Max, ja heb kwaaltjes maar dat hoort er gewoon bij.. Nu ik mijn laatste berichtje terug lees zie ik dat ik even aan het mopperen was maar meiden begrijp me niet verkeerd ik ben super blij en die kwaaltjes neem ik voor lief.. Vannacht een goede nacht gehad.. 22.30 in slaap gevallen en maar 1 keer eruit om te plassen.. Wekker staat pas om 8.00 maar ben nu wel echt wakker.. Liefs, Loes
Goedemorgen! Gelukkig heb je goed geslapen. Maar natuurlijk mag je wel mopperen. er gebeurt nu zoveel met je lichaam en het werkt super hard voor je kindje, en het hoort er wel bij maar het is nooit leuk om je niet lekker te voelen.
@Hilse, herkenbaar die misselijkheid, ik had er ook echt 3 maanden last van bij mijn zoontje... gelukkig niet overgegeven maar steeds op het randje, voelde me echt zwak! Hopelijk gaat het snel beter hoor! 2e trimester is veeel fijner. @Maxellera, lijkt me idd ook erg moeilijk hoor. Het gaat dan wel om iets van grote aard, je hele levensstijl en doelen zijn dan wel iets anders dan dat je kinderen krijgt samen. Maar anders gezien, als we samen geen kinderen zouden kunnen krijgen om één of andere reden... zou ik mijn man ervoor niet kunnen verlaten. Hoe moeilijk het ook is. Het is sowieso een erg lastig onderwerp! Hoe kijken jullie hier tegen aan? Je zou dan immers ook nooit je kinderwens kunnen vervullen samen, alleen is 't geen keuze.... @Loes... dat plassen 'snachts he! Laatste trimester soms wel twee keer kan ik me herinneren... is meteen je nachtrust zo onderbroken.
@ Hilse Oeeh vervelend als t echt niet meer gaat dan niet meer doen, snap dat je het graag wilt doen maar je moet ook aan jezelf denken. Hier nog steeds geen duiveltjes, gister de hele nacht koppijn gehad, ben uit eindelijk op de bank gaan liggen dacht dat ik koorts had.. nu nog steeds lichte hoofdpijn.. als ze komen komen ze denk ik vandaag ( Ik hoop t ) ik wil duidelijkheid, en anders morgen testen.
Ja, ik weet hoe erg die kannen stinken.. Maar ik zou toch niet om die reden stoppen hoor, kan je vriend het niet voor je doen? Of gewoon even je adem inhouden? Dat laatste hielp wel bij mij moet ik zeggen.. Wel balen dat je je zo beroerd voelt, het begon bij mij ook flink na week 6! Dankje en lief van je! Oh wat leuk een vallende ster en een naderende ei Klusze meis! Stiekem weet ik natuurlijk wat je gewenst hebt en hoop dan ook met heel mijn hart dat je wens uitkomt Ik hoop zo dat jullie zonder de MMM zwanger raken! Duim voor jullie, en ik vind jullie ook heel schattig samen Ja, voor mij zou het dan ook einde verhaal zijn.. Als het niet lukt is het natuurlijk een heel ander verhaal, maar als mijn man geen kinderen zou willen, gewoon helemaal niet.. Dan denk ik dat ik niet gelukkig met hem zou kunnen worden. Mijn kinderwens was/is veel te sterk. Plassen 's nachts; Ja heel herkenbaar! Heb er nu nog geen last van, maar had het bij Mira vooral in het tweede en derde trimester heel veel.. Hier begint het bandenpijn ook al.. Vooral in de avonden.. Vervelend gevoel, maar wel een teken dat het allemaal bezig is met verbouwen daarbinnen Dus mij hoor je niet zeuren, ook met vlagen misselijk hier. Maar hang in ieder geval niet boven de WC zoals bij Mira Vanavond komt MvM, jeeeeeeeeej
Ik ga straks als Mira wakker is met mijn vriendinnetje de stad in en even een terrasje op denk ik Dus tot vanavond meiden!!
Bloemmm zo herkenbaar.. Bij mij wordt er vooral s avonds en 's nachts ook flink verbouwd daar beneden.. Dat heet dus bandenpijn? Ook weer geleerd.. Nou ik ga nog even aan het werk.. Ben er vanavond weer.. Liefs, Loes
Werkse Loes! Bloem veel plezier op t terrasje ja dat bandenpijn is erg vervelend..ik heb soms ook van die steken/krampen
Veel plezier op t terrasje Bloem! Het is hier zooo benauwd, niet zonnig maar gewoon erg stikkend warm buiten. Heb net even een wandeling gemaakt met de kleine, is te warm om lang in huis te poetsen... Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een lippenstift van Chanel...... oopsie hehe.
Ja mijn vriend gaat weer naar school in september. Maarja hij blijft ook wel werken daarnaast. En tuurlijk alles komt goed uiteindelijk! Moeten we zeker een keertje doen gezellig! Dat zou helemaal super zijn als we beide zwanger zijn !!! Ik heb de 23ste een echo, dan ben ik 10 weken zwanger. Pff kan niet wachten joh, ookal vind ik het wel een beetje eng. Maarja we blijven positief En gadver wat een mafkees zeg over dat ruzieende stelletje. Pff wat heb ik een hekel aan dat soort types zeg. Lijkt me wel effe schrikken zeg.
Ik ben het helemaal met jou eens! Als mijn vriend geen kinderen kan krijgen dan zou ik met alle liefde bij hem blijven en er mee proberen te leven saampjes, maar als hij bewust geen kinderen wilt zou ik zeker bij hem weg gaan. Kan me eigenlijk geen leven voorstellen zonder kinderen en denk niet dat ik er mee zou kunnen leven dat hij die keuze dan bewust maakt om geen kinderen te willen. Dan zal 1 van de twee altijd ongelukkig zijn lijkt mij.
Haha... ja was heel speciaal... haha ja dat dacht ik al wel dat je dat kon raden wat zou het ook anders zijn hihi.. Hoop zo dat hij uit gaat komen!! Ja hoop het ook dat we het kunnen zonder mmm maar als het niet anders kan, kan het niet anders! Wij blijven hoop houden hoe dan ook iets zegt me dat we ooit wel een kindje zullen krijgen & gelukkig denk vl er ook zo over Het komt vast wel goed
Zo eerste werkdag van de week zit erop.. Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.. Vanavond weer op tijd naar bed en dan morgen weer een dag.. nog 3 te gaan.. Liefs, Loes
Ja dat heet inderdaad bandenpijn.. Is niet echt pijn, maar een heel vervelend en naar gevoel. Hoe gaat het met jou meis? Heerlijk gewandeld dus! Ohhhhhhhh Chanel! Lippenstift! I love it Heb je goed gedaan, mag ook wel eens toch!
Ik heb trouwens ook een boek en armband gehad! Ga het boek straks gelijk lezen met een ijskoude ijsthee erbij en een bakje chocolade.. Manlief heeft avonddienst, dus die is pas 22.00 thuis!