Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ik heb me zojuist opgegeven voor Moeders voor Moeders :).

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Mocht er hier ook n keer raak geschoten worden dan ga ik me er ook in verdiepen, bedoel als je wat kan betekenen voor andere moeders is dat super.. respect voor jou corina dat je mee doet..

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dankje :). Het is zo'n kleinigheid om mee te doen. Zelfs mijn vriend reageerde erg positief.
    Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg. Vanaf volgende week kan ik al meedoen! En is ook wel leuk, want als ik ze komen, of als ik de spullen krijg, kan ik weer een test doen :).

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hihi.. ja en dat vind je zeker heel vervelend;) dat je dan moet testen..

5. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Heeeeeeel vervelend :p.

Ik heb nog een kv test hier liggen. Dat is de laatste die ik in huis heb! Denk dat ik die test morgenochtend nog even ga doen ;).

Ben nog steeds zo onzeker. Vind dat je altijd zoveel hoort over miskramen, terwijl het ook altijd zo vaak wél goed gaat! Alleen dat hoor je niet. Ik weet dat het bij ons in de familie in 1x keer steeds gelukt is. Moeder geen miskramen. Broer in 1x gelukt, en zusje ook in 1x. Dus hopen :). En afwachten!

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Sophia

niks van aan trekken jij en je vriend weten wat jullie aan kunnen en of dat verstandig is. en daar gaat het om.
    Je moet doen wat jij wilt en wat jou gelukkig maakt. en als dat op jonge leeftijd moeder worden dan moet je dat zeker doen!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Hilse & Corina; Heel veel plezier morgen!! :D
    @Beebje; Ik heb mijn bevalling helemaal niet als iets naars ervaren.. Ik kijk er echt goed op terug. Heb ontzettend veel aan mijn man gehad en ondanks dat het 27 uur duurde ben ik niet bang voor de volgende keer :D Mira was 2900gr.. Ben wel geknipt(haar hartslag daalde, dus ze moest er echt uit!), maar ook daar heb ik niets van gevoeld. Zie je ook niets van terug.
    @Isa; Veeeeeeeel plezier meis :D :D

8. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    meis, heel veel plezier! fijn om een avondje samen te hebben na zo'n tijd!

@ Sophia welkom! grappig ik krijg soms opmerkingen van familie waarom ik nog niet zwanger ben terwijl ik 2,5 jaar getrouwd ben. Zal ook wel apart zijn als het zover is familie zegt hehe vrienden en werk zullen verbaasd staan (hoogopgeleiden horen natuurlijk pas op hun 30e een kind te krijgen ;))

@ Mira, wat fijn zo'n super vent! geen idee hoe die van mij het zou doen bij een bevalling...

@ Corina, Ik hoop dat je er wel van kan genieten zou jammer zijn als de angst het overschaduwt!

@ de rest, knuffel!

over mij ;) ik heb echt onwijze testdrang... ik weet ook niet waarom. probeer naar mn lichaam te luisteren en zie helaas in alles een teken. bv mn darmen spelen nu op (heb ik vaker zelfs van die vezelzakjes gebruikt ooit) maar nu haal ik het in malle hoofd om te denken dat ik zwanger ben... pfff... :(

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Isa, jeej eindelijk, veel plezier!!!:)

Ik heb me net ook aangemeld voor moeders voor moeders!!:)
    Ben wel bang dat het mis gaat. Maar heb toch maar de knoop doorgehakt:)

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Bloemmm

Had je een ruggenprik? of heb je puur natuur gedaan?
    En heb je van hechten wel wat gevoelt?
    Wel fijn dat je geen nare bevalling hebt gehad!

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Bloemmm: Bedankt :D. Wat fijn voor je dat je geen nare herinnering hebt van de geboorte van Mira. Scheelt toch wanneer je voor de 2e gaat!

IS88: Lastig he! Die testdrang en dan allemaal 'symptomen' voor je gevoel. Afwachten is het enige wat je kan doen... ;)

Hilse: Goedzo :D. Beide aangemeld voor mvm! En beide op naar een goede 9 maanden zwangerschap en een gezond kindje! Iedereen die zwanger is, zal die onzekerheid wel hebben. Ik denk er maar aan dat het ook vaak wél goed gaat :).

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb het zonder pijnbestrijding gedaan..
    Ik was veel te bang dat er iets met Mira zou gebeuren, zitten nogal wat nadelen aan de ruggenprik die de gyn/verloskundig verplicht is je te vertellen.. Na 20 uur weeën vroegen ze me of ik de ruggenprik wou omdat ze bang waren dat ik geen kracht zou hebben voor het persen. Maargoed, toen het lijstje met de nadelen kwam was ik te bang. Heb het niet gedaan.. Bij het hechten ligt je kindje al op je buik, de wereld kon me serieus gestolen worden :D Haha! Het was even een vervelend gevoel, maar pijn is iets heel anders!
    Het enige wat ik jullie mee kan geven is zo rustig mogelijk blijven! Goed luisteren naar de dokters.. en goed op je ademhaling letten.
    Ik ben niet eens naar zwangerschaps -cursussen geweest!

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Bloemmm, wat fijn dat je er zo op terug kijkt:) gelukkig een goeie ervaring!:)

Word wel een beetje bang als ik aan de bevalling denk:p
    Haha maar tzt zal ik waarschijnlijk blij zijn dat het zo ver is!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja joh, tegen die tijd denk je.. Laat het maar gewoon komen, NU!
    Haha

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaj meiden..

iedere keer denk ik weer, nu ga ik weer wat meer schrijven.. maar iedere keer komt het er weer niet van.. en al vind ik dat ongezellig en plaats ik daardoor veel ego berichtjes, toch vind ik het eigenlijk wel heel erg lekker..

gister kon ik er niet meer omheen.. een vriendin van mij uit de vriendengroep waar we op woensdag altijd mee eten maakte een opmerking.. we liepen samen op het strand en het ging over kinderen krijgen en dat zij en haar vriend (ook uit dezelfde vriendengroep) waarschijnlijk wel de eerste zouden zijn en dat ze eind dit jaar wilde gaan stoppen met de pil.. ik heb het echt geprobeerd.. de andere kant op gekeken maar kon geen ander onderwerp of antwoord op verzinnen.. OOOOOO zei ze toen.. haha volgensmij heb ik iets verkeerds gezegd, haha moet je me iets vertellen? eerst nog nee gezegd maar dat sloeg natuurlijk helemaal nergens meer op dus toen heb ik het verteld.. ik dacht echt dat ze al lang wat in de gaten had maar dus helemaal niet! haha.. nou ja het is niet anders en ik denk dat ze haar mond wel houdt..

morgen nog een dagje werken en dan is het weekend! we gaan zondag naar de gamma racing day want de vriend (uit het verhaal hiervoor) moet rijden.. jullie nog leuke plannen voor het weekend?

liefs,

Loes

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Nou ongi gaat er echt aan komen, net bij afvegen beetje donkere afscheiding.. dus kan vanuit gaan dat morgen wel ongi ben.. had m'n gevoel t vandaag goed en rest van de week fout..

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
  18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Loes; Nou ook wel fijn toch als iemand het weet in je omgeving :D
    @Liesje; Balen meis :(

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Tja baal ook wel ff.. nou ja ga verder met tempen en hopelijk volgende maand meer inzicht in wanneer ei is.. heb m afgelopen maand ook niet kunnen vinden dus kans was al klein.. zelfs al hebben we geklust mja miss dan toch niet helemaal op t goede moment

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Loes, misschien ook wel fijn idd dat iemand in je directe omgeving het nu weet!:)

@Liesje, balen lieverd!:(

Deel Deze Pagina