezig geweest in de toekomstige babykamer. Stickers van de ramen verwijderen. Wat een rotwerk!

Nou ik zal gaan koken!

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Welkom Sophia!!:)
    Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan! En net wat de anderen zeggen. Niks van aan trekken. Je bent er klaar voor als je dat zelf zo voelt, prima!:)

Max, veel plezier! Een festival?

Liesje, wij hebben spaghetti met groente uit de tuin! Heerlijk haha! Met kaas erover en AUGURK er bij, jammmm!!

17. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Welkom Sophia! Maxellera, veel plezier! :)

Mijn vriend is eindelijk terug :D Hij komt zo thuis! Ik ben very happy!

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Jeej Isabel!!:D kun je weer heerlijk knuffelen

19. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Haha ja :D Eindelijk! Heb lekker gekookt en lekkere dingetjes te eten gekocht voor later haha, gaan we het even heel gezellig maken!

20. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Isabel: Joehoe!!!!!! :D:D:D Fijne avond meid!!

Deel Deze Pagina