Wonderwensje hoe heette die babykamer ook alweer, die jullie op het oog hadden Die vond ik ook heel mooi... Ja, Ja.. Ik zit nu al babykamers te kijken! Hahaha
Hahah doe ik ook al hoor Heb een hele leuke gezien bij babydump.. Alleen wel 900 lichter dan Is niet eens de duurste!
Haha, ik heb de Babypark echt om de hoek zitten.. Heel heel heel slecht voor mijn portemenee Morgen heb ik visite, dus ik ga er Woensdag eens heen!
Dag Dames! @Bloem, van harte gefeliciteerd meid!! Geweldig dat je zwanger bent! Geniet ervan zou ik zeggen! @Is88 en Wolfje, succes met het afwachten.. wanneer gaat er getest worden, komende zaterdag?? Hoe is het met de andere meiden?? Hier gaat alles zijn gangetje.. heb voor deze maand maar een thermometer gekocht om te gaan temperaturen.. Eens kijken of we daar wijzer van worden :S.. Groetjes, Veetje
Nou meiden mijn broertje is vanmiddag geboren, de bevalling ging heel snel. Alleen de nageboorte kwam er niet uit, dus de vrouw van mijn vader heeft veel bloed verloren en moest ook nog geopereerd worden. Maar alles gaat nu gelukkig goed met haar en met de kleine ook. Het is echt een schatje, ben al helemaal verliefd haha. Heb hem al een flesje gegeven echt super!
Dankjewel!! Haha ja hij is echt heeeel klein zo schattig. De gynaecologen zeiden dat het een zwaar groot kindje werd, maar dat was hartstikke fout.
Hoi Luffy, Van harte gefeliciteerd met je broertje! Dat ie gezond op mag groeien!! En nu ga jij zorgdragen voor een neefje/nichtje voor hem?! Leuk!! Groetjes, Veetje
luffy gefeliciteerd met je broertje.. Zo zie je maar dat artsen ook niet alles weten hadden t mooi fout dus met de grootte.. Ga nu weer.. lig half te slapen op de bank.. nog steeds heel moe..
Luffy gefeliciteerd! Meiden ik ga me bedje opzoeken.. Ik denk niet dat ik er morgen ben.. Moet werken en 's avonds ook al plannen maar misschien kijk ik nog even via mijn telefoon.. Spanning stijgt wel zo aan het einde van mijn cyclus.. Liefs, Loes
Luffy gefeliciteerd!! @hier al misselijk vanaf eind vd middag, zo balen Denk dat ik nog wel boven de pot terecht kom....
Zo, meiden ben ik weer even.. Heb het topic een beetje doorgelezen haha wat lief dat jullie mij missen! Ga zo even inhoudelijk reageren
Natuurlijk missen we je Isaaaa @Hilse; Ik heb het ook met vlagen.. Vervelend he! Was vanavond de fles aan het geven en werd toch misselijk! Ik dacht echt; Sh*t!? Mira is een hele slechte drinker en zonder haar melk slaapt ze echt niet.. Zat ik daar hahahaha
Leuk Fijn dat het gezellig was. En leuke dingen gekocht! Voor herhaling vatbaar dus?! Wat leuk meis! Spannend hoor Super leuk ook met die buikbanden! Wat voor heb je besteld? Ja! Even lekker samen weer. Echt fijn! Hij heeft het heel erg naar z'n zin gehad maar is wel blij dat hij weer terug is, en ik ook natuurlijk En verder gaat het wel oke hier hoor! Lief dat je het vraagt! Shit, volgens mij ben ik vergeten je op de lijst te zetten Heb je nog even alle gegevens? Dan zet ik je erbij! Ik zou denk ik gewoon wachten tot 10 augustus (als dat lukt haha) Ah heel leuk!! Echt een lieve manier om het mooie nieuws te brengen! Helemaal super Lijkt me ook geweldig om te zien! Wauw je buikje groeit echt al mooi zeg Ziet er prachtig uit! Heel spannend inderdaad! Hoop dat het iets goed mag betekenen voor jou! En dat je zaterdag een mooie test mag laten zien hier! MOOI!! Leuk om het ook zo te zien in letters hé Word het ook weer wat echter van haha Ik ga het voor je aanpassen! Heel erg fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad Super nieuws!! Hoop voor je dat de cyste niet groter wordt! Maar dat overschaduwd het mooie kloppende hartje en groeiende kindje natuurlijk niet Heel blij voor jou!
Gefeliciteerd met je broertje Wauw wat leuk! En ook heel bijzonder dat je kindje qua leeftijd niet veel zal schelen!
.................................... Bekijk bijlage 265310 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 7 augustus - Chaotic (21 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: 8 augustus - IS88 (24 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 augustus - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 11 augustus - Loes1990 (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 12 augustus - Tiraa (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 16 augustus - Christina89 (23 jaar) Ronde 3 na MK, eerste kindje NOD op: 16 augustus - Yasminn (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 25 augustus - Liesje88 (23 jaar) Ronde 3 na VMK, eerste kindje NOD op: 1 september - xDoo (19 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 6 september - Beebje082011 (22 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: Onbekend ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Isabel Olivia (22 jaar) ................................................. ♥ ZWANGER ♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON/Dochter/Verrassing - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: +/- 5 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Amann: 7 augustus - Controle verloskundige - Hilse: 10 augustus - Echo - Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders - Luffy90: 16 augustus - Intake verloskundige - Wonderwensje: 22 augustus - Controle verloskundige - Corina1989: 30 augustus - Eerste echo - Corina1989: 31 augustus - Intake verloskundige - Bailey07: 31 augustus - Combinatietest - Bloemmm: 31 augustus - Intake verloskundige - Roosje24: 10 september - 20 weken echo - Wonderwensje: 13 september - Controle verloskundige - Wonderwensje: 13 september - Echo i.v.m cyste - Bloemmm: 15 september - Eerste echo - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige ................................................. ♥ BEVALLEN ♥ ................................................. Wonderwensje en Bloem, heb jullie afspraken aangepast Zijn er verder nog dingen die ik over het hoofd gezien heb?