Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Beebje; was vergeten op jou te reageren sorry!
    Je hebt ook geen makkelijke zwangerschap gehad en het is logisch dat je daardoor bang bent hoor! We zullen je er doorheen slepen hier, beloofd :D
    @Is; Balen meis.. :( Hoopte zo op een knaltest!
    @Aman; Leuk zeg! Dolfinarium! :D

2. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @Bloem, ik hoop het! Dat zou heel lief zijn hihi ;)

Iedereen bedankt voor de stemmen nog!
    @Isabel, dankje, het is een hele blije foto... het is een kopie van zijn pappa!

@Aman, leuk! Nooit geweest nog! Misschien een leuk uitje als de kleine iets groter is.
    Bloem, wat doe jij al voor activiteiten met de kleine? Ik vind 1 jaar nog net iets te klein voor de meeste dingen, maar wil er wel op uit. Jouw meisje is net iets ouder he?

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen dames :).

Bloemmm: Ik zal je blog straks ook nog even lezen! Ben benieuwd :).

Isabel: Wat een vervelende periode voor jullie nu :(. En ik denk inderdaad dat de man hier heel anders in staat als de vrouw. Bij ons net zo. Marc zei steeds, gewoon afwachten. Maar ik wilde het liefst zsm zwanger worden en ook gelijk testen.
    Ik hoop dat de tijd vliegt voor jullie en dat jullie er weer volop voor kunnen gaan! Wie weet helpt deze periode van rust wel. Zal voor jullie duimen zodra jullie weer van start gaan :).

Wonderwensje: Wat leuk idee, met het tshirt! :D Zal iedereen goed verrast zijn hihi.

Lelievandalen: Ik ben verpleegkundige en werk op een chirurgische afdeling in een ziekenhuis.
    Wat stom dat je juist na een etentje misselijk bent!!

Sophia: Jammer jammer :(.

IS88: Jammer zeg. Nou, hopelijk dan straks tijdens jullie vakantie raak ;).

Amann: Bij jou schiet het ook al op zeg. Alweer 22 weken!! Leuk, dolfinarium! :D

Hier vannacht heerlijk geslapen. Vanmorgen begonnen met het plassen in de maatbeker. Wel even gek hoor hihi.

En ik voel me nu ook een beetje verdrietig :(. Ik heb de moeder van vriendin gemaild over mijn paard. Zij zou evt. mijn paard willen kopen. En ik had vanmorgen mail terug met nog een aantal vragen. Die heb ik weer beantwoord, maar dan met een enorm rotgevoel :(. Ik weet dat het het beste is voor paard, maar heb er wel een band mee. En om op deze manier over paard te mailen, is best moeilijk. Maar mijn gevoel zegt dat het wel goed is... Even afwachten nog.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @beebje; We hebben een zwembad dichtbij en een kinderboerderij! Uhmm.. We zijn al een keer naar Artis geweest (Mira is dol op dieren!) en ja, voor de rest doe ik eigenlijk alles met haar! Winkelen of met een vriendin afspreken ook.
    @Corina; Heel begrijpelijk hoor meis.. Natuurlijk heb je er een band mee! Dat zal vast heel moeilijk voor je zijn!

5. lelievandalen

30 jul 2012
    11
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    IS&Sophia, vind het echt rot voor jullie. Met al die kwaaltjes zou je wel denken dat de test positief zou zijn!

Corina, het is heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind om je paard weg te moeten doen! Mag ik vragen waarom je het weg moet doen?

Oh, verpleegkundige. Ik vind het altijd zo knap als mensen een geneeskunde studie hebben gedaan en afgerond! Ook omdat de studie heel lang duurt of viel dat wel mee?

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Lelievandalen: De opleiding tot verpleegkundige is 4 jaar. Het is een MBO opleiding, geen geneeskunde ;).

Mijn paard zal ik moeten verkopen, omdat ik tijdens de zwangerschap en hierna geen tijd heb voor paard. Vl werkt veel (eigen bedrijf), waardoor ik weinig vrije tijd heb zonder de kleine. En dat vind ik oneerlijk richting mijn paard. Ze heeft dagelijks aandacht nodig en geniet hier zichtbaar van. Denk dat ze beter af is op een ander plekje.
    En nu ik veel bezig ben met mijn zwangerschap, heb ik al minder prioriteit/behoefte om naar paard te gaan :(. Vind ik erg jammer, maar in mijn hoofd ben ik veel meer bezig met de toekomstige kleine.

Ik vanmorgen al een heerlijk stapritje buitenom gedaan met paard :). Was erg fijn. Vanmiddag komt mijn zusje even op visite.

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @ wonderwensje: leuk idee dat t-shirt:D
    @ is88: ja balen he
    @ corina: ja blijft moeilijk he, afscheid nemen van je beste paardenvriend..
    @hilse en bloemm: nog steed erg last van misselijkheid?

@hier, last van een verstandskies en trekt door naar me oor.. niet prettig

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Balen van je verstandskies zeg liesje!
    Ik heb het met vlagen, het komt en het gaat.

9. lelievandalen

30 jul 2012
    11
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lijkt me wel lastig, maar inderdaad wel het beste voor je paardje. Misschien komt ze op een plekje waar je haar af en toe nog kan bezoeken?

Veel plezier met je zusje!

10. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hee meiden,

Vandaag in Babypark in Gouda geweest en zo'n leuke box gezien :D helemaal me wauwie!! Vanavond even m'n oma erover bellen..
    Daarna nog ff naar babydump geweest, morgen gaan we alles bestellen :D leuk leuk..

Nu gaan we lekker naar het pannenkoekenhuis met m'n ouders!

Xx

11. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Ja eindelijk over de helft haha,nu gaat de tijd wat sneller voor mn gevoel :p

Wonderwensje: Leuk is dat shoppen he! Hebben jullie veel leuke dingen gezien bij de babydump??
    Ik vind het echt super winkels!!! alleen babydump zit wel wat ver van mn huis dus ben ik er nog maar 1 keer geweest..

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kom zo als Mira in bed ligt en ik gegeten heb lezen en reageren hoor meiden.
    Mn schoonouders waren hier..

13. christina89

christina89 Niet meer actief

@ isa hier gaat alles goed hoor
    voor mijn gemoedstoestand even wat minder actief op het forum
    en ook nog veel vakantie aan het vieren en vandaag weer even gewerkt
    en voor het eerst de kleine man vast gehad en fles gegeven

trouwens klopt mijn nod (14 aug) niet in het lijstje maar laat die paar dagen maar zo staan hoor :p

14. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Shit man balen!
    Maar ja ongesteld ben je ook nog niet toch?
    Jeetje dat is wel heftig ja, afscheid van een dierenvriendje is altijd pijnlijk, maar soms moet je een besluit nemen wat het beste is voor t diertje :(

Update van hier :

Ik denk dat me ongi komt, heb zulke krampen elke keer, dus denk einde oefening :(

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat leuk!! Babyshoppen is zo fijn he! :D
    Ben nu wel benieuwd naar de box, show je 'm even (linkje?) :D

Eet smakelijk, je bent vast al uit gegeten :p

Woehoe! Al over de helft!! :D

Fijn dat alles goed met je gaat meis!

Oh nee he... Ik hoop het niet!! Het kan natuurlijk ook te maken hebben met een zwangerschap he! Positief blijven denken..
    Ik duim heel hard met je mee!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hé mijn banner doet het niet zie ik..
    Er is een service probleem op Lilypie :p

17. wolfje89

Ik hoop het zelf ook niet, het is echt met momenten, vooral smiddags op me werk krijg ik krampjes.

En ik voel ze nu wel echt.
    Dus hoop dat het mijn bm is die oprekt ofzo..
    Op me werk ben ik ook echt gigantisch moe elke keer gapen denk dat ik vandaag wel 30 keer heb gegaapt..:$
    Maar ja ik weet dus niet echt of ik dit bij vorige cyclussen ook heb gehad..!
    en koppijn! GRR

18. wolfje89

Haha ik zie het ook.
    Zal vanzelf wel weer goedkomen toch?:D

19. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik zou zo graag mee willen doen, maar helaas vriendje lief niet :(
    JAMMER haha.. anders had ik zeker mee willen doen :D!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh jammer xxlove!!!

Deel Deze Pagina