Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Xxlove, jeetje meis wat naar voor jullie!:(
    Hoop dat het toch nog zonder mag lukken en anders dan gauw!!

2. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Ik kom even zwaaien, erg druk weekend...
    verjaardag, kerk (zondagschool gedaan) babyborrel van buren (kindje met veel haartjes, leuk!) en vrienden gehad voor bbq. Nu even uurtje chillen en vroeg naar bed.

wat ik onthouden heb van het teruglezen:
    @Isa wat een hufters leven er toch in Nederland, tss je zal ze wat $#@*(&
    @ Wolfje en Sofie, balen dat jullie nog geen duidelijkheid hebben, killing vond ik die paar dagen. dikke knuffel en ik hoop met jullie mee!!
    @Hilse, vervelend dat het overgieten niet zo goed gaat, heb er geen ervaring mee dus kan je niet van advies voorzien.
    @ xxlove durfde het eigenlijk niet te vragen, maar was wel benieuwd of je al langs dokter was gegaan omdat je 'al' 11 maanden bezig bent. vervelend dat er iets is gevonden. hoop echt dat je toch snel spontaan zwanger mag worden (jullie zijn echt een schattig stel vind ik als ik die foto's op facebook zie :))

voor de rest... dikke knuf!

X IS

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja hoop het ook meid!
    ..& anders is het niet anders :(

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36

Hey meid!

Ja klopt we zijn idd langs de huisarts gegaan omdat toch ons kinderwens erg groot werd en mijn vriend is vroeger 2x geopereerd aan de bijballen omdat deze bij de geboorte in de buik zaten.. we wouden toch graag weten of dat nog gevolgen hadden voor onze kinderwens dat heeft het blijkbaar wel.. we weten dat het nog hoop is we gaan het eerst zo proberen lukt het niet dan gaan we het doen met behulp van IVF want er waren wel wat zwemmende zaadjes zei de dokter :D, alleen deze doen er te lang over waardoor het zwanger worden minder maakt en met behulp van IVF was dit prima te doen, maar als we er aan toe zijn laat ik me er meer over informeren :)

Aah bedankt haha.. wat lief van je!

5. christina89

christina89 Niet meer actief

@ hilse
    -al geprobeerd de fles 5 min van te voren te luchten
    - ik liet mijn vriend ook wel eens gieten als het niet ging
    - door een trechter?:p het er in doen, dit houd ook de meeste stank tegen
    - iets voor je neus/mond wat lekker ruikt(doek sjaal, washandje mondkapje)
    -ga bijv. buiten gieten (is de stank sneller weg)

ik ken de geur en weet hoe vies het is
    als het niet gaat, Gaat het gewoon niet je hebt het in iedergeval geprobeerd
    en dat is al super meid!!!

6. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed om aan MVM mee te doen, ik ga dit wanneer ik zwanger ben ook zeker doen!

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse ben het helemaal met christina eens.. Misschien haar tips nog proberen en als het echt niet gaat gaat het niet.. Mijn vriend net gezegd dat ik me had opgegeven.. Echt zei die! Wat fijn dat je zoiets voor een ander kan doen! Haha vond het echt een leuke reactie!

Hier een lekkere dag gehad.. Uitslapen is mislukt maar begreep dat dat een welbekende kwaal is.. Dan 's avonds maar eerder erin want ik ben echt dood moe.. Even lekker op de bank en daarna gaan varen.. En net met de vriendengroep Chinees gegeten.. Beetje jammer dat die nu weer een beetje Omhoog komt..

Wel weer een kwaal erbij.. Mijn borsten doen nu echt pijn!

Liefs,

Loes

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Even een snelle reactie van mijn telefoon. Vl zit achter de laptop. En op mijn telefoon leest het niet handig bij.

Ik heb sinds gisteravond bruinig slijmverlies en op dit moment nog steeds iets. Baal er ontzettend van en maakt me ook erg onzeker.
    Morgen dagdienst en kom daarna wel even weer bijlezen!

Alvast slaap Lekker meiden en tot morgen :).

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden ik lees morgen ochtend even bij en reageer dan op iedereen.
    Ben zo moe! Ga lekker mijn bedje in :D
    Trustennnnnn

10. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hilse, ik zou inderdaad even de tips van Christina goed doorlezen en kijken of je er wat aan hebt. Die extreme misselijkheid is inderdaad vaak maar een aantal weken het ergst en dan is het jammer dat je al de weken dat het wel goed zou gaan 'weg gooit' zeg maar.
    Desnoods een gasmasker ;). Maar als je echt besluit het niet te doen dan vind ik het nog altijd super goed van je dat je het hebt gedaan!

Loes, druk aan de kwaaltjes zie ik ;). Altijd vervelend, maar lijkt me toch ook wel een fijn gevoel hebben dat je van zoveel kanten van je lichaam bevestiging hebt dat het toch echt zo is en je zwanger bent :p.

Corina, heel begrijpelijk dat je schrikt meid! Inderdaad fijn dat het donker bloed is en waarschijnlijk niks betekend! Hou ons op de hoogte :).

Bloemmm, slaap lekker! :D

11. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Trouwens! Toen ik babyboom had gekeken met mijn vriend was er op een gegeven moment een stuk en een vrouw zei dat als haar vriend/man (weet het niet meer) geen kinderen had gewild ze bij hem weg was gegaan.
    Vandaag kwamen we per toeval weer op dat onderwerp terecht en hij was best wel verontwaardigd dat ik zei dat voor mij hetzelfde gold. Hij zei van ja dat slaat toch nergens op als je van iemand houdt en je zegt ik laat je nooit gaan etc, maar dan wil hij geen kinderen en ga je weg, je hebt toch geen partner puur om voort te planten?
    Maar ik zei dus van ja, een partner en de liefde is belangrijk, maar het is gewoon iets wat ik zo graag zou willen, en ik zou me de rest van de relatie niet compleet voelen en iets missen, dan is dat toch ook geen goede relatie?.. Toch vond hij het nog steeds een stomme opmerking, toen begon ik verder te argumenteren van ja als je altijd iets hebt gewild en ineens zegt iemand van nee dat kan niet dan heeft iemand anders daar toch geen recht toe? Grofgezegd, je zal waarschijnlijk toch wel iemand anders vinden waar je verliefd op wordt, en de relatie wordt dan alleen maar sterker omdat je die wens samen deelt, dus dat zou sowieso beter zijn dan bij de persoon blijven die je niet helemaal aanvult.. Nog altijd niet overtuigd :p.
    Als laatste gebruikte ik een opmerking die hij zelf eens zei, hij is gek op vlees en zou een vegetarische vriendin maar moeilijk vinden, en zich vooral niet aanpassen. Dus toen zei ik, zie die man als een vegetariër, je krijgt een relatie en hij dwingt me om geen vlees meer te eten, terwijl ik dit zelf doodnormaal vind en het altijd fijn heb gevonden, dan zou je toch ook niet lekker de relatie in gaan? Op het laatste snapte hij het iets meer maar vond het nog altijd een stomme opmerking..
    En toen zei ik van ja, bij mij komt zoiets toch wel een beetje ter sprake in het begin van de relatie, dus als ik toen wist dat het nooit ging gebeuren dan had ik de relatie ook niet zo 'diep' laten gaan omdat ik dan zou weten dat er voor mij geen toekomst in zit. Scheelt dat hij wel gewoon kinderen wil :p.

Wat vinden jullie van die stelling?

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Helemaal mee eens, en hebt dat ook gezegd. ;)
    Mijn levensdroom is dan ook gewoon echt om een gezin te hebben.:)

13. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Inderdaad, en je kan dan wel zo gelukkig zijn met die man, maar je voelt je toch niet compleet! Heel ander verhaal natuurlijk als je geen kinderen kán krijgen, maar dan heb je het tenminste geprobeerd..
    Ik zei ook tegen hem, misschien staan vrouwen er gewoon anders in dan mannen :p, en toen zei ik dat ik hem de vraag nog wel een keer stel wanneer hij echt kinderen heeft, als hij dan ziet wat hij had moeten missen en of hij dat zou opgeven voor iemand :p.

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja idd!
    Gelukkig reageerde mijn vriend wel zo dat hij het er wel mee eens was!

15. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Lucky you :p.

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nja zijn ook zat dingen waar die het niet mee eens is haha. :p

17. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Haha, het blijven mannen :p.

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Daarom . :p

Ik ga te bed slaap lekker! :)

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Pff last van m'n buik meiden. Rommel rommel lekker hoorbaar en misselijk :(

20. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Slaap lekker An!

Hilse, wat vervelend meid :(, lekker zwanger aan het zijn dus. Snap wel dat het op het moment zelf heel vervelend is!

Deel Deze Pagina