Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden.. Heb een kort nachtje gehad hier op het circuit.. Half 1 erin, 7 uur er weer uit.. En dan achterin de caddy waar zelfs ik, en ik ben niet lang, niet gestrekt in kon liggen.. Was lekker knus! Haha.. Nu even rustig opstarten.. Vriend van ons moet op 9.40 rijden.. Ik ben benieuwd..

2. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @Bloem, wat een super nieuws meid van harte gefeliciteerd!! Het is echt een vruchtbare maand hihi, zo veel zwangerschappen! :) Helemaal leuk!

Ik ben maar weer aan het wachten voor ronde 2... haha.

3. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen!! :D

Bloem, wat leuk dat hij zo blij was! En wat leuk dat jullie al een naam weten! Wij hebben wel al iets van dit en dat vinden we leuk maar nog niets zeker haha.. Gelukkig hebben we ook even! ;)

Hier een foto update!

Een maand geleden was mn buik zo:
    01-07-2012 --- 1.jpg

En gisteren deze foto gemaakt:
    04-08-2012 --- 2.jpg

Het zonnetje schijnt hier gelukkig! vanmiddag naar mn schoonouders op de camping, Luna ook mee :) en dan eten we daar. Dus weet niet of ik er vanavond nog even ben, maar morgen als ik weer thuis ben na de echo kom ik gelijk vertellen hoe het was!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wauw Wonderwensje!!
    Wat een mooie buik al joh!!!! :D
    Veel plezier meis.. Ik duim voor je morgen.

Voor een jongen staat de naam inderdaad vast.
    Voor een meisje twijfelen we nog!

Bedankt allemaal meiden!

5. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dankje wel! :D

Heb je een gevoel of het een jongetje of meisje wordt?

6. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Trouwens, we zitten alweer bijna op de 3000 berichten! Wat gaat dat hard joh!!

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @wonderwensje dat is inderdaad zoals bloem zei een mooi buikje:D misschien een beetje een raar woord, maar vind je t dan niet 'vervelend' dat je het nu al niet meer kan verbergen ten minste zover als je dat nu zou willen..

8. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa vond ik ook heel erg! Ik heb nu vakantie van m'n werk dus vind het nu niet meer zo erg.. De mensen die ik nu zie weten het dus hoef je ook niets te verbergen zeg maar haha.. Maar ik vond het met werken heel vervelend ja! 14 augustus begin ik weer met werken en dan hoef ik het waarschijnlijk niet meer te verbergen haha..

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja kan me voorstellen ja.. wat dat betreft vind ik t ook niet zo erg dat afgelopen half jaar ietsje ben aangekomen en nu van mezelf ook n heel klein buikje he (was altijd zo plat als n dubbeltje) want ik hoop dat als dan op n moment raak is dat ik t ook nog even kan verbergen..

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zeg een meisje, manlief zegt een jongen :p
    Allebei heel welkom.. :D Het maakt me echt niet uit.

Ja!!!! Goed he!!!! :D :D

Ja dat vroeg ik me inderdaad ook af.. Want het valt serieus niet te verbergen joh!!! :D
    Zo gek hoe dat per vrouw verschilt.. Ik denk dat ik het bij deze zwangerschap ook niet lang kan verbergen. Het is toch al een keer 'bewoond' :)P) daarbinnen.. En een klein buikje had ik al, dus ben benieuwd.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn beste vriendinnetje komt vanmiddag met haar zoontje..
    Kunnen ze lekker even met Mira spelen.. :D
    Ze blijven gezellig eten, dus heb er helemaal zin in.
    Manlief heeft weer avonddienst (de laatste) namelijk!
    Zat er al tegen op om met dit stomme weer alleen thuis te zitten.
    We hebben net boodschappen gedaan, dus heb het huis gevuld met lekkere dingetjes :D

12. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Gezellig! Ik kan ook niet de hele dag alleen thuis zijn.. Ik merk ook echt nu met de vakantie dat ik soms thuis zit en gewoon weg wil! Maakt niet uit waar naar toe maar gewoon weg..

Maar ik hoef nu het gelukkig niet echt te verbergen :D blij toe want ik liep allemaal in oude shirts van toen ik zwaarder was, echt niet leuk! Zeker niet als er leukere en nieuwe dingen in de kast liggen.. Nu mag iedereen m'n toetertje zien haha!

Maar het zou inderdaad zomaar kunnen dat je het nu sneller gaat zien aan je buik! Het verschilt zo per vrouw en zwangerschap! Je ziet ook vrouwen die al 37 weken zwanger zijn en die hebben gewoon geen buik!! Dat lijkt me ook niet leuk :(

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, dat lijkt mij ook absoluut niet leuk!!
    Je wilt er toch wel mee pronken:p

14. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa nu al helemaal sinds de tweede echo zo dichtbij komt! Maarja.. Wat zouden jullie doen? Ik heb morgen m'n tweede echo, ik denk dan 10 weken te zijn.. Stel op de echo zou alles er goed uit zien, zouden jullie het dan al aan de rest van de mensen het vertellen die het nog niet weten of wachten tot 12 weken? Want ik denk niet dat als ik nu 10 weken ben ik met 12 weken nog een echo krijg, of wel?

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Volgens mij krijg je alleen 1 termijn echo, en die is tussen de 10 en 12 weken.

De kans dat het nog misgaat als je morgen een goede echo hebt gehad is zooooo klein. Ik zou het lekker vertellen als je je daar goed bij voelt. En aan je buikje te zien zullen mensen vast al een beetje een idee krijgen haha.

16. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    @ Mira, wat heb je een leuke banner ;)
    @ wonderwensje, staren er al mensen naar je buikje die nog niks durven te vragen? echt een mooi buikje!!

Ik zou het ook vertellen na mn eerste echo, als het dan mis zou gaan kunnen anderen je ook troosten. maar de kans is volgens mij klein als het er goed uit ziet op de echo.

Ik ben misselijk en heb weer last van maagzuur bleh... geen teken van ongi maar voel me ook niet zwanger. vorige cyclus werd ik ongesteld na 22 dagen en die zijn nu verstreken, vind het dus best spannend. Ik hoop dat ik kan wachten tot za met testen (en dat ik nog niet ongesteld ben ;))

17. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    en even voor de leuk, dit is het 3000e bericht :D:D:D

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    bijna! jij had 2999
    en ik de 3000!

19. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Oei spannend!! Ben benieuwd... wie weet is het ook raak haha iedereen word hier opeens zwanger zo leuk allemaal lekkere vruchtbare maanden haha.. :D

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey Dames

Het is me ook eindelijk gelukt met een banner in mijn ''handtekening'' te zetten het lukte me eerst niet was al verkeerd bezig haha... ik heb mijn cyclus neer gezet op 34 anders waren de cijfers weg de vorige was al vrij snel 21 dagen ben echt heel benieuwd wat ik nou weer voor cyclus zou krijgen ''of we hopen natuurlijk op een wonder'' zwanger zijn :D:D:D!!!

Deel Deze Pagina