Nou zijn broertje en vriendin weten het ook.. Kwamen hier eten dus toen ook gelijk verteld.. Kwartje viel niet gelijk bij zijn broertje.. Haha.. Hadden het echt niet verwacht.. Ben helemaal happy!!
Ja, even proberen dan maar Komt wel goed! Haha ik ga zeker eerder mijn bed opzoeken.. Gaat het weer een beetje met jou meis? Komt me niet bekend voor gelukkig! Hopelijk heeft het gewon toch met mijn ritme te maken.. Lief dat je meedenkt! Ah dat snap ik wel Bah, je wacht ook al echt een tijd nu en snap dat het soms confronterend moet zijn. Willen jullie nadat jullie een jaar bezig zijn naar de huisarts of dat niet? Super dat jullie gewoon doen waar jullie zelf achterstaan Dat is echt het aller belangrijkste! Haha en heel fijn dat je zo blij bent met je vriend, gelukkig zijn in je relatie is echt prioriteit nummer 1! Haha dat MOET je ook gewoon leuk vinden Of zijn zij meer traditioneel? Trouwen etc? En wil je vriend nadat het nieuws bekend is bij jou komen wonen of wachten tot de baby er is? Ja Klopt! Mijn schoonouders zijn allebei echt ontzettend lief! Weet zeker dat het een super leuke oma en opa zullen zijn! Wat lief dat je het vraagt! Met mij gaat het wel goed.. ik weet nu niet precies op welke dag ik in mijn cyclus zit en dat geeft me wel rust op een bepaalde manier.. even niet zo intensief ermee bezig zijn. Ik weet wel dat ik binnenkort ongesteld ga worden en dan gewoon even lekker NIKS Natuurlijk wil ik het super graag, en denk ik soms weer van hm misschien toch nog ovulatietesten gebruiken maar ik ga het gewoon niet doen. Als ik straks weer een positieve test heb en mijn vriend is er niet dan gooi ik ze allemaal uit het raam denk ik haha Ik hoop toch dat het WEL raak is voor jou! Je weet maar nooit! En ben heel benieuwd naar je testje, laat je het hier gelijk even weten?! Ik duim in ieder geval voor je! Ah wat SUPER Loes Helemaal geweldig dat ze zo leuk reageerde! Hoe is het nu verder met jou? Had je het idee dat het raak was deze ronde, last van klachten en symptomen? Hmmmm lekker hoor! Hier lekker patatjes bestellen met een kipcorn ofzo heel erg zin in vet eten
Ik had echt geen idee.. Bijna geen klachten, testte puur voor de vakantie.. We gaan nu niet naar Frankrijk maar blijven in Nederland.. Nu met vlagen misselijk en moe.. En tja.. Dat was daarvoor ook wel maar niks achter gezocht.. De knaltest vrijdagochtend was een complete verassing!
Ja gaat wel weer! Alleen heb ik vanmiddag naar me vriend gesmst dat ik ECHT het gevoel heb zwanger te zijn ik geloof die test niet... Ontkenningsfase hahahaha! Ondanks de menstruatie krampjes. Ik heb stokbroodjes met aioli en pesto gegeten.. makkelijk maar lekker! Hmmm
Wat bijzonder he Soms heb je rondes dat je echt van alles voelt en dan als het raak is.. haha, geniet ervan! Super mooie test gehad dus! Ben nog steeds benieuwd naar een foto! Heb je ook helemaal geen last gehad van steekjes in je onderbuik? Maar je bent natuurlijk ook nog niet ongesteld he! Heb je altijd krampjes voordat je ongesteld wordt? Ik heb zelf altijd als ik krampen voel WEET ik gewoon dat er ook bloed is Toen ik zwanger was had ik krampjes zonder bloed..
Nou meestal heb ik alleen kramp als ik inderdaad bloed, nu heb ik al vanaf vorige week zaterdag krampjes, eerst niet zo erg, nu erger, maar af en toe om de 3 uur ofzo een kramp.. heb ook 'onderzoek' gedaan na het douchen, en mijn baarmoedermond ligt nog heel erg diep maar hij voelt wel open, de afscheiding is wit lotion achtig.
Ik voelde wel dingen maar dacht nou het zal wel weer niet.. Nu vooral 's avonds plopjes in mijn onderbuik.. Grappig gevoel..
Nou, wat ze zeggen over een tweede zwangerschap is helemaal waar! Dit moeten jullie even zien hoor.. Kijk dit was mijn buik bij Mira met 13 weken en 2 dagen:
Het blaast gewoon op in de avond! Heel gek.. Het is ook kei en keihard.. Mijn man zegt als dit zo doorgaat halen we de eerste echo niet, dan ziet iedereen het al eerder
Haha dankje! Dat beloofd nog wat dit keer, straks heb ik met 20 weken al zo'n toeter als dat ik met 37 weken had
@Bloem, wow, zo zichtbaar al! Mooi hoor Wist niet dat ze dat zeggen van een tweede hahah, dan word ik echt hugeee. Ik ben ook benieuwd hoe zwaar het gaat zijn met een dreumes die dan zal rondlopen... en dan als de kleine geboren zou worden, met alle voedingen etc. Kan me herinneren dat ik met mijn zoontje echt hélemaal geen tijd had voor mezelf, ik vergat soms zelfs te eten omdat ik de hele tijd met hem bezig was. Ik krijg het soms benauwd als ik erover na ga denken dat ik het moet gaan combineren, vooral de aandacht verdelen lijkt me moeilijk. Moet er maar niet te veel over nadenken...... het blijft toch altijd aanpassen als er een kleintje bij komt, wanneer dan ook. Ben nog steeds een dekbedset aan het zoeken maar ik vind niks leuks. Iemand tips voor mooie?
Lenalux ofzoiets zo heet een winkel hier in de buurt is wel een dure winkel wel super mooi! weet niet of t precies lenalux is hoor maar zoiets
Had je gekeken op de Zara webshop die ik je gaf? Zat daar niks bij? Wauw bloem Je hebt echt al een buikje hé! MOOI!!!