Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    die vind ik heel leuk!! hmm en dan toch witte meubeltjes

(die met de blauwe muur)

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Lang niet alle kamertjes zijn mijn smaak :p haha maar in alle kamertjes zit wel wat leuks wat als inspiratie kan dienen :)

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat je eigen ideale kamertje inderdaad niet in een boekje te vinden is..

4. Isabel Olivia

Gelukkig Loes!! Opluchting dat het niks is!

Wat rot dat het niet opschiet met een ander huisje! :( Hopelijk vind je toch snel iets nieuws!

Aaah :D Wat lief! Echt ontzettend fijn dat het merendeel positief is. Dat is erg belangrijk! En werk je of ga je nog naar school? Wanneer zijn jullie van plan het de familie van je vriend te vertellen? Heb je wel goed contact met zijn familie? :)

Wat leuk :D Ahh lekker mooie spulletjes gekocht dus! En cadeautjes krijgen is altijd leuk hahah! Heb je al veel leuke dingen gekregen tot nu toe?

Nee! Is juist leuk om het zelf de te doen :D

Ik moet zeggen dat ik wel echt van de witte meubeltjes ben haha

5. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik ben dr ook erg blij mee!

Ik doe momenteel een opleiding tot kapper, en moet nog een jaar.
    De reden dat ik het hun niet verteld heb is een lang verhaal. Nou ja
    Zolang eigenlijk ook niet..

Bij mijn vorige zwangerschap hebben we het gelijk verteld. Ze reageerden goed (schoonvader begon zelfs te huilen, schrok me dood) maar mijn schoonmoeder was erg terughoudend, TE terughoudend. Op het moment dat we het hun verteld heb ben ik gaan bloeden, toen wist ik almeteen dat het foute boel was. Ik heb een week zo gelopen en uiteindelijk een bloedtest gehad waaruit bleek dat mijn hcg 0,0001 was. In die week heb ik haar er niet over gehoord.mijn vriend heeft haar uiteindelijk opgebeld om het te vertellen (midden in de kijkshop!!!) en het enige wat zij kon zeggen was :"ik wist toch wel dat ze niet zwanger was". Daarna heb ik haar er nooit, maar dan ook nooit meer over gehoord.

Dit heeft mij zon pijn gedaan dat ik het liefst helemaal niks zou willen zeggen en dat ze het wel ziet als ik bevallen ben... Marja dat is natuurlijk ook geen stijl. We gaan donderdag 2 weken naar turkije en hierna gaan we het vertellen, of formele manier en niet meer met een romertje met "ik word oma!"

6. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
  7. Isabel Olivia

Jeetje, wat naar zeg! Wat een harteloze reactie van je schoonmoeder :( Zou er heel verdrietig van worden als ze zoiets zou zeggen. Snap wel dat je het dan spannend vind wat haar reactie nu zal zijn.. hopelijk valt het mee! Dat zou zoveel schelen!

Lekker op vakantie trouwens, heerlijk. Ga je samen met je vriend met z'n tweetjes?

8. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL

Ja even er tussen uit naar Turkije lekker samen, onze eerste en laatste vakantie samen haha wie had dat verwacht!

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe mij ook de baby maar.. het kamertje mag iemand anders hebben :p haha..

net een hele slimme actie.. pakte het cadeaupapier uit de trapkast stoot ik het doosje met spelden van de plank af.. overal in de trapkast spelden.. hmm even op zoek naar iets magnetisch..

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@tinywish, stuur me maar een pbtje met je volledige naam en geb datum + je vraag!
    (bijv wat het wordt enz)

11. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL

gestuurd!:D

12. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL

ohh das niet slim! of even de stofzuiger. zag leegmaken kan je ze er zo uithalen

13. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hè meiden,

Wat een leuke kamers allemaal inderdaad! Pff vind het moeilijk hoe ik de assecoires zou doen hoor.. Omdat ons kamertje landelijk is zal het denk ik bruin tinten en licht roze of licht blauw zijn.. Moeilijk!

En dames, waarom alleen de baby?! Misschien is het wel 1+1 gratis :D

We hebben vanmiddag nieuwe fotocamera gekocht, helemaal super ga morgen denk ik een foto maken.. Komt goed ladies :D

Isa, ik heb vanmorgen op het werk heel even iets pijn gehad maar lang niet zo erg als gisteren gelukkig. Wel vervelend hoor! Is ook wel eng soms..

Loes, een waslijst van kwaaltjes :D jeetje wat spannend zeg!! M'n duimen draaien ben ERRUG benieuwd!!

Xx

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wonderwensje.. en ik ben niet de enige tester morgenochtend.. als het 1+1 gratis is ben ik zo lief om 1 van de twee weg te geven.. dus intresse in het kamertje :p hahaha ik wil graag een eigen kamertje met een eigen wondertje.. als je dat nou is gewoon in een winkel zou kunnen halen :D

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff.. verveel momentje.. het is dat ik niet hoef je plassen anders had ik een test gedaan uit verveling :D

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    en wat hebben jullie gegeten? wij hadden zelf gemarineerde kipsate met pindasaus, kroepoek en patatjes..

het is hier wel erg stil vandaag! allemaal druk?

liefs,

Loes

Deel Deze Pagina