Na een geslaagd weekend weer lekker thuis.. Was echt top in assen en het weer was een stuk beter als hier.. Nu maar is lekker mijn huispak aantrekken en dan zo maar is een wasje aanzetten.. Het is trouwens wel stilletjes hier! Hoe was jullie dag/ weekend? Liefs, Loes
Zag het ja. Maar als je bij zwanger worden clubs kijkt staat reacties teller anders en daar had ik naar gekeken
Ik heb eindelijk ook door hoe de banner werkt (met dank aan de handige instructie video) leuk zoverl positieve berichten met veel roze . Kan niet wachten om te testen nog een week wachten. Mn borsten doen geen pijn maar mn tepels wel heel raar. Meestal heb ik pijnlijke borsten vlak voor mn menstruatie maar dit voelt anders... heb net een week buikgriep gehad dus wat gevoel in mn buik en misselijkheid etc gooi ik maar op die griep.... Succes weer voor iedereen
Haha, dat had ik ook ik kreeg hem er eerst ook niet op hem hem sinds vandaag ook pas staan, maakt het wel leuker zo'n banner Duurt niet lang meer over een paar dagen mag je testen ben heel benieuwd kijken over er nog meer zwangere dames bij komen haha... ik moet helaas nog een tijdje wachten... dan duurt wachten lang zeg haha..
Ik vind wachten ook lang duren hoor en die testdrang daar kan ik ook bijna niet mee omgaan. afgelopen vrijdag een testje gedaan, week voor NOD. natuurlijk komt er geen streepje, kan mezelf wel voor mn kop slaan :x ik hoop dat ik nu tot zaterdag kan wachten....
Testdrang is inderdaad zo stom.. Ik kan mezelf ook nooit tegenhouden! Je wilt zo graag een streepje zien! Ik gun het jullie allemaal zo erg.. Ga duimen tot mijn duimen erbij neervallen!!!!!
Hallo meiden! Inderdaad een vruchtbare periode hier . IS88: Zaterdag kan je testen? Volhouden meid!! Love: Jammer, nog een tijdje wachten. Maar wel nieuwe kansen! Sophia: Fijn dat je een banner hebt . Alweer wat beter van je buikgriep? Loes: Fijn weekend gehad dus! Ik druk met werken. Gisteren en vandaag en morgen en di nog. Allemaal van half 8 tot 4. En best druk op de afdeling. Na dinsdag ben ik 5 dagen vrij, dus nog even volhouden . Moeten we vanaf de 3000 reacties een nieuw topic? Dan moet de lijst ook even mee.... Handiger als Isabel dat doet? Weet niet hoe ik die lijst in een nieuw topic ga krijgen .
Ik ben echt test verslaafd. Dacht vanochtend ook van je weet t nooit ik doe gewoon een test en uiteraard was ie niet positief haha... Kom net terug van vrienden en zij is nu zwanger... sta ik daar in een baby kamer.... kan me dan echt moeilijk beheersen. Ik haat onzekerheid...
Nou laat ik het hopen.... maar ik ben bang dat ik echt buikgriep had. Ben nu va die griep af maar ben wel af en toe misselijk en buikpijn. Maar we zullen zien hoop dat ik niet ongi wordt