Nja ik zit eigenlijk nog altijd me die rotschouder, en dacht dat zwemmen wel lekker zou zijn maar niet echt dus want daar zit de meeste pijn nu mja. Buiten dat was het heerlijk en we gaan proberen om elke week te gaan zwemmen, het is ook gewoon goed voor je natuurlijk. Veel plezier met Hilse! Gaan jullie wat leuks doen of gewoon op de koffie zeg maar?
An: Wat lastig dat je zo'n last van je schouder hebt. Misschien helpt het zwemmen op den duur wel goed? Hilse en ik gaan naar het centrum (Grunn ) en daarna babywinkels op de woonboulevard bezoeken .
Ja, heel toevallig wel . We wonen beide in een dorp. Ik iets dichterbij Groningen-stad. Ik denk dat tussen Hilse en mij ongeveer 15/20 km is?
Argh, ben ongesteld geworden! Helaas dus deze ronde niet gelukt. Ik denk dat we vanwege de lange cycli hier voor te laat gemikt hebben, haha. Wat vreemd ook dat ik buikpijn had de dagen hier voor, heb ik anders nooit last van voor ongesteldheid... Op naar ronde 2 voor augustus! Misschien dat de pendels in de buurt komen, hopelijk! Wat kan ik nu het beste aanhouden? 17 augustus voor eisprong? Is zo lastig...
Hallo Allemaal, Ik ben helaas afgelopen woensdag ongesteld geworden.. De negatieve test van Maandag klopte dus wel degelijk. Merk dat mijn cyclus wat schommelt, dus is lastig om na te gaan wanneer dan mijn NOD moet zijn. Als ik van mijn gemiddeld uitga dan is het 30 dagen, dan zou mijn volgende NOD op 31 augustus zijn.. Ik moet zeggen dat ik goed teleurgesteld ben, het was voor mij ronde 7 heb zeker weten geklusd rond de ovulatie (heb namelijk een duidelijk positieve test gehad) en daarvoor en daarna ook nog eens om de dag geklusd.. "zucht"... Maar ja, we gaan maar gewoon verder he . Op naar ronde 8... Groetjes, Veetje
Beebje en Veetje, balen joh . Beide ongi geworden. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde!! Beebje: Hoeveel dagen was je afgelopen cycles? En houd je dat aan voor de berekening voor je nieuwe ronde?
@ Isabel: Ja lijkt me leuk... weet alleen nog niet hoe alles werkt en wat alles betekent maar zeg maar wat je van me wilt weten
Ja, dat lijkt mij ook wel een goed idee.. Misschien doe ik het wel Haha Wat vervelend dat jullie nu nog moeten wachten op de uitslag.. Duim voor jullie meis! Veel plezier straks met Hilse! &die test is echt super mooi Wat leuk dat jullie zo'n lol hebben gehad.. Veel plezier bij je moeder straks! Hoelang is je cyclus? Wanneer ben ik vruchtbaar, bereken je vruchtbare periode met onze vruchtbaarheidscalculator - Zwangerschapspagina Hier kan je het uitrekenen.. Balen dat je ongesteld geworden bent meis Balen zeg Hoop dat jullie de volgende ronde zwanger zijn!!
@corina en hilse veel plezier in het centrum @veetje en beebje balen dat jullie ook ongi zijn geworden @bloem fanatiek bezig dus, je mag mij ook wel helpen ik ga ook maar s nuttig bezig te beginnen met was opvouwen.. @hier wel last van ongi krampen nu.. maar meestal is dat maar 1 dag zo erg als nu..
@bloem hoop voor je dat uit blijft.. ben al aan t duimen.. zou mooi zijn voor je en dan hoop ik dat ik snel je voorbeeld mag volgen heb trouwens al met vriend besproken en besloten om deze maand te blijven tempen en toch ook ovutesten te gebruiken maar verder proberen we er niet te veel mee bezig te zijn..
Hoiii ladies! Ik ben een beetje emo vandaag..mn vriend heeft nu een nieuwe baan waar ie binnenkort voor gaat tekenen. Maar waarschijnlijk moeten we dan wel binnen een jaar gaan verhuizen omdat de reisafstand gewoon teveel is als je net een kindje hebt. ( dan ziet hij hem amper) Eerst vond ik het allemaal wel best, we wonen nu in een flatje en ik zou best een tuintje willen! Maar ik wil toch niet te ver bij mn ouders vandaan wonen(al klinkt dat misschien raar?) Helemaal niet omdat er straks een kleintje bij komt.. Sorry voor mn geklaag hoor,moet kunnen hihi Liefs xx
@Liesje; Ikzelf vind het heel fijn om ovutesten te gebruiken.. Ik merk dat het me goed doet en ik er beter mee kan omgaan als mn cyclus bijvoorbeeld wat langer is. @Ann; Ach meis, je mag best klagen hoor! Begrijp je gevoelens wel.. Ga je dan heel ver van je ouders verhuizen?
Ik ben juist heel blij met de ovulatie testen.. Kon heel makkelijk mijn ei vinden.. Heb er nog een heleboel over maar hoop dat ik die niet meer hoef te gebruiken.. Haha.. Liefs, Loes
Dankje, voelt wel ff lekker om het op te schrijven soms Ik weet nog niet waar we precies zouden wonen,maar hij gaat iig in Rotterdam werken en mijn ouders wonen in Zoetermeer.. Nou valt het misschien wel mee,maar ik zie het niet zitten om die verre reis met OV te maken straks met ons kindje erbij We zouden niet precies in Rotterdam gaan wonen hoor, maar meer richting Zwijndrecht ofzo, dus denk dat die verbinding wat minder prettig is! Gelukkig heeft het geen haast maar het zet je toch wel aan het denken
Ah wat rot meid Ik ga het voor je aanpassen op de lijst! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! Ja Leuk idee als je al een kindje hebt! Hihi zit Mira al staan hoor haha Wat vervelend dat dat zo lang duurt joh Hopelijk is alles goed inderdaad!! Mooie test! Daar mag je echt trots op zijn hihi en nu lekker genieten! Nogmaals veel plezier vanmiddag dames! Dat is net zo leuk inderdaad haha ik sla mijn tenen ook nooit over hoor Vind dat ook wel verzorgd staan! Ah heerlijk! Super dat het zo leuk was! En werken is ook fijn, weer wat extra geld is nooit verkeerd Succes en werkse dit weekend! Beebje wat jammer zeg Balen! Ik zou het inderdaad even berekenen zoals Bloem al zei en daar vanuit gaan dan. Bah, blijft gewoon vervelend.. stiekem hoop je toch dat het raak is. Heel veel succes in de volgende ronde hoop dat ronde 8 je geluk mag brengen! Ik ga je erbij zetten meis Heb je al je info al!
Ah dat is wel een goed teken hé! Ik duim heeeel hard door voor je! Ah dat is wel dubbel inderdaad meis! Ik las Rotterdam? Dat valt op zich nog wel mee qua afstand toch? Fijn dat ze jou wel bevallen! Maar jij had ze ook wat eerder besteld dan ik de afgelopen ronde Dus denk dat het toch daar aan ligt. Lees zoveel verhalen over niet positief wordende Z&K testen van meiden die ze rond dezelfde tijd besteld hebben. Hoe is het verder met je Loes?