Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ben trouwens ook nu pas bezig met me zadel te verkopen, kon er geen afscheid van nemen hihi.. maks neemt toch ruimte in beslag en als r n kleine komt wil ik liever wat extra ruimte.. t zadel staat op n rommelkamertje wat dan waarschijnlijk babykamer word..

2. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begon rond mn 11e te rijden, maar nooit echt wedstrijd gericht.
    Veel op de manege, maar op den duur mee moeten stoppen.
    Sinds kort rij ik nu weer, en moet ook wedstrijden starten, dus dat doen we dan maar.
    Zodra ik 1 wp dressuur heb, ga ik springen, want daar voor rij ik dit paard.

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Beetje zelfde verhaal als mij haha!:)
    Ik ga dinsdag weer testen als ik dan niet ongi ben.
    En anders vind ik t wel erg vreemd.

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ja heel raar... ben wel stiekem blij dat ik niet de enige ben:p heb jij ook 'zwangerschapsverschijnselen'?

5. wolfje89

Had ik wel nu niet meer alleen heel veel honger elke keer en dan echt duizelig worden... meer niet, ja wat blauwe adres op me borsten en bovenbenen jij?

6. wolfje89

Ojaa en meestal heb ik voor nod zon onderhuise puist, die heb ik nu ook niet hahaha! RANZIG!

Lieve meiden wat gaan jullie vanavond eten met dit mooie weer?
    Wij gaan aan de macaroni.. blegh maar ja had het al klaar liggen vriendje wilt calzone bestellen, wel verleidelijk maar nee!:p

7. wolfje89

Oja vergeet nog te melden dat ik wel t gevoel heb alsof de ongi komt de krampjes enz maar die heb ik al vanaf vorige week zat..
    en tintelingen in me hoofd heel vreemd..

8. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Isabel, jeetje meid! Wat een verhaal :O!! Ik zou er inderdaad ook heel erg van zijn geschrokken. Vreselijk wat voor mensen er toch zijn, overal wat achter zoeken en overal problemen van maken, waar bemoeien ze zich mee! Dat soort mensen moeten nou geen kinderen krijgen, zo verpesten ze alleen het karakter van een kindje :(. Hopelijk ben je een beetje bijgekomen van de schrik! Was het nog gelukt die vriendin op te halen?

Wolfje, Sophia, spannend zeg! Snap zeker wel dat jullie het gevoel hebben dat je lichaam je voor de gek houdt, nog even geduld :).

An, ja hier ook heerlijk weer! Misschien straks nog even naar de ijssalon :D. En volgens internet wordt het alleen maar mooier! Toch nog voordelen in Limburg wonen ;).

Loes, leuke reactie van je schoonouders! En wat fijn dat ze jullie een weekje vakantie geven! Dat zou ik ook wel willen ;).

Bloemmm, mooie buik hoor! Na al die leuke tests van iedereen en buikfoto's die steeds tevoorschijn komen is het toch wel lastig om mijn banner aan te kijken hoor :(. Wil ook!!

Hier, moest eigenlijk vanavond werken maar omdat het zo warm is buiten (en dus rustig in de bios ;) ) ben ik afgebeld! Lekker een avondje vrij :). Even kijken of ik misschien dan met mijn ouders naar de bios kan, om te kijken ipv werken :p. Heb de film intouchables gezien en hij draait nog steeds, vinden mijn ouders wel leuk denk ik. Kennen jullie hem? Echt het kijken waard!!

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Lekker een ijsje heerlijk! :p
    Hier vanaf half 2 in de zon gelegen tot net! weer beetje bruiner haha. :p
    Ja Limburg zit je goed voor het mooie weer meestal. :D

10. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik heb ook krampjes maar niet zo erg als bij mn ongi... en heel veel hoofdpijn. Mn buik is ook beetje opgeblazen maar weet eigenlijk niet of ik dat altijd voor mn ongi heb....

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wij eten groentensoep en ipv van een bbq gaan we hamburgers maken:) hmmm krijg honger als ik zo praat haha

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Wij eten lasagna met sla jammie :p

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan lekker naar de Chinees..

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Wij eten linzensoep,snijbonen,kipshoarma,rijst en salade :D

Haha er komt visite daarom :p

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja idd ik sluit me er helemaal bij aan, hoor het wel vaker om mij heen hoor.. ooh ja foutje perongeluk en als je er dan ook nog lachwekkend over gaat doen ben je bij mij verkeerd!
    Hoeveel mensen moeten er wel niet jaren op wachten en hebben er vreselijke verdriet om bah!

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wauw loes wat leuk!! Super hahah.. ja lijkt me prachtig om te zien :D!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Isabel, jeetje wat raar zeg! Weird!!

@hier tomatensoep met stokbroodjes en pizza:D

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Mooie woorden bloem! Ben blij dat je aan die mensen denkt hihi.. je kunt er zelf ook niks aan doen het word je gewoon gegeven.. de 1 is gewoon gelijk zwanger, de andere na een paar x en weer een anders doet er gewoon veel langer over :)

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik ben bang dat ik mvm op moet zeggen:(
    Ik zie er gewoon elke keer tegen op om te moeten plassen om dan die fles weer open te doen. Moet elke keer bijna kotsen. Wat ik ook doe niks helpt!:(

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @hilse We zijn al naar de huisarts geweest een paar maandjes geleden we hadden het zaad laten testen van mijn vriend, binnenkort moet hij nog een keer maar de vorige keer kwam er uit dat hij matig zaad had... ik wil nog ff wachten omdat ik nu nog bezig ben met school ik moet nog 1 jaartje als ik klaar ben willen we wel gelijk met IVF gaan beginnen als het nodig is... poe lijkt me heftig hoor :(

@Bloemmm prachtige foto's!! Wat mooi om te zien zeg! Je hebt echt al snel en een mooi groeiend buikje ben super benieuwd over een paar weekies hoe het er dan uit ziet :D

@isabel Wouw!! Schrikken of niet als je dat s'nachts mee maakt bah die is echt goed van de wegwijs geweest

@Loes Wauw! Wat lief van je schoonouders dan heb je echt wel super leuke schoonouders!! Helaas heb ik die ook niet :(

Hier vandaag wat raar gevoel gehad in de onderbuik gisteren ook al ietsjes ziet vandaag op dag 13 morgen de eiersprong heb een vermoeden dat tie er een beetje aan ligt te komen.. vanmiddag al ff geklust hahahahah... :D!
    Vanavond laatste nachtdienst goh wat was ik afgelopen nacht kapot zeg heb tot vanmiddag 4 uur geslapen maar kan er zo weer in denk misschien dat ik zo nog ff plat ga ;)

Wel vannacht iets bijzonders gezien!! Een vallende ster, zat op balkon met mijn collega ik zag het ineens, gelukkig kreeg ze een oproep en heb ik gelijk mijn ogen dicht gedaan en een wensje gedaan :D:D!!

Deel Deze Pagina