Ja ik vind het maar vreemd, ik heb normaal zo'n platte buik en bij Mira duurde het eeuwen voor je echt iets kon zien. Haha Oh ja, ik zou ook even naar de huisarts gaan meis! Omdat je zo moe bent.. Kunnen ze misschien even bloed prikken?
Snap ik Maar je buikje is er echt al hoor! Lijkt me ook lastig om te verbergen! Ik ben niet meer gaan slapen vanmiddag en voel me wel weer wat beter.. ga deze week echt een beetje meer ritme creëren in het slapen/opstaan. Als dat niet helpt ga ik sowieso naar de huisarts ja! Was even het lijstje aan het bekijken maar zal ik Chaotic er dan even afhalen? En als ze weer komt kletsen kan ik haar er zo weer opzetten.. want haar NOD is allang verstreken inmiddels..
Ik denk dat ik even ga kijken waar ik nu zit in mijn cyclus haha ben toch wel een klein beetje benieuwd
Hee meiden! Sorry dat ik al een tijdje niks van me heb laten horen, zal even kort uitleggen waarom, op het moment dat ik mijn nod nog door moest geven bleek ik al zwanger te zijn, dit is helaas al vrij snel mis gegaan, en hoewel het normaal is dat het in de eerste 12 weken mis kan gaan, heeft het toch een behoorlijke indruk op me gemaakt. Dus vandaar heb ik een stapje terug gedaan. Ik wil bij deze wel nog even alle zwangere dames feliciteren met hun zwangerschap! Geniet ervan meiden, jullie hebben het zo verdiend! Berichtje van Chaotic op Facebook! Ze wou dat ik het even aan jullie doorgaf..
Haha ja indd, ja ze zijn wel traditioneel. Volgens mij zijn er maar weinig mensen in zijn familie die eerst een kindje kregen en daarna trouwden. Maar goed we hebben een huisje gekregen, krijgen woensdag de sleutel waarschijnlijk en dan is het de bedoeling dat hij na de 12 weken langzamerhand bij mij in komt trekken. We gaan dit echt ons huisje maken meteen. Wat fijn dat je leuke schoonouders hebt! Vinden zij het niet erg als jullie eerst een kindje krijgen voordat jullie trouwen?
Wauw echt Wat super zeg! Gaan jullie nu via de woningbouw huren? Wat voor huisje is het? En waar?! Stond je al lang ingeschreven of heb je urgentie gekregen? Want nu huur je particulier natuurlijk toch? Ik denk dat ze wel aan het idee moeten wennen, maar ze zijn zelf niet zo ontzettend traditioneel dus dat komt wel goed!
Help! Mijn cyclus is onregelmatig nu heb ik deze maand met ovu testen mijn ei gevonden hoelang na mijn ei kan ik nu testen?
Nou, meiden zit alweer op CD 27 Dat gaat snel! Cyclus varieert tussen de 27 en de 33 dagen dus verwacht elk moment ongesteld te kunnen worden.. En zo gaan de maanden wel lekker snel hoop ik!
Haha ja ben er echt blij mee, ja gewoon via de woningbouw sta al een aantal jaren ingeschreven! Het is bijna in dezelfde buurt als waar ik nu woon. Het is weer een 3 kamer woning, alleen wat goedkoper. Echt een last van mijn schouders, vooral omdat ik ook niet werk op het moment en me studiefinanciering weg valt binnenkort dus dan konden we het particulier echt niet meer betalen. Nouja dat lukte dan nog net, maar houden we bijna niks over. En binnenkort krijgen we natuurlijk nog veel extra uitgaves! Haha ooh dat scheelt, willen jullie trouwens nog wel gaan trouwen voordat jullie een kindje krijgen? Of is het voor jou en je vriend ook niet zo belangrijk?
Haha terwijl ik aan het wachten was tot ik eindelijk mocht beginnen maakte ik mezelf al elke maand gek. Ik vond het zo verschrikkelijk zwaar om zo graag iets te willen maar het niet zelf in de hand te hebben. Ik hoop stiekem dat je alsnog gewoon lekker snel zwanger word hoor. Zonder de ovulatie testen en het gestres en dat je dan lekker mag genieten van je zwangerschap
Ik heb twee weken na mijn positieve ovu test knal positief getest.. ik zou in principe 16 dagen aanhouden..
Oh wat super zeg! Je moet maar foto's maken als het af is hoor Ik ben super benieuwd! Wat ga je nu trouwens doen als je stufi stopt? Krijg je een soort uitkering of? Nee, wij willen het liefst wel trouwen voordat het kindje er is! Is ook allemaal mogelijk dus dat scheelt wel.. Maar we moeten even kijken hoe of wat als het zover is! Ik vind het eigenlijk een opluchting Haha. Alhoewel.. als de kans er was dat we wel een kansje zouden hebben dan zou ik helemaal geen pauze willen haha. Dat is heel lief van je Echt waar! Ik durf dat niet te hopen en ik denk ook echt niet dat het gaat gebeuren. Ik wil nu wel het liefst zo snel mogelijk ongesteld worden zodat het voor mijn gevoel alweer een beetje sneller gaat allemaal.. Hoe is het nu verder met jou? Heb je last van symptomen of voel je nog niet zoveel?
Loes mooie testen hoor Mag je zeker trots op zijn! Denk alleen wel dat je al wat verder bent dan je banner..
Dan denk ik dat je NOD gister was 14 dagen erna ongeveer.. dus zou betekenen dat je 4 weken en 1 dag zwanger zou zijn. Maar je weet het natuurlijk nooit precies!