Hier gaat alles goed! Lief dat je het vraagt, hoe is het met jou!? Ben je nog naar de bios geweest? Ik ben aan het wachten tot ik ongesteld ga worden haha dan is er straks weer een maand voorbij! Hoop dat het maar snel doorbreekt.
Even snel vanuit mijn bed, ben doodmoe! Maar in slaap vallen lukt niet echt.. Max; Het was weer de gewone dagelijkse auto van de mevrouw die kwam
Ik had tussen 25 en 28 juli po si ov testen (echte knaltesten volgens mij alleen geen foto's) morgenochtend maar weer testen dus...
Haha ja ik test rond 07.15 als hij positief is zal ik proberen nog hier te reageren, als die negatief is niet haha!
.................................... Bekijk bijlage 267302 ................................................. ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Sophia89 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 10 augustus - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 11 augustus - Tiraa (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 16 augustus - Christina89 (23 jaar) Ronde 3 na MK, eerste kindje NOD op: 16 augustus - Yasminn (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 25 augustus - Liesje88 (23 jaar) Ronde 3 na VMK, eerste kindje NOD op: 1 september - xxlove06 (20 jaar) Ronde 11, eerste kindje NOD op: 6 september - xDoo (19 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 6 september - IS88 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 8 september - CBella (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 19 september - Beebje082011 (22 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: Onbekend ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Isabel Olivia (22 jaar) ................................................. ♥ ZWANGER ♥ - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON/Dochter/Verrassing - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: +/- 5 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Luffy90: 16 augustus - Intake verloskundige - Wonderwensje: 22 augustus - Controle verloskundige - Luffy90: 23 augustus - Eerste echo - Corina1989: 30 augustus - Eerste echo - Corina1989: 31 augustus - Intake verloskundige - Bailey07: 31 augustus - Combinatietest - Bloemmm: 31 augustus - Intake verloskundige - Amann: 4 september - Controle verloskundige - Roosje24: 10 september - 20 weken echo - Wonderwensje: 13 september - Controle verloskundige - Wonderwensje: 13 september - Echo i.v.m cyste - Bloemmm: 17 september - Eerste echo - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige ................................................. ♥ BEVALLEN ♥ ................................................. Luffy, je echo staat erbij
Slaap lekker meid! Fijn dat alles goed gaat met je . Hoe reageerde je vriend toen je vertelde van het 'incident'? Ja met mij ook wel alles goed, druk met werk. Afgelopen week 5 dagen gewerkt en deze week gelukkig maar 1 keer omdat ik donderdag naar mijn vriend ga . Volgende week weer 6 dagen werken! Ben gister met mijn ouders naar de bios geweest! Werd afgebeld en ging maar als gast ipv werknemer , we waren naar intouchables geweest, blijft een prachtige film!
Hey ff vraagje aan jullie Mijn banner klopt blijkbaar niet, dus ik zit even in dubio. Mijn vorige menstruatie begon op 10-07 Dan moet ik 10 juli toch als 1e dag van mijn cyclus rekenen? Dan zit ik nu op CD 35 ? Dan ben ik 2 dagen overtijd ipv 3. Want mijn normale cyclus is 33 dagen.
Je zit vandaag op dag 35. Stel je zou vandaag ongesteld worden, dan zou je een 34 daagse cyclus hebben. Want vandaag zou dan weer dag 1 zijn van je nieuwe cyclus
Weet niet, denk dat ik dan de hoop wel op geef, en zeker nog een week wacht, als ik dan niet ongi ben ga ik naar een dokter denk ik. Mijn darmen hebben vandaag overuren gedraaid, ze rommelde als een gek, dus dan denk ik weer.. hmm dat is toch een zwangerschaps symptoon? Ook heb ik me Baarmoedermond weer gevoeld, en die ligt weer heel erg hoog, en nog geen roze te bekennen, dus ik word zelf weer positiever, maar dan zal het wel weer een domper zijn als die negatief is.
Klopt! Als je op dag 33 ongesteld wordt dan is dat dag 1, en heb je dus een 32 daagse cyclus. Staat hier uitgelegd: Bron: De menstruele cyclus [gezondheid.be]
Meiden! Ik heb even wat advies nodig . Mijn vriend en ik hadden tot nu toe pas een naam voor een meisje op het lijstje staan, nu begint er langzaam nog eentje bij te komen alleen is het probleem dat de schrijfwijze totaal anders is dan de uitspraak, maar dit hoort wel zo bij de naam. Het is namelijk een Ierse naam.. Zal dit een probleem zijn? Natuurlijk als we eenmaal hebben gezegd je het uitspreekt is het geen probleem, maar als iedereen het geboortekaartje krijgt of zodra ze op school zit zullen anderen het totaal anders uitspreken..
Ik had m'n vriend gelijk gebeld toen het gebeurde En hij was al naar z'n auto gelopen haha hij wilde gelijk naar me toe komen. Hij zei; 'Kijken wie wie gaat slaan' haha maar ik zou het niet toestaan dat hij haar zou slaan hoor Wat leuk zeg! Gezellig, samen met je ouders! En gezellig naar je vriend, gaan jullie nog wat leuks doen?