Haha gekkerd.. Dat maakt bij mij echt niet uit.. Dan test ik net zo goed met middag urine hoor, niemand of niets die me tegen kan houden Ik wil je niet op ideeën brengen Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad meis! En natuurlijk ook ontzettend leuk dat ze zo enthousiast reageerden! Oh wat erg joh van die moeder.. Het ligt dan in een keer heel dicht bij elkaar inderdaad.. Hele vreemde gedachte Veel plezier bij je oma vandaag! *Knuffie* Dankje!! Ja dat kan best een eisprong zijn! Ik voelde 'm ook duidelijk de afgelopen maanden. Veel plezier bij de apenheul vandaag Nou mij niet gezien Vind dat toch te speciaal en privé om met heel Nederland te delen.. Haha Spannend meis!! Lekker geslapen Lieverd? Jeej lekker vrij! Geniet ervan! Laat je zo even weten hoe het ging
Isa, het ziekenhuis belde net dat ze mn echo verzetten naar 17-09 Zou je dat even kunnen veranderen (baal baal baal )
@ Bloem, nee je brengt me niet op ideeen hoor. Ik heb nog steeds de overtuiging dat ochtendurine beter is (weet niet hoe ik er vanmiddag over denk ) Hier ook een 'vrije' dag, woensdag is mijn studiedag en ik moet echt hard aan mn scriptie gaan werken, maar geen zin :S vanmiddag nog wel even naar de pedicure, hebt best veel last van eelt, dus een bezoekje is wel fijn! iedereen fijne dag en/of werkse!
@corina; mijn vriend wilde in het begin van onze relatie ook niet in de toekomst gaan trouwen maar over de jaren heen is hij van gedachte veranderd haha. Geniet van je vrije dag! Wat doet Moeders voor Moeders eigenlijk precies? Ik vind Babyboom wel leuk en speciaal om te zien maar ik zou er denk ik ook niet aan mee kunnen doen. Ik vind het al erg om op de foto te komen staan, laat staan op tv @chantallcindy; hopelijk gaat de week een beetje snel voorbij voor je!
Bloemm: Mooi rijtje testen . Leuk is dat he! IS88: Fijn dat je je vanmorgen hebt kunnen inhouden met testen . ChantalCindy: Wachten duurd idd lang! Weet er alles van... Zo, ik heb de boodschappen weer in huis. Even afgewassen en stofgezogen. Hoor net van Hilse dan MvM daar weg gaat. Dus heb mijn plasje klaar staan .
Goed zooo !! Sins net ook drang om alvast testen te halen maar ik ken mezelf dan ga ik ze ook gelijk gebruuken... Heb jij al klachten? Vandaag heb ik nergens last van ben dus bang dat t deze maand niks word
Manlief is om 14.00 thuis dus dan ga ik even lekker naar Babypark.. Wat ideetjes op doen Hij is ervan overtuigd dat het een jongen is en ik ben ervan overtuigd dat het een meisje is.. hahaha
Voornamelijk moeheid en af en toe misselijk. Maar ook geen tekenen van ongi. frustrerend dat lange wachten, heb nu zoiets van of een pos test of per direct ongesteld...
Moeders voor moeders is net geweest. Heb 2 lege kratten gekregen en kan ik vlakbij inleveren Armbandje gekregen en boek en sleutelhanger en tijdschrift + wat foldertjes. En de test natuurlijk! hihi Ze is nu bij Corina hahah
Zo, MvM is geweest. Super leuk bezoekje . Eerst een mooie test! En dan nog een leuk tijdschrift en armband. En daarna nog een mooi boek! Ze vertelde nog dat er hier in het noorden veel tekorten zijn aan deelnemers. Ben ik nog dankbaarder dat ik mee kan doen . En heb een supermooie test gehad . Bloemmm: Leuk om naar babypark te gaan!! Alvast veel plezier .
hoi dames ben vandaag ongi geworden.. jammer.. voelde het gister al aankomen maarja hop naar de volgende ronde en hopelijk nu wel goed klussen zal even mijn banner aanpassen en kijken wanneer mn volgende nod is bahbah heb zon buikpijn pfff